شرایط فروش آئودی Q5

اولین شرایط فروش آئودی Q5 اعلام شد (تیر ماه 1403)

شرکت معین خودرو ایرانیان، اولین شرایط فروش آئودی Q5 ویژه متقاضیان سامانه خودروهای برقی در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه معین خودرو ایرانیان، آن دسته از ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه خودروهای برقی که منتخب تخصیص کراس اوور برقی آئودی Q5 ایترون اعلام شده‌اند می‌توانند با پرداخت نصف مبلغ علی‌الحساب، این خودرو را از شرکت خریداری کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش آئودی Q5 وارداتی – تیر ۱۴۰۳

نام خودروقیمت پایه علی الحسابمبلغ قابل پرداخت
آئودی Q5 E-tron 40۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان

در این طرح، متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان نسبت به خریداری این خودرو اقدام کنند. شایان ذکر است قیمت علی الحساب Audi Q5 E-tron معین خودرو ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت به نشانی https://moinkhodro.com نسبت به ثبت نام اقدام و مبلغ اعلامی را از طریق درگاه اینترنتی واریز کنند. لازم به ذکر است فرصت ثبت نام و پرداخت از تاریخ ۶ تیر لغایت ۱۲ تیر است و عدم ثبت نام و واریز وجه در موعد مقرر به‌منزله انصراف متقاضی خواهد بود.

مشخصات فنی و آپشن های کراس اوور آئودی Q5 E-tron 40

آئودی Q5 e-tron وارداتی معین خودرو وارداتی دارای پیشرانه سنکرون آهنربایی دائم و پک باتری ۸۵ کیلووات‌ساعتی است. حداکثر قدرت این خودرو ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور آن ۳۱۰ نیوتن‌متر است. مجموع این توان به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شعاع حرکتی‌ این کراس اوور با شارژ کامل نیز ۵۶۰ کیلومتر ذکر شده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر لمسی بزرگ با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی‌های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب، هدآپ دیسپلی و… اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت معین خودرو امتیاز واردات خودروهایی نظیر تویوتا کرولا 1.2 لیتری، تویوتا کرولا 1.5 لیتری و هوندا وزل به کشور را نیز در اختیار دارد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: