تلویزیون جدید تی سی ال

تی سی ال از تلویزیون های جدید خود با قیمت رقابتی رونمایی کرد

تلویزیون های جدید سری C61B تی سی ال با رزولوشن 4K، پنل‌های QLED و سیستم صوتی بسیار باکیفیت خود تجربه‌ای عالی از تماشای فیلم و سریال ارائه خواهند کرد.

کمپانی تی سی ال روز گذشته سری جدید تلویزیون های 4K QLED خود، سری C61B را در اندازه‌های 43 اینچی، 50 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی رونمایی کرد. قیمت پایه این تلویزیون‌ها 394 دلار است. در ادامه با مشخصات فنی این تلویزیون‌های TCL بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تلویزیون های جدید سری C61B تی سی ال

سری تلویزیون های جدید کمپانی تی سی ال طراحی مینیمال و یکپارچه‌ای داشته و برای دکور هر منزل مدرنی فوق‌العاده به شمار می‌روند. این سری تلویزیون‌ها همچنین از فناوری QLED Pro بهره برده و با تضمین عمر 100 هزار ساعت بدون هیچ افت کیفیت رونمایی شده‌اند. همچنین پردازنده AiPQ Pro در کنار پشتیبانی از HDR10+ و فناوری T-Screen Pro باعث ارائه کنتراست بالاتر و افزایش چشمگیر میدان دید این تلویزیون‌ها شده است.

تلویزیون TCL

TCL در محصولات جدید خود از پنل‌هایی بدون پرش با حداقل تابش نور آبی بهره برده و با ارائه نور طبیعی میزان خستگی چشم را در استفاده‌های طولانی به حداقل می‌رساند. این دستگاه همچنین از سرویس‌های گوگل نیز به‌طور کامل بهره برده و اپلیکیشن‌هایی مثل Google Meet یا Google Kids را در کنار موارد دیگری چون Google Watchlist به کاربران ارائه خواهد داد. همچنین سیستم کنترل بدون دخالت دست و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل نیز به ارائه تجربه کاربری بهتر در این تلویزیون کمک بسیاری کرده‌اند.

سری تلویزیون‌های C61B با بهره بردن از ساب ووفر 2.1 کاناله ONYKO با پشتیبانی کامل از دالبی اتموس صدایی هم‌تراز با سینمای خانگی را به کاربران ارائه داده و همچنین به‌منظور ارتقای کیفیت بصری و عملکرد فنی حین اجرای بازی نیز از شتاب‌دهنده 120 هرتزی، تکنولوژی Game Master و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

تمامی مدل‌های موجود در سری تلویزیون‌های 4K QLED تی سی ال از پنل‌های کیو ال ای دی پرو T-SCREEN Pro بهره می‌برند که رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی داشته و 93 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را نمایش می‌دهد. البته نرخ نوسازی در مدل‌های 43 و 50 اینچی این تلویزیون برابر با 60 هرتز است؛ درحالیکه مدل‌های 55 و 65 اینچی نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کنند.

از طرف دیگر، میزان روشنایی پنل این تلویزیون‌ها 600 نیت است و در آن از دالبی ویژن، HLG و HDR10+ پشتیبانی می‌شود. همچنین در کنار پردازنده AiPQ این تلویزیون‌ها نیز دو گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی قرار گرفته تا عملکرد فنی قابل اتکایی برای این دستگاه ثبت شود.

تلویزیون جدید تی سی ال

علاوه بر این، قابلیت‌های هوشمندی مثل TCL Home، گیم مستر، چت ویدیویی، سرویس Miracast، تنظیمات سریع یا ALLM نیز از قابلیت‌های ویژه و قابل توجه این تلویزیون های جدید تی سی ال به شمار می‌روند.

خروجی صدای مدل‌های 43 و 50 اینچی این تلویزیون برابر با 300 وات است؛ درحالیکه مدل‌های 55 و 65 واتی خروجی صدای 35 واتی دارند. خانواده تلویزیون‌های سری C61B همچنین از بلوتوث 5 و وای فای 5 پشتیبانی کرده و به سه درگاه HDMI و یک پورت یو اس بی مجهز هستند.

تلویزیون TCL

قیمت مدل 43 اینچی لپ تاپ جدید TCL برابر با 395 دلار است و مدل 50 اینچی هم 455 دلار قیمت دارد. از سوی دیگر قیمت مدل‌های 55 و 65 اینچی تلویزیون جدید تی سی ال هم به‌ترتیب 550 و 873 دلار خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون های Mini-LED تی سی ال با ابعاد ۱۱۵ اینچی رونمایی شدند تلویزیون های OLED سری B4 ال جی، گیمرها و عاشقان فیلم را هدف گرفته‌اند نخستین کاغذ دیجیتالی رنگی سامسونگ معرفی شد؛ نمایشگری خاص و منحصر به فرد چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند و آیا ارزش خرید دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*