کایی کونلون iHD

کایی کونلون iHD، شاسی بلند جذاب زیرمجموعه جدید چری با قیمت زیر 1 میلیارد تومان معرفی شد

شرکت تازه تأسیس کایی (Kaiyi)، زیرمجموعه چری، پیش فروش شاسی بلند پلاگین هیبرید پر آپشن خود با نام کونلون iHD را با قیمت اقتصادی ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار آغاز کرد.

برند خودروسازی کایی که در گذشته با نام کویین نیز شناخته می‌شد، یکی از زیربرندهای جدید گروه خودروسازی چری چین محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط این شرکت تأسیس و اکنون به‌عنوان یک برند مستقل با سرمایه‌گذاری شرکت‌های توسعه صنعت خودرو سیچوان ییبین (Sichuan Yibin) به کار خود ادامه می‌دهد. این برند خودروسازی به‌تازگی پیش فروش اولین کراس اوور پلاگین هیبریدی خود با نام کونلون iHD را آغاز کرده که با توجه به قیمت اقتصادی، پیشرانه مطلوب، امکانات بالا و پشتوانه قوی به گزینه بسیار مناسبی برای خرید در بازار کشورهای هدف تبدیل شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی Kaiyi Kunlun iHD همراه ما باشید.

کایی کونلون iHD؛ چشم‌نواز و اقتصادی

کایی کونلون iHD

بدون شک طراحی کونلون iHD در خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار از ارزش بالایی برخوردار است. این کراس‌اوور با بهره‌مندی از شاسی پرچمدار چری، خطوط و نقوش زیبا و منحصربه‌فرد، چراغ‌های تمام LED خاص و ابعاد مناسب به گزینه‌ای جذاب و بی‌رقیب در این محدوده قیمتی تبدیل شده است. طراحی ظاهری این خودرو شامل جلوپنجره بزرگ بدون قاب با ساختار ماتریسی و چراغ‌های جلوی دو تکه است. لوگوی برند کایی در مرکز جلوپنجره قابلیت روشن شدن دارد. در عقب خودرو، اسپویلر سقف، چراغ‌های عقب یکپارچه و خروجی‌های اگزوز دو طرفه دیده می‌شود. طبق ادعای سازنده در طراحی چراغ‌های این خودرو مجموعا از ۶۱۲ لامپ ال ای دی استفاده شده که بسیار منحصربه‌فرد است.

طول، عرض و ارتفاع کایی کونلون iHD به ترتیب ۴۷۳۸، ۱۹۶۸ و ۱۷۰۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۸۲۰ میلی‌متر است. ابعاد ذکر شده، این خودرو را در دسته کراس اوورهای سایز متوسط قرار می‌دهد. این خودرو دارای چیدمان صندلی‌های هفت نفره ۲+۳+۲ است و حجم صندوق عقب استاندارد آن ۵۱۸ لیتر می‌باشد.

مشخصات فنی Kaiyi Kunlun iHD 2024

پیشرانه کایی کونلون iHD

پیشرانه پلاگین هیبریدی این خودرو شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با کد F22TC و یک موتور الکتریکی در محور جلو است که با گیربکس E-CVT جفت شده‌اند. حداکثر قدرت موتور بنزینی ۱۰۲ کیلووات (۱۳۹ اسب بخار) و گشتاور آن ۲۳۱ نیوتن‌متر است. موتور الکتریکی قدرت ۱۵۰ کیلووات (۲۰۴ اسب بخار) و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این خودرو با بسته باتری لیتیوم آهن فسفات ۲۲.۴۸ کیلووات‌ساعتی CATL، برد ۱۵۰ کیلومتری در حالت تمام برقی و برد ترکیبی ۱۲۰۰ کیلومتری را فراهم می‌کند و با تکنولوژی شارژ سریع، شارژ باتری تا ظرفیت 80 درصد را در کمتر از 30 دقیقه امکان‌پذیر می‌سازد.

شایان ذکر است نسخه درون‌سوز این خودرو با یک پیشرانه 2 لیتری توربو GDI ساخت چری با حداکثر قدرت 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر عرضه می‌شود. این پیشرانه آشنا در محصولات مونتاژی مدیران خودرو از جمله فونیکس تیگو 8 پرو مکس و فونیکس آریزو 8 نیز به‌کار رفته است.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور کایی کونلون آی اچ دی

از مجموع امکانات کایی کونلون iHD می‌توان به کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش لمسی ۱۴.۶ اینچی کنسول مرکزی، فرمان سه پره چند منظوره،  سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم صوتی THX با 12 بلندگو، سردنده کریستالی، نورپردازی داخل کابین، سنسور پایش حواس و ادراک راننده (DMS)، سنسور تشخیص چهره (Face-ID)، دستیگره‌های پاپ اوت، در صندوق برقی، دوربین 360 درجه، دستیار صوتی پیشرفته، سردکن و گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ کاناله، سنسور نور و باران، آینه الکتروکرومیک، شارژر وایرلس، دستیار رانندگی خودکار سطح 2 پلاس شامل هشدار برخورد از جلو (FCW)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقطه کور (BSD)، هشدار خروج از خط (LDW)، تشخیص علائم رانندگی، کروز کنترل هوشمند، دستیار ترافیک، رادار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار ترافیک عقب و هشدار باز شدن درها اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
نسخه جدید هاوال اچ ۶ با قیمتی زیر ۱ میلیارد تومان روانه بازار شد بی وای دی فنگ چنگ بائو بائو ۳؛ آفرودر زیبای چینی + عکس و مشخصات چری تیگو ۹ جدید معرفی شد؛ مشخصات فنی، آپشن و قیمت مدل ۲۰۲۴ تیگو ۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*