تور آنتالیا

تفاوت‌های پرواز ترک و ایرانی در تور آنتالیا

سفر به آنتالیا برای همه‌ ایرانیان یک سفر لذت‌بخش و مفرح است. برای سفر به این شهر جنوبی و توریستی ترکیه می‌توانید از دو روش پرواز ترک و پرواز ایرانی استفاده کنید. آنتالیا با سواحل بی‌نظیر و امکانات شهری مطلوب، مقصد فوق‌العاده‌ای برای سفر‌های تابستانی است. تور آنتالیا با پرواز ترکیش، پگاسوس یا فری برد در دسته پرواز‌های ترکی بوده و با پرواز ماهان، تابان، آسمان و… جزو پرواز‌های ایرانی هستند. فاکتور‌های مختلفی مانند امکانات پرواز، امنیت پرواز و هزینه‌ها می‌توانند روی انتخاب متقاضیان تاثیر بگذارند.

اگر تردید دارید که کدام یک از این پرواز‌ها برای شما مناسب است می‌توانید در ادامه با تفاوت‌ها و مزایای هر پرواز آشنا شوید تا تجربه‌ خوبی از سفر به شهر زیبای آنتالیا داشته باشید. 

معرفی تور آنتالیا پرواز ترک

پرواز ترکیش برای تور انتالیا در آژانس‌های هواپیمایی مختلفی ارائه می‌شود. این تور‌ها معمولاً صفر تا صد سفر را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر چمدان خود را بسته‌اید و می‌خواهید به رویایی‌ترین شهر ترکیه سفر کنید همین حالا با آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید و از تور‌های ارائه‌‌شده این مجموعه مطلع شوید.

تور‌های ترکیه که با پرواز ترک انجام می‌شوند از امنیت و امکانات گسترده‌تری برخوردارند. این پرواز به‌صورت مستقیم از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران به فرودگاه آنتالیا انجام می‌شود. پس هیچ توقفی نخواهید داشت و بدون معطلی به مقصد می‌رسید. 

این پرواز توسط چندین ایرلاین‌ ترکیش ارائه می‌شود. با این ایرلاین‌ها سفری لوکس و بی‌دغدغه خواهید داشت و بعد از رسیدن به مقصد مستقیماً راهی هتل می‌شوید. تور آنتالیا با پرواز ترک از امکانات متنوعی از قبیل گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای تور، رزرو هتل و… برخوردار است. پرواز ترک هزینه بیشتری دارد اما معمولاً بدون توقف و معطلی انجام می‌شود.

معرفی تور آنتالیا پرواز ایرانی

تور آنتالیا با پرواز ایرانی یک سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بوده و برای افرادی که با پرواز‌های غیر مستقیم مشکلی ندارند مناسب است. این پرواز در فرودگاه بین‌المللی تهران به مقصد اسپارتا انجام می‌شود. فرودگاه اسپارتا تا شهر آنتالیا یک فاصله 4 ساعته دارد که باید با اتوبوس یا تاکسی طی شود. ایرلاین‌های ایرانی هزینه کمتری دریافت می‌کنند اما دیرتر به مقصد می‌رسید.

تفاوتی در رزرو هتل در ایرلاین‌های ایرانی و ترک وجود ندارد و تور‌ها معمولاً خدمات خوبی به نسبت بودجه و مدت زمان اقامت فرد ارائه می‌دهند. آژانس هواپیمایی مهر پرواز با ایرلاین‌های مختلفی همکاری کرده و تور‌های مختلفی را با آن‌ها برگزار می‌کنند. مسافران مهر پرواز با پرواز مستقیم ترکیش مانند ماوی گوک و پگاسوس یا پرواز غیر مستقیم ایرانی مانند تور آنتالیا پرواز تابان یا تور آنتالیا پرواز قشم ایر به آنتالیا سفر می‌کنند.

