آنر پلی 60 پلاس

گوشی آنر پلی 60 پلاس (Honor Play 60 Plus) با باتری غول پیکر و قیمت رقابتی معرفی شد

آنر پلی 60 پلاس پس از شایعات فراوان بالاخره معرفی شد. گوشی میان‌رده Honor Play 60 Plus از باتری بسیار بزرگی در کنار شارژ سریع بهره می‌برد. همچنین گوشی جدید آنر با قیمت رقابتی وارد میدان شده است.

در سال‌های اخیر آنر توانسته به‌آرامی از زیر سایه هوآوی بیرون آمده و جای خود را در بازار باز کند. همین نیز سبب شده که این برند چینی گوشی های اقتصادی و میان‌رده زیادی را عرضه کند. جدیدترین گوشی آنر نیز پلی 60 پلاس نام دارد.

نگاهی به مشخصات و قیمت آنر پلی 60 پلاس

آنر پلی 60 پلاس

گوشی جدید آنر از یک پنل ۶.۷۷ اینچی TFT LCD بهره می‌برد و می‌تواند رزولوشن +HD را برای شما به‌ارمغان بیاورد. رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز سبب می‌شود که گشت‌و‌گذار در منوها روان به‌نظر برسد. نمایشگر آنر Play 60 Plus می‌تواند حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت را ارائه کند و در محیط‌های تاریک نیز روشنایی نمایشگر را تا ۲ نیت برساند.

در بخش تصویربرداری شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 هستیم. یک حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق نیز برای زیبایی بدنه پشتی به Honor Play 60 Pus اضافه شده است. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در حفره کوچک نمایشگر قرار گرفته تا وظیفه عکاسی سلفی را انجام دهد.

آنر پلی 60 پلاس

قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 تامین می‌شود. این تراشه در کنار ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 قرار گرفته است. در بخش نرم‌افزاری نیز اندروید 14 به‌همراه رابط کاربری MagicOS 8.0 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

انرژی مورد نیاز گوشی آنر پلی 60 پلاس توسط باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. آنر برای شارژ باتری نیز یک آداپتور ۳۳ وات را در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های گوشی آنر می‌توان به تاییدیه IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و حسگر اثر انگشت در بدنه کناری اشاره کرد. آنر پلی 60 پلاس در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگ این گوشی ۲۰۶ دلار قیمت دارد و برای خرید مدل ۵۱۲ گیگ نیز کاربران باید ۲۳۴ دلار هزینه کنند.

بیشتر بخوانید:
گوشی‌های سری آنر ٢٠٠ با طراحی دل‌ربا و سخت‌افزار جذاب از راه رسیدند گوشی هواوی انجوی ۷ اس با ظاهری شبیه به Pura و قیمت پایین‌تر رونمایی شد گوشی اقتصادی آنر X6b در سکوت معرفی شد گوشی تاشو آنر Magic V Flip با یک نمایشگر پشتی 4 اینچی جذاب رونمایی شد نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی پوکو C65 بدانید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*