سایپا اطلس آپشنال

سایپا اطلس آپشنال با امکانات جدید رونمایی شد

گروه خودروسازی سایپا از نسخه اولیه اطلس آپشنال با امکانات جدید در جریان نمایشگاه قطعات خودرو تهران رونمایی کرد.

نوزدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های پایتخت در حال برگزاری است و شرکت سایپا به‌عنوان یکی از حاضرین این رویداد در اقدامی جالب، خودرو اطلس آپشنال را در غرفه سایپا یدک معرفی کرده است. این خودرو به نسبت نسخه قبلی، حدود ۱۳ آپشن جدید و سفارشی را درون خود جای داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات و امکانات سایپا اطلس آپشنال می‌پردازیم.

نگاهی به مشخصات سایپا اطلس آپشنال

سایپا اطلس آپشنال

خودرو سایپا اطلس، به‌عنوان جدیدترین هاچبک نارنجی‌پوشان جاده مخصوص قرار است در تیپ‌های ۱ و ۲ با چهار تریم تیپ‌های G و S دستی و تریم L و E اتوماتیک CVT راهی بازار شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایپا، تیپ E و G نسخه‌های آپشنال اطلس خواهند بود و تیپ‌های L و S با حداقل آپشن‌ها عرضه خواهند شد.

نمای عقب سایپا اطلس آپشنال

در بخش فنی، اطلس آپشنال از همان پیشرانه چهار سیلندر ۸ سوپاپ M15-GSI با قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

آپشن ها و امکانات نسخه آپشنال اطلس

نسخه پایه اطلس از امکاناتی چون کنترل پایداری، سیستم کمکی ترمز، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، چراغ ترمز اضطراری، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دی‌لایت و اتو لایت، 2 کیسه هوای ایمنی، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده، صندلی ایزوفیکس، صندلی 4 حالته دستی سرنشین جلو، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایرها، فرمان دی‌کات، باربند اسپرت، جی پی اس آفلاین، میرور لینک و خروجی 12 ولت بهره می‌برد.

نمای داخل سایپا اطلس آپشنال

اما اطلس آپشنال علاوه بر امکانات یاد شده به آپشن‌هایی نظیر درب صندوق برقی، سیستم ضد سرقت آنلاین ماهواره‌ای (ردیاب)، دوربین ثبت وقایع، شیشه جلو سولار، شیشه‌های جانبی دودی، جلوپنجره با رنگ جدید و ست استیل دستگیره‌ها، گرم‌کن صندلی با تکنولوژی نانو، کنسول وسط، تودوزی جدید، چرم‌کوبی رودری‌ها و داشبورد و فرمان و همچنین روکش جیر سقف و ستون‌ها مجهز شده است.

شایان ذکر است نمایشگاه قطعات خودرو تهران از ۲۹ خردادماه آغاز و تا اول تیرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. ‌گروه خودروسازی سایپا با حضور در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران، ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در عرصه قطعه‌سازی، نمونه‌ای از جدیدترین پروژه‌های خود از جمله خودروی مذکور را به نمایش گذاشته است.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی اطلس برقی، محصول دیگری از خانواده این هاچبک جنجالی را در گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چانگان UNI-V iDD پلاگین هیبرید معرفی شد؛ مشخصات فنی نسل جدید وارداتی سایپا ادعای جدید سایپا: صادرات ۲۰ هزار خودرو به آفریقا سایپا در پرتگاه انحلال: زیان انباشته‌ای فراتر از دارایی‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*