فرق پرواز ترک و ایرانی چیست؟

تور آنتالیا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. اگر قصد سفر به کشور ترکیه و شهر آنتالیا را دارید می‌توانید از طریق زمینی و هوایی اقدام کنید. سفر هوایی معمولاً بهترین گزینه پیش رو برای مسافران بوده که از تهران انجام می‌شود.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی و پرواز ترک گزینه‌های پیش رو برای سفر هوایی هستند که قبل از اخذ بلیط باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده باشید. از آنجایی که در اغلب ماه‌های سال تقاضا برای سفر به ترکیه وجود دارد در نتیجه سفر هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به مقصد می‌رساند. سفر با تور به آنتالیا مقرون‌به‌صرفه‌تر و بهتر بوده و شما دغدغه رزرو هتل و تهیه بلیط را نخواهید داشت.

به‌طور کلی پرواز مستقیم به آنتالیا از تهران با ایرلاین‌های ایرانی وجود ندارد و مقصد شما با پرواز ایرانی فرودگاه اسپارتا است. ادامه مسیر باید تا آنتالیا با اتوبوس طی شود. اما شرایط در ایرلاین‌های ترک متفاوت بوده و شما در فرودگاه آنتالیا توقف کرده و تا داخل شهر آنتالیا فاصله کوتاهی با تاکسی طی می‌کنید.

یکی دیگر از فرق‌های پرواز ترک و ایرانی در نحوه خدمات و امکانات این دو پرواز است که قطعاً پرواز‌های ترک با امکانات و ایمنی بیشتری همراه هستند و هزینه‌ای که دریافت می‌کنند بیشتر است.

به‌طور کلی ترجیحات شخصی و بودجه فرد روی انتخاب پرواز‌های ایرانی و ترک تأثیر می‌گذارد. قطعا اگر دنبال تور آنتالیا با پرواز مستقیم باشید، پرواز ترک گزینه بهتری برای شما خواهد بود. اما افرادی هم هستند که با صرفه‌جویی در هزینه‌های پرواز و در عوض اقامت در هتل‌های بهتر ایرلاین‌های ایرانی را انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید که تمام ایرلاین‌های ترک و ایرانی از نوع چارتی هستند. پس اگر مسافری سفر خود را کنسل کند نه تنها هزینه بلیط پس داده نمی‌شود و به عنوان جریمه دریافت می‌گردد.

مقایسه پرواز ترک و ایرانی در تور آنتالیا

تور آنتالیا

تور آنتالیا از دسته تور‌هایی است که با پرواز ترک و ایرانی انجام می‌شود. با مقایسه این دو پرواز می‌توان به‌راحتی گزینه بهتری را برای سفر انتخاب کرد:

قیمت تور آنتالیا پرواز ترکیش و ایرانی

اصلی‌ترین فاکتور برای مقایسه تور آنتالیا با پرواز ایرانی و تور آنتالیا پرواز ترکیش در هزینه پرواز است. اگر قصد دارید از طریق خرید تور آنتالیا تابستان 1403 با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه سفر کنید، می‌توانید تور آنتالیا با پرواز ایرانی را انتخاب کرده و مابه‌تفاوت قیمت را برای خوشگذرانی و خرید در این شهر کنار بگذارید. 

اما اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال سفری با خدمات و امکانات با کیفیت هستید می‌توانید تور آنتالیا با پرواز ترک را برای سفر انتخاب کنید. به‌طور کلی قیمت تور آنتالیا پرواز ایرانی معمولا کمتر پرواز ترک است. 

مستقیم و غیر مستقیم بودن پرواز

پرواز ترک به‌صورت مستقیم از تهران به فرودگاه آنتالیا که در ۸ کیلومتری این شهر قرار دارد انجام می‌شود. اما پرواز ایرانی از تهران به اسپارتا بوده و باید مابقی مسیر با اتوبوس انجام شود. سفر با اتوبوس برای برخی از مسافران کسل‌کننده است از این رو پرواز‌های ترک مستقیم را انتخاب می‌کنند.

