نحوه تبدیل کردن همستر کمبات به پول

چگونه در ایران سکه‌های همستر کمبات را به پول تبدیل کنیم؟

همستر کمبات (Hamster Kombat) به‌زودی به‌عنوان یک ارز دیجیتال لیست می‌شود و اگر قصد کسب درآمد از آن را دارید، ویدیو آموزش تبدیل سکه های آن به پول را از دست ندهید.

همستر کمبات (Hamster Kombat) پدیده چند وقت اخیر عرصه ارز دیجیتال است که بعد از لیست شدن نات کوین، بیش از 100 میلیون کاربر را به خود امیدوار کرده است. میلیون‌ها کاربر ایرانی که روزانه آن را بازی می‌کنند، کنجکاوانه منتظر اعلام تاریخ لیست شدن همستر هستند و حتی راه‌های دریافت سکه رایگان همستر را دنبال می‌کنند تا در نهایت شانس بیشتری برای درآمدزایی از طریق این بازی داشته باشند. با این حال، قبل از همه این‌ها برای تبدیل کردن سکه های همستر کمبات به پول باید حساب کاربری خود را به یک کیف پول یا ولت مجازی متصل کنید.

آموزش تبدیل سکه های همستر کمبات به پول و اتصال اکانت به کیف پول

طی ویدیویی در گجت نیوز توضیح داده‌ایم که چطور باید با متصل کردن اکانت خود به کیف پول، قدم اول را در تبدیل سکه های این بازی به پول واقعی بردارید. اگر Hamster Kombat را بازی می‌کنید و به دنبال کسب درآمد از آن هستید، پیشنهاد می‌شود حتماً این ویدیو را تماشا کنید. در نهایت، اگر نظری درباره این بازی جنجال‌برانگیز تلگرامی دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:

آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombatmplate="templates/list-loop.php" posts_per_page="5" taxonomy="post_tag" tax_term="80732" tax_operator="0" order="desc" offset="1"]su[/su_posts]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*