لایو کلوز فرند اینستاگرام

لایو با کلوز فرند، قابلیت جدید اینستاگرام خواهد بود

کاربران اینستاگرام از این به بعد از قابلیت لایو با کلوز فرند بهره‌مند شده و می‌توانند ویدیوهای لایو خود را به‌جای تمام مخاطبین، تنها با گروه خاصی از دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که از طریق آن می‌توانید به‌طور اختصاصی با گروه دوستان صمیمی خود لایو داشته باشید. قابلیت لایو با کلوز فرند در اینستاگرام از امروز در حال اضافه شدن به این اپلیکیشن بوده و به کاربران اجازه می‌دهد لایو استریم خود را به‌جای تمام مخاطبین، صرفا با گروه Close Friends خود انجام دهد.

لایو با کلوز فرند اینستاگرام چه کاربردهایی دارد؟

تا به امروز قابلیت ضبط ویدیوهای زنده به‌طور خودکار برای تمامی لیست مخاطبین قابل دسترسی بوده و هریک از افراد دنبال‌کننده می‌توانستند در لایوهای ارائه شده توسط هرکس شرکت کنند. با این وجود قابلیت جدید اینستاگرام ویدیوهای زنده این شبکه اجتماعی را بیشتر به یک تماس تصویری بزرگ تبدیل کرده و از این طریق امکان فیلتر کردن مخاطبین را برای آغازکننده جلسه لایو فراهم می‌کند.

پلتفرم Instagram

اینستاگرام اخیرا بارها روی ارتقای کاربری‌های شخصی پلتفرم خود تاکید کرده و اقدامات مفیدی را نیز در این زمینه انجام داده است. به‌عنوان مثال، یکی از آپدیت‌های اخیر این اپلیکیشن امکان محدود کردن نمایش صفحه اصلی هر کاربر تنها برای افراد لیست Close Friends را فراهم کرده و چند ماه پیش نیز امکان قطع تعامل تمامی دنبال‌کنندگان غیر از لیست کلوز فرندز به اینستاگرام افزوده شده بود.

این دسته اقدامات که امکان ارسال پیام‌های شخصی، کامنت گذاشتن، منشن کردن و دیگر تعاملات را برای مخاطبین محدودتر می‌کند با هدف ارتقای امنیت کاربران این پلتفرم در آن تعبیه شده‌اند. این مساله با توجه به حواشی فراوان امنیتی اینستاگرام مانند پیشنهاد محتوای جنسی به کودکان زیر 13 سال که اخیرا به بحث داغی تبدیل شده، به‌شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته و اینستاگرام نیز به‌خوبی به همین مساله واقف است.

به کمک قابلیت لایو با کلوز فرند در اینستاگرام، کاربران این پلتفرم می‌توانند بدون ترس از قضاوت شدن یا کامنت‌های بی‌ادبانه محتوای زنده مدنظر خود را صرفا با گروهی از افراد هم فکر خود به اشتراک بگذارند. به‌طور مشابه، جلسات مطالعه گروهی با عده خاصی از افراد نیز دیگر استفاده مهمی است که می توان از این قابلیت کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
شبکه اجتماعی Whee؛ با رقیب جدید اینستاگرام آشنا شوید ماجرای ویدیوی وایرال مالیدن سیب زمینی به ماشین در اینستاگرام چیست؟ شروع برخورد و مسدودسازی پیج های اینستاگرامی توسط پلیس در قالب طرح نور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*