از آنجایی که مسافت تهران تا استانبول تقریباً زیاد است از این رو پرواز‌های ترک که توسط ایرلاین‌های ترک انجام می‌شوند معمولاً یک توقف نیم ساعته برای سوخت‌گیری دارند. این توقف در فرودگاه کایسری انجام شده و مسافران از هواپیما پیاده نمی‌شوند.

کیفیت و خدمات پرواز

یکی دیگر از فاکتور‌های مهم برای مقایسه تور آنتالیا با پرواز ترک و ایرانی بررسی کیفیت خدمات و امکانات پرواز است. قطعاً ایرلاین‌های ترک از خدمات مطلوب‌تر و بهتری برخوردارند اما در این بین هزینه بیشتری هم دریافت می‌کنند.

حمل بار

وقتی فصل حراجی‌ها در ترکیه شروع می‌شود بیشتر ایرانیان با هدف خرید روانه استانبول یا آنتالیا می‌شوند. خرید لذت‌بخش‌ترین بخش تور آنتالیا است. اما محدودیت در حمل بار می‌تواند برای بیشتر افراد یک چالش بزرگ باشد. برخی از ایرلاین‌ها روی حمل بار حساسیت بالایی دارند و مقدار مجاز را تعیین کرده‌اند.

معمولاً ایرلاین‌های ترک اجازه حمل بار زیادی را به مسافران نمی‌دهند به‌طور مثال هر مسافر ممکن است تنها بتواند ۳۰ کیلو بار حمل کند. اما این محدودیت در ایرلاین‌های ایرانی کمتر است. پس اگر می‌خواهید خرید کنید و دغدغه حمل بار نداشته باشید از ایرلاین‌های ایرانی بلیط بگیرید.

ناگفته نماند که در برخی از ایرلاین‌های ترک و ایرانی اجازه حمل برخی از کالا‌ها داده نمی‌شود که در سایت ایرلاین در بخش قوانین پرواز این محدودیت‌ها کاملاً درج شده است.

مزایای تور آنتالیا پرواز ترک

تور آنتالیا

در مقایسه تور آنتالیا با پرواز ایرانی و پرواز ترک اصلی‌ترین فاکتور بررسی مزیت‌های این دو پرواز است. تور آنتالیا با پرواز پگاسوس یا به‌طور کلی تور آنتالیا پرواز ترکیش از مزایای بیشتری نسبت به تور آنتالیا با پرواز ایرانی همراه است. تور انتالیا پرواز مستقیم یکی از مزیت‌های پرواز ترک به‌شمار می‌رود.

با این پرواز مسافران ایرانی مستقیماً در فرودگاه آنتالیا پیاده می‌شوند. مسافرانی که با پرواز ترک راهی انتالیا می‌شوند پس از ۵ ساعت پرواز در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در فاصله هشت کیلومتری این شهر پیاده شده و بدون هیچ مشکلی به هتل محل اقامت خود عازم می‌گردند.

تنوع پرواز ترک به آنتالیا بسیار زیاد است. ایرلاین‌هایی که پرواز مستقیم تهران به آنتالیا و بالعکس را در روز‌های مختلف انجام می‌دهند شامل موراد زیرند:

  • سان اکسپرس
  • آنادولوجت
  • ترکیش
  • پگاسوس
  • فری برد
  • تیلوید
  • ماوی گوک 

این ایرلاین‌ها به‌صورت مستقیم از تهران به آنتالیا پرواز می‌کنند.

در برنامه پروازی پرواز‌های ترک معمولاً پرواز در روز‌های مختلف هفته انجام می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید متناسب با برنامه خود روز پرواز را تعیین کرده و یک سفر راحت و بدون دغدغه را داشته باشید.

از مهم‌ترین مزیت‌های این پرواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر به دنبال سفری ایمن و راحت هستید قطعا تور آنتالیا پرواز ترک گزینه ایده‌آلی است.
  • مسافران در طول سفر از امکانات متنوعی بهره‌مند خواهند شد.
  • مدت زمان سفر با با پرواز ترک به‌صورت مستقیم است و این موضوع باعث کوتاه بودن مدت سفر و راحتی سفر خواهد بود.
  • پرواز‌های ترک نسبت به پرواز‌های ایرانی میزان تأخیر کمتری دارند و معمولاً پرواز آن تایم انجام می‌شود.
  • توقف زیادی در پرواز‌های ترک انجام نمی‌شود و به‌صورت مستقیم انجام می‌شود.

