مشخصات احتمالی میزو M3 Note منتشر شد

میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) پرچم‌داری‌ست که سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما این فبلت تنها محصول میزو نیست و این کمپانی چینی دیوایس‌های دیگری در دست ساخت دارد تا به کاربران و مشتریان خود عرضه کند. به تازگی نیز مشخصاتی از محصول دیگر کمپانی به نام میزو M3 Note در فضای مجازی قرار گرفته که خبر از یک محصول میان‌رده می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

مشخصات احتمالی میزو M3 Note منتشر شد ۱همانطور که می‌دانید میزو قرار است دو رویداد را در ماه آوریل برگزار کند. ما نیز سعی کردیم تا حدس بزنیم در این مراسم‌ها چه خواهد گذشت. آنطور که معلوم است گویا یکی از حدس‌های ما درست از آب در آمده و قرار است میزو از محصول جدید خود به نام M3 Note در این مراسم‌ها رونمایی کند.

در روز‌های گذشته نیز مشخصات این گوشی در فضای مجازی قرار گرفته که البته داستان جالبی دارد. میزو از مهندسین خود امتحانی گرفته و مشخصات این گوشی را به صورت چهار گزینه‌ای قرار داده تا سطح دانش آن‌ها را از مشخصات سخت افزاری این گوشی بالا ببرد.

تصویری نیز از این امتحان در فضای مجازی قرار گرفته که شامل چند سوال ۴ گزینه‌ای می‌شود. خب ما نیز سعی کرده‌ ایم در این امتحان شرکت کرده و پاسخی به سوالات بدهیم. به نظر می‌رسد که در این دیوایس از تراشه‌ی هلیو پی ۱۰ استفاده شود که البته انتخاب یک تراشه‌ی اسنپدراگون برای گوشی نیز امکان پذیر است.

این گوشی به احتمال زیاد باید صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل داشته باشد و همچنین باتری نیز ۳,۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت. میزو M1 Note در دسامبر سال ۲۰۱۴ و میزو M2 Note نیز در ماه ژوئن سال گذشته شدند که هر دو گوشی توانستند از محصولات پرفروش میزو در سال گذشته باشند.

همین انتظار نیز از میزو M3 Note می‌رود که فروش خوبی داشته و همچنین کاربران جدیدی را نیز جذب کند. مدل پایین‌رده‌ی میزو M3 نیز که از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد احتمالا در ماه آینده عرضه خواهد شد که البته هنوز از مشخصات سخت افزاری آن آگاه نیستیم.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*