هونگچی E-QM5

کاتالوگ هونگچی E-QM5 سدان برقی جدید بازار ایران منتشر شد

کاتالوگ هونگچی E-QM5 سدان برقی جدید بازار ایران منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان برقی Hongqi E-QM5 آشنا خواهیم شد.

شرکت بی ام کارز (BM-CARS) که به‌عنوان زیرمجموعه گروه بهمن برای عرضه محصولات وارداتی محسوب می‌شود، مدتی قبل از سدان برقی هونگچی E-QM5 پرده برداشت و اکنون نیز کاتالوگ مشخصات و امکانات آن در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی منتشر شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

گفتنی است خودروهای برقی از جمله سدان الکتریکی HONGQI E-QM5 با هدف آشنایی بیشتر مردم با این خودروها در سامانه یکپارچه بارگذاری شدند و قابل عرضه نیستند؛ چرا که قرار است در سری نخست، این خودروها به سازمان تاکسیرانی عرضه شوند.

مشخصات فنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 از یک موتور الکتریکی با توان 140 کیلووات (187 اسب بخار) و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌برد. برای این خودرو مجموعه باتری 54 کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته شده است. این سدان چینی با یک بار شارژ باتری‌ها می‌تواند مسافتی برابر با 431 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شوند، اما با شارژر سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه تا 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌ سرنشین جلو، سیستم تهویه الکتریکی اتوماتیک دو کاناله، باز و بسته شدن آینه‌‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو و تنظیم دستی صندلی راننده و دسته دنده شیفت بای وایر اشاره کرد.

هونگچی E-QM5

این خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون سیستم کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهولد، 2 کیسه هوای راننده و سرنشین جلو همراه با 4 کیسه هوای ایمنی صندلی‌های جلو و عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری (AEBS) و دوربین 360 درجه بهره می‌برد.

کاتالوگ Hongqi E-QM5

سدان برقی بهمن موتور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*