مزایای تور آنتالیا با پرواز ایرانی

تور آنتالیا

ترجیحات و شرایط افراد روی انتخاب پرواز ایرانی یا پرواز ترک تأثیر زیادی دارد. برخی از تور‌های آنتالیا با پرواز ایرانی انجام شده و مسافران از تهران به مقصد اسپارتا راهی می‌شوند. فاصله فرودگاه امام خمینی تهران تا اسپارتا حدود ۴ ساعت بوده و از اسپارتا تا آنتالیا مسافران باید با اتوبوس بروند.

ایرلاین‌های ایرانی با کیفیت شامل آسمان، ایران ایر، ماهان و قشم ایر هستند. تور آنتالیا با پرواز تابان و یا سایر ایرلاین‌های ایرانی مستقیم نیست اما در عوض هزینه کمتری بابت پرواز پرداخت می‌کنید. ارزان بودن پرواز ایرانی در ایام پیک سفر صدق نمی‌کند. به‌طور کلی تور آنتالیا با پرواز ایرانی دارای مزایای زیر است:

  • در مقایسه با پرواز‌های ترک این ایرلاین‌های ایرانی هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.
  • در طول پرواز خدمات متنوع و با کیفیتی به مسافران داده می‌شود.
  • در پرواز‌های ایرانی مسافران می‌توانند بار بیشتری حمل کنند. این مسأله برای مسافران ایرانی که به قصد خرید به این شهر ‌می‌روند بسیار مناسب‌تر است.
  • ایمنی پرواز‌های ایرانی در طول سال‌های فعالیت ثابت شده است.

ایرلاین‌های ترک و ایرانی در تور آنتالیا

برای تور آنتالیا ایرلاین‌های ایرانی و ترک زیادی وجود دارند که بسته به موقعیت و شرایط خودتان می‌توانید ایرلاین مناسب را انتخاب کنید. با آژانس هواپیمایی مهر پرواز می‌توانید انواع تور آنتالیا با پرواز مستقیم از پرواز‌های ترک و پرواز غیر مستقیم با پرواز‌های ایرانی را انتخاب کنید.

ایرلاین‌های ترک

تور آنتالیا پرواز مستقیم با ایرلاین‌های ترک امکان‌پذیر است. برخی از این ایرلاین‌ها که پرواز مستقیم به آنتالیا و برعکس را انجام می‌دهند عبارتند از:

  • ایرلاین سان اکسپرس
  • ایرلاین ترکیش
  • ایرلاین تیلویند
  • ایرلاین آنادولو جت
  • ایرلاین پگاسوس
  • ایرلاین ماوی

قیمت پرواز تور آنتالیا ترکیش ایر معمولاً بالاتر از ایرلاین ایرانی است. اما با این وجود همیشه جزء شلوغ‌ترین تور‌ها به حساب می‌آیند.

ایرلاین‌های ایرانی

اگر تور آنتالیا با ایرلاین‌های ایرانی انتخاب شماست باید بدانید که پرواز مستقیم به آنتالیا نخواهید داشت و در فرودگاه اسپارتا توقف خواهید کرد. این فرودگاه ۴ ساعت با آنتالیا فاصله دارد که باید این مسیر را با اتوبوس طی کنید. اما برتری ایرلاین‌های ایرانی این است که هزینه کمتری دارند و شما می‌توانید سفر مقرون به صرفه‌تری داشته باشید.

از طرفی ایرلاین‌های ایرانی محدودیت کمتری برای حمل بار اعمال می‌کنند پس در هر دو طرف به راحتی می‌توانید میزان بار بیشتری حمل کنید. ایرلاین‌های معتبر ایرانی شامل ایرلاین ماهان، ایرلاین آسمان، ایرلاین قشم ایر و ایرلاین ایران ایر هستند.

