نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED

نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

نسخه جدید ریلمی ۱۲ – Realme 12 با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED بسیار شفاف، فست شارژ ۶۸ واتی و پردازنده میان‌رده اسنپدراگون با قیمت عالی رونمایی شد.

کمپانی ریلمی امروز از نسخه جدید ریلمی ۱۲ در پاکستان رونمایی کرد. مدلی که با نسخه‌های جهانی کمی متفاوت است. در ادامه بیشتر با نسخه جذاب و جدید Realme 12 آشنا خواهید شد.

همه‌چیز درباره نسخه جدید ریلمی ۱۲

نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED

گوشی ریلمی از پردازنده Snapdragon 685 قدرت می‌گیرد که تراشه‌ای میان‌رده با فناوری ساخت ۶ نانومتری است. این دیوایس همچنین برخلاف نسخه جهانی به جای نمایشگر LCD از یک نمایشگر OLED با اندازه ۶.۶۷ اینچ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. نکته قابل توجه در این نمایشگر، روشنایی بسیار بالای آن (۲۰۰۰ نیت) است. حسگر اثر انگشت این مدل نیز برخلاف مدل‌های جهانی، در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی ریلمی جی تی 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و شارژ 120 واتی معرفی شد

نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED

خبر خوب در مورد گوشی Realme 12، پشتیبانی آن از امکانات جذابی نظیر درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که به‌سختی می‌توان آن‌ها را روی گوشی‌های امروزی یافت. به این‌ها باید اسپیکرهای دوگانه استریو و مقاومت در برابر گردوغبار و آب با گواهی IP54 را هم اضافه کنیم که همگی از گوشی ریلمی، انتخابی عالی برای خرید ساخته‌اند.

علیرغم پیشرفت چشمگیری که در نمایشگر داشته، دوربین اصلی این گوشی نسبت به مدل جهانی ضعیف‌تر شده و از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) استفاده می‌کند. فیلم‌برداری این دوربین نیز تنها با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است. در کنار دوربین اصلی، تنها یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. البته چنین تغییراتی برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی دستگاه بدیهی است.

نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED

یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه شارژ نسخه جدید ریلمی ۱۲ را بر عهده دارد. خود این باتری نیز با توان ۷ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. نکته جالب این‌جاست که داخل جعبه گوشی، یک شارژر ۸۰ وات هم قرار گرفته است!

به جذاب‌ترین بخش معرفی این دیوایس، یعنی قیمت ریلمی ۱۲ می‌رسیم. سازنده چینی این دیوایس را با قیمتی حدود ۲۱۵ دلار راهی بازار آمریکا کرده است. این قیمت مربوط به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی (با ۸ گیگ رم) است. برای خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی باید کمی بیشتر هزینه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*