هونگچی H6 فیس لیفت

هونگچی H6 فیس لیفت با طراحی بسیار جذاب رونمایی شد

برند خودروسازی لوکس و معتبر چینی با نام هونگچی از فیس لیفت جدید سدان H6 با ظاهری جذاب و امکاناتی فوق‌العاده رونمایی کرد.

در حالی که بازار خودرو کشورمان در چند وقت اخیر میزبان واردات دو خودرو جذاب هونگچی H5 و هونگچی E-QM5 بوده، این شرکت در کشور چین از نسخه جدید فیس لیفت سدان H6 با مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. هونگچی، لوکس‌ترین برند گروه خودروسازی فاو (FAW) چین محسوب می‌شود که در ابتدا با هدف تولید خودرو برای مقامات بالارده حزب کمونیست چین تأسیس شد. این برند پس از موفقیت در این عرصه، بازار تولید و فروش محصولات خود را به مخاطبان بیشتری گسترش داد و اکنون با صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف توانسته سهم خوبی از بازار خودروهای لوکس و با کیفیت را از آن خود کند.

در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی سدان زیبا و جذاب هونگچی H6 فیس لیفت که شانس ورود به بازار ایران را نیز دارد همراه ما باشید.

نسخه ۲۰۲۴ هونگچی H6 فیس لیفت؛ لوکس، پر آپشن و خوش قیمت

هونگچی H6 فیس لیفت

برند هونگچی نسخه جدید خودرو مذکور را با تغییرات کوچکی به بازار عرضه کرده است. در نمای جلو شاهد گریل بزرگ با گرافیک سه‌بعدی هستیم که بسیار زیبا و هماهنگ با چراغ‌ها خودنمایی می‌کند. در قسمت میانی جلوپنجره، نشان معروف هونگچی که یک خط عمودی قرمز رنگ است از روی کاپوت شروع شده و در جلوپنجره امتداد پیدا می‌کند؛ به دلیل نورپردازی ویژه، این نشان در شب‌ها جلوه خاصی به H6 می‌بخشد. این طراحی در اکثر محصولات این برند یکسان بوده و به‌نوعی امضای کار هونگچی محسوب می‌شود. در نمای عقب خودرو، برآمدگی لبه صندوق، فرم تیز و خشن Y شکل چراغ‌ها، کروم‌کاری سپر و خروجی‌های اگزوز دوقلو، نمایی اسپرت به این ماشین لوکس چینی بخشیده است.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به‌ترتیب ۴۹۹۰، ۱۸۸۰ و ۱۴۵۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن به ۲۹۲۰ میلی‌متر می‌رسد. این ابعاد، هونگچی اچ 6 جدید را در دسته سدان‌های سایز متوسط قرار می‌دهد. همچنین صندوق عقب این خودرو بسیار جادار بوده و گنجایشی برابر با ۵۹۲ لیتر دارد.

مشخصات فنی HONGQI H6 2024

نمای جانبی هونگچی H6 فیس لیفت

نسخه فیس لیفت هونگچی H6 از یک پیشرانه ۲ لیتری بهره می‌برد که بسته به تریم، قدرت آن متغیر است. در نسخه پایه، موتور مذکور قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد در این تریم، ۷.۸ ثانیه اعلام شده است و مصرف سوختی برابر با ۶.۵ لیتر دارد. اما در نسخه پرچمدار، این پیشرانه توانایی تولید قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر را دارد. شتاب صفر تا صد در این تریم‌ نیز ۶.۸ ثانیه و مصرف سوخت آن بین ۶.۵ و ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. حداکثر سرعت تمامی تریم‌های H6 به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین تمامی نسخه‌ها از گیربکس ۸ سرعته خودکار بهره می‌برند.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان لوکس هونگچی اچ 6

نمای داشبورد هونگچی H6 فیس لیفت

از مجموع امکانات استاندارد این خودرو می‌توان به نمایشگر عمودی کنسول مرکزی ۱۲.۶ اینچی، کلاستر ۱۲.۳ اینچی راننده، بهره‌مندی از سیستم هونگچی ۳.۰ پلاس، نورپردازی داخلی با امکان نمایش ۲۵۳ رنگ متنوع، سنسور پایش فشار و دمای تایرها (TPMS)، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، ایربگ‌های مخصوص جلو و جانبی، آینه‌های گرم‌شونده و صندلی‌های اسپرت اشاره کرد.

همچنین نسخه‌های پرچمدار این خودرو از آپشن‌هایی مانند گرم‌کن فرمان، تزئینات فیبر کربنی، روکش‌های چرمی کابین و داشبورد، نمایشگر هدآپ (HUD) به اندازه ۱۰.۹۸ اینچ، سیستم صوتی داینادیو با ۱۲ بلندگو و ساب، ماساژور صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های عقب و سیستم خوشبوکننده کابین بهره می‌برد. در لیست آپشن‌های این سدان لوکس، سامانه کمک راننده پیشرفته نیز به‌چشم می‌خورد.

هونگچی اچ ۶ مدل ۲۰۲۴ در پنج نسخه و با قیمت پایه ۱۷۹ هزار و ۸۰۰ یوان (۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار) معادل 1.5 میلیارد تومان تا ۲۳۹ هزار و ۸۰۰ یوان (۳۳ هزار دلار) معادل 2 میلیارد تومان عرضه می‌شود. با توجه به این قیمت، پیش بینی واردات خودرو مذکور، دور از واقعیت نخواهد بود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کراس اوور وویا Free 318 Erev از دانگ فنگ به ایران می‌آید شاسی بلند جدید جیلی بین یوئه با قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان رونمایی شد مدل 2025 شاسی بلند جذاب ایسوزو MU-X با طراحی و امکانات جدید معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*