مشخصات فنی و امکانات ریلمی ۱۲

گوشی ریلمی ۱۲ با قیمت و مشخصات فنی جذاب رونمایی شد

گوشی ریلمی ۱۲ – Realme 12 با قیمت مناسب، مشخصات فنی جذاب و طراحی چشم‌نواز برای رقابت با میان‌رده‌های سامسونگ آماده