خرید و فروش همستر کامبت

امکان خرید و فروش همستر کامبت در صرافی بیت ۲۴ فراهم شد

این روزها اگر سری بچرخانیم،‌ افراد زیادی را می‌بینیم که با امید کسب سود، در حال ارتقای همسترشان و سود ساعتی این بازی هستند. صرافی بیت ۲۴ در کنار صرافی‌های مطرح دنیا،‌ فرصت کسب سود از پیش خرید و پیش فروش توکن همستر کامبت را فراهم کرده است که خبر هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به این بازی پرسروصدا است. در این مطلب به نکات لازم و جزئیات بازار پیش‌از‌عرضه همستر کامبت در بیت ۲۴ می‌پردازیم.

چطور همستر کامبت را بفروشیم؟

برای پیش فروش همستر با قیمت دلخواهتان کافی است به صفحه پری مارکت بیت۲۴ بروید. در این صفحه شما می‌توانید سفارش فروش همستر را با تعداد و قیمت دلخواه ثبت کنید. برای ثبت سفارش نیازی به احراز هویت وجود ندارد و صرفا با وارد کردن اطلاعات پایه، سفارش شما ثبت می‌شود؛ اما این به معنای تکمیل سفارش شما نیست. باید منتظر بمانید تا خریداری پیدا شود که سفارش ثبت‌شده شما در نظرش مطلوب باشد و نسبت به خرید توکن‌های شما اقدام کند.

راه دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به‌صورت آنی توکن‌های همستر خود را پیش فروش کنید. در صفحه «می‌خواهم بفروشم» می‌توانید لیستی از سفارش‌های ثبت‌شده توسط دیگر کاربران را مشاهده کنید. اگر در این صفحه سفارشی را یافتید که تعداد و قیمت توکن آن از نظرتان مطلوب بود، روی دکمه فروش در مقابل آن کلیک کنید و سفارش را تکمیل کنید.

خرید و فروش همستر کامبت

پس در مجموع دو راه برای پیش‌ فروش همستر وجود دارد: با قیمت دلخواه و به‌صورت آنی. همین ۲ روش برای پیش خرید همستر نیز در دسترس است. یعنی شما می‌توانید سفارش خرید همستر را با تعداد و قیمت مورد نظر خود ثبت کنید و منتظر بمانید تا نظر یک فروشنده را جلب کند. برای پیش خرید همستر به صورت آنی نیز باید به صفحه «می‌خواهم بخرم» بروید و از بین سفارش‌های موجود، روی دکمه خرید در مقابل گزینه مطلوبتان بزنید.

هر کاربری که می‌خواهد سفارش فروش یا خریدی را ثبت کند، باید مبلغ کل سفارش را به‌علاوه کارمزد تراکنش، تا زمان راه‌اندازی همستر در صرافی بلوکه کند. چرایی این موضوع را در ادامه همین مطلب متوجه خواهید شد. همچنین توجه داشته باشید که توکن‌ها را زمانی دریافت می‌کنید که همستر لانچ و در صرافی‌ها لیست شده باشد.

پیش خرید و پیش فروش همستر چه معنایی دارد؟

هنوز خبری رسمی در مورد زمان راه‌اندازی توکن همستر کامبت توسط تیم این پروژه منتشر نشده است و همچنان کاربران مشغول بالا بردن سکه‌ها و سود ساعتی خود در این بازی هستند. این یعنی عملا نمی‌توان به خرید و فروش توکن‌های همستر پرداخت؛ چرا که هنوز ایجاد یا اصطلاحا مینت نشده‌اند. پری مارکت یا بازار پیش از عرضه بیت۲۴ این امکان را به کاربران می‌دهد تا قبل از عرضه رسمی، با قیمت دلخواهشان نسبت به خرید یا فروش توکن همستر اقدام کنند. این موضوع در کنار مزایا و معایبی که دارد، فرصت کسب سود ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هر زمان که توکن همستر رسما لانچ شد، صرافی بیت۲۴ همزمان با صرافی‌های بزرگ و مطرح جهان همستر کامبت را لیست می‌کند. کمی قبل از لیست شدن بازار پیش از عرضه بسته خواهد شد و دیگر امکان ثبت سفارش در آن وجود نخواهد داشت. تمام سفارش‌هایی که قبل از بسته شدن پری مارکت تکمیل نشده باشند، به‌صورت خودکار لغو می‌شوند و وجه کاربران تمام و کمال عودت داده می‌شود.

