شاتل

شاتل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ حضور پیدا می‌کند

شاتل که به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات محسوب می‌شود، از حضور خود در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ خبر داد.

امسال برای اولین بار، گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاتل، شاتل‌موبایل و نماوا، به‌صورت یکپارچه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت. هدف این مجموعه از شرکت در الکامپ، معرفی و ارائه مجموعه کاملی از راهکارهای ارتباطی ویژه کاربران خانگی و سازمانی، از جمله انواع سرویس‌های اینترنت، راهکارهای سازمانی، خدمات شاتل‌موبایل و همچنین پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا است.

حضور شاتل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ

شاتل خدمات خود را به دو دسته اصلی راهکارهای خانگی و راهکارهای سازمانی تقسیم‌بندی کرده است. راهکارهای خانگی، شامل انواع خدمات اینترنت پرسرعت، تلفن، تلفن همراه و پلتفرم VOD نماوا، و راهکارهای سازمانی، شامل خدمات اینترنت سازمانی، تلفن سازمانی (VoIP)، دیتاسنتر، شبکه خصوصی، شاتل‌موبایل و نماوای سازمانی هستند.

شاتل

علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاربران خانگی سرویس‌های اینترنت، مدیران کسب‌وکارها و صنایع‌، علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین و … می‌توانند با بازدید از غرفه شاتل در این نمایشگاه، با راهکارهای موجود برای رفع نیازهای ارتباطی خود و به‌طور ویژه سرویس اینترنت فیبر نوری به‌عنوان جدیدترین سرویس شاتل آشنا شوند.