بندا LFC700

بندا LFC700 ، نسل جدید موتورسیکلت محبوب بازار ایران با طراحی جذاب معرفی شد

شرکت چینی بندا به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوظهور فعال در حوزه موتورسیکلت، اخیرا از جدیدترین محصول خود با نام بندا LFC700 رونمایی کرده است.

کمپانی چینی بندا (Benda) به‌عنوان یکی از جدیدترین فعالان در حوزه تولید موتورسیکلت، اخیرا از محصول خاص و جذابی به نام LFC700 با طراحی چشم‌نواز رونمایی کرده است.

مشخصات بندا LFC700

اگرچه بندا LFC700 از زمان تولید صرفا در بازار داخلی چین عرضه شده، شرکت سازنده با هدف گسترش بازارهای هدف و البته افزایش فروش، تصمیم گرفته صادرات آن به برخی دیگر از کشورها را نیز در دستور کار قرار دهد.

موتورسیکلت LFC700

در اولین گام، بندا به سراغ بازار کشور فرانسه رفته و قصد دارد LFC700 را در این کشور اروپایی عرضه کند. البته که انتظار می‌رود به تدریج شاهد حضور این موتورسیکلت در دیگر بازارهای اروپایی نیز باشیم.

در نگاه اول، جذاب‌ترین ویژگی موتورسیکلت LFC700 بی‌تردید طراحی خاص و در مجموع مدرن و آینده‌نگرانه آن است که می‌تواند مخاطبان زیادی، خصوصا جوانان را به خود جلب کند.

استفاده از تایرهای عریض برای این محصول، حس مواجهه با یک موتورسیکلت قدرتمند را به مخاطب القا می‌کند. رینگ‌ها نیز در جلو 19 و در عقب 18 اینچی هستند.

بندا LFC700

قوای محرکه LFC700 توسط یک موتور 676 سی سی 4 سیلندر تامین می‌شود که قادر به ارائه قدرت 79 اسب بخار در دور 10000 و گشتاور 60 نیوتن‌متر در دور 8000 است. همچنین خوب است بدانید خنک‌کاری موتور با آب انجام می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های موتور سیکلت جذاب بندا باید به برخورداری از یک نمایشگر دیجیتال، چراغ‌های LED و ترمز ABS دو کاناله اشاره کرد.

موتور LFC700

در حال حاضر قیمت این موتورسیکلت برای عرضه در فرانسه 11.900 یورو اعلام شده که با نرخ فعلی یورو در ایران چیزی در حدود 750 میلیون تومان است.

حتما بخوانید:
چرا تردد و معامله موتور سنگین در ایران ممنوع است؟ نسل جدید بی ام و X3 با طراحی بحث‌برانگیز رسماً معرفی شد افت قیمت خودروهای برقی از بنزینی بیشتر است این وانت بدریخت، ماشین پلیس دبی شد + عکس