کاربرانی که سمت خریدار یا فروشنده سفارش‌های تکمیل‌شده هستند، تا زمان مشخصی پس از لیست شدن فرصت دارند تا به تعهدات خود در سفارش عمل کنند. فروشنده باید تعداد توکن مشخص شده در سفارش را تامین کند. اگر به اندازه کافی ایردراپ توکن را دریافت نکرده باشد، می‌تواند از بازار بیت۲۴ نسبت به خرید توکن همستر و رساندن موجودی به تعداد مورد نظر اقدام کند. خریدار هم که وجه معامله را به صرافی سپرده است. به محض رسیدن موجودی همستر کیف پول فروشنده در بیت۲۴ به حد مورد نظر، وجه معامله برای او واریز می‌شود.

خرید و فروش همستر کامبت

چه تضمینی برای نهایی شدن معاملات و اجرای تعهد طرفین وجود دارد؟

صرافی بیت۲۴ به‌عنوان یکی از صرافی‌های قدیمی و شناخته‌شده در حوزه ارزهای دیجیتال، سازوکاری طراحی کرده است که اجرای معاملات را تضمین می‌کند. همان‌طور که در اولین بخش گفتیم، هم خریدار و هم فروشنده باید سرمایه‌ای به‌اندازه میزان سفارش را نزد صرافی بلوکه کنند. به این مبلغ وجه تضمین گفته می‌شود و تا زمان اجرای معامله قفل باقی می‌ماند.

در سفارش‌های تکمیل‌شده فروشنده اطمینان دارد که رقم مورد توافق، از جانب خریدار نزد صرافی بلوکه شده است و پس از لیست شدن، هر زمان که موجودی توکن همستر خود را کامل کند، وجه معامله را دریافت خواهد کرد. خود فروشنده نیز به همان میزان وجه تضمین باید سپرده کند تا متعهد باشد که تعداد توکن مورد توافق را در زمان مشخص‌شده تامین کند. اگر فروشنده در تامین توکن همستر کوتاهی کند، صرافی وجه تضمین او را پس از کسر کارمزد به حساب خریدار واریز خواهد کرد.

اگر همستر هرگز لیست نشود، سرمایه کاربران چه خواهد شد؟

یکی از مسائلی که ممکن است کاربران را در خصوص فعالیت و انجام معامله در پری مارکت مردد کند، این است که نگران سرمایه‌شان هستند و نگرانی به‌جایی هم هست. ممکن است راه‌اندازی توکن و لیست شدن آن به تاخیر بیفتد یا حتی در حالت بدبینانه، لانچ همستر کامبت لغو شود.

اگر لیست شدن توکن همستر به تاخیر بیفتد، بازار پری مارکت بیت۲۴ تا آن زمان فعال خواهد بود و وجه تضمین سفارش‌های تکمیل‌شده نیز همچنان نزد صرافی بلوکه خواهد ماند. در صورتی که به هر دلیلی عرضه و لیست شدن همستر لغو شود، بیت ۲۴ وجوه کاربران را تمام‌وکمال عودت می‌دهد و حتی کارمزد نیز از آن کسر نخواهد شد.

سخن پایانی

بازی همستر کامبت در یک ماه گذشته بزرگ و کوچک را درگیر خود کرده است و کاربران زیادی به امید کسب سود، روزانه در آن فعالیت می‌کنند. بدون شک همه افراد غرق در همستر کامبت، اخبار این بازی را دنبال می‌کنند و منتظر لیست شدن و فروش همستر هستند. پری مارکت بیت۲۴ فرصت ویژه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان به همستر کامبت قرار داده است تا قبل از لیست شدن، نسبت به پیش خرید یا پیش فروش همستر اقدام کنند. طبیعتا کاربران فعال در پری مارکت همستر کامبت، در زمان لیست شدن این توکن شانس بیشتری برای موفقیت خواهند داشت. در این مطلب نکات لازم در مورد پری مارکت همستر را بیان کردیم و اکنون شما می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.