تفاوت هزینه تور آنتالیا با پرواز ترک و پرواز ایرانی

موضوع هزینه در سفر به کشور‌های خارجه همیشه برای مسافران یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. این مسئله برای افرادی که به‌صورت مداوم سفر می‌کنند دارای اهمیت بیشتری است. تور آنتالیا با پرواز ترک و ایرانی این امکان را فراهم کرده که همه افراد با شرایط و بودجه متفاوت بتوانند به این شهر رویایی سفر کنند. هزینه تور آنتالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد و جالب است بدانید که سهم گردشگران ایرانی در بین گردشگران خارجی شهر آنتالیا بیشتر است.

با گرم شدن هوا مسافران زیادی از ایران برای گذراندن تعطیلات تابستان این شهر ساحلی را انتخاب می‌کنند. به طور کلی جدا از نوع ایرلاین فاکتور‌های دیگری از قبیل تعداد روز‌های اقامت، رزرو هتل، فصل سفر و…. روی هزینه تور تأثیر می‌گذارند.

هزینه تور آنتالیا با پرواز ایرانی

تور آنتالیا

اگر مقرون به صرفه بودن تور برایتان اهمیت دارد و برایتان مهم نیست چند ساعت راه را تا آنتالیا با اتوبوس بروید می‌توانید ایرلاین‌های ایرانی را انتخاب کنید. چون قیمت ارزان‌تری نسبت به ایرلاین‌های ترک دارند. برای هر بودجه و هر سلیقه‌ای آژانس هواپیمایی مهر پرواز تور‌های مختلفی را تدارک دیده است. هزینه تور‌های ایتالیا در مهر پرواز بر اساس تعداد نفرات، نوع هتل، تعداد روز‌های اقامت، هزینه غذا، گشت شهری و… تعیین می‌شود.

هزینه تور آنتالیا با پرواز ترک

اگر کیفیت و راحتی پرواز برایتان مهم است و به دنبال یک پرواز مستقیم به آنتالیا هستید باید یکی از ایرلاین‌های ترک را انتخاب کنید اما هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید. البته اختلاف هزینه چندان زیاد نیست که روی سفر و کیفیت آن تأثیر بگذارد. شما می‌توانید اقتصادی‌ترین و لوکس‌ترین سفر‌ها را با پرواز‌های ترکیش داشته باشید و از امکانات آن‌ها در طول سفر بهره‌مند شوید.

برخی از آژانس‌های هواپیمایی این امکان را برای مسافران فراهم کرده‌اند که هزینه تور را به‌طور اقساطی پرداخت کنند. آژانس هواپیمایی مهر پرواز یکی از ارائه‌دهندگان تور‌های آنتالیا است که امکان پرداخت قسطی را برای مسافران فراهم کرده‌اند.

مقایسه خدمات و امکانات تور آنتالیا با پرواز ترک و پرواز ایرانی

در هر شرکت هواپیمایی و هر ایرلاینی ارائه خدمات یک مزیت رقابتی به شمار می‌رود. قطعاً مسافران زیادی به دنبال انتخاب تور‌هایی هستند که با ایرلاین‌های معتبر انجام می‌شوند و ایمنی آن‌ها تضمین شده است. شاید برای بیشتر مسافران هزینه ارزان اولویت انتخاب ایرلاین و نوع تور باشد اما مسافران زیادی خدمات ایرلاین از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی از ایرلاین‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوان برای کودک ۵ تا ۱۲ ساله بدون همراه بلیط تهیه کرد. اما رضایت‌نامه قانونی والدین در اولویت است.

در بیشتر ایرلاین‌های ایرانی و ترک نیازی به تهیه بلیط برای نوزادان ۷ ماه تا دو سال نیست. البته اگر بیش از یک نوزاد باشد تهیه بلیط برای صندلی اضافه اجباری است. در چنین مواقعی بیشتر ایرلاین‌ها سبد مخصوص کودک را نصب می‌کنند تا ایمنی و راحتی سفر برای مسافران تأمین شود.

بیشتر ایرلاین‌های ایرانی و ترک هنگام تهیه بلیط این امکان را فراهم کرده‌اند که رژیم غذایی خود را انتخاب کنید. مثلاً افرادی که دارای رژیم‌های پزشکی، گیاهی، غذای مذاهب و کودکان هستند می‌توانند در هنگام اخذ بلیط این نکته را درج کنند.

در برخی ایرلاین‌ها ایرانی و ترک محدودیتی برای حمل حیوان خانگی وجود ندارد. فقط باید حیوان دارای شناسنامه و مدارک پزشکی باشد. برای حمل حیوان هزینه حمل مطابق با وزن حیوان برآورد می‌شود.

ایرلاین‌ها دارای بخش مراقبت‌های ویژه هستند. اگر مسافر دارای مشکلات جسمی یا ذهنی، ناشنوایی یا نابینایی و… باشد می‌تواند از این خدمات استفاده کند.

برخی ایرلاین‌ها مانند هواپیمایی آسمان امکان حمل بار‌های خاص مانند مواد فاسد شدنی، میوه، لبنیات، دارو‌های خاص، مواد منفجره و مواد رادیواکتیو، حمل حیوانات زنده و… را فراهم کرده‌اند.

به‌طور کلی خدماتی که در ایرلاین‌های ترک داده می‌شود گسترده‌تر و با کیفیت‌تر هستند. اما برخی از خدمات فقط مختص یک ایرلاین هستند که باید قبل از سفر از جزئیات این خدمات مطلع شوید.

تور آنتالیا با مهر پرواز

مهر پرواز یکی از آژانس‌های هواپیمایی معتبر است که انواع تور آنتالیا با پرواز ترک و ایرانی را برای مسافران فراهم کرده است. این آژانس هواپیمایی در تاریخ‌های مختلف تور‌های متفاوتی را برگزار می‌کند.

در هر تور نوع هتل و امکانات هتل رزرو شده، نوع ایرلاین، تعداد روز‌های اقامت، خدمات تور، هزینه و… کاملاً مشخص شده است. این مجموعه معتبر با ده‌ها سال سابقه در تمام طول سفر همراه و هم مسیر شما خواهد بود تا تجربه‌ای فوق‌العاده را داشته باشید. 

ارتباط با هتل‌داران و برگزار‌کنندگان گشت شهری در شهر آنتالیا در مجموعه مهرپرواز این امکان را پیش روی مسافران قرار می‌دهد تا با مبلغی مقرون به صرفه بتوانند تعطیلات خوبی را برای خود رقم بزنند. شما می‌توانید تمام اطلاعات لازم در مورد تور‌ها را در سایت این مجموعه مطلع شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. این مجموعه متناسب با شرایط و بودجه شما بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهند.

تور آنتالیا مهرپرواز با پروازهای ترک و ایرانی

آنتالیا یکی از شهر‌های جنوبی کشور ترکیه است که به دلیل قرارگرفتن در خط ساحلی دریای مدیترانه هر سال هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. ایرانیان نیز با هدف تفریح و گذراندن تعطیلات در سواحل آنتالیا و پارک‌های آبی عازم آنتالیا می‌شوند.

در سفر به این شهر زیبا می‌توانید پرواز ایرانی یا پرواز ترک را انتخاب کنید. این انتخاب شاید از ابتدا برای مسافران یک دغدغه بزرگ باشد اما با بررسی تفاوت‌ها و مزایای هر دو به راحتی می‌توان متناسب با شرایط خود‌ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کرد. بهتر است بدانید پرواز‌های ترک مسافران را به صورت مستقیم به فرودگاه آنتالیا در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر آنتالیا منتقل می‌کند. اما پرواز‌ها ایرانی مسافران را در فرودگاه اسپارتا پیاده می‌کنند که برای رسیدن به شهر آنتالیا باید ادامه مسیر را به صورت زمینی طی کنند.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال 1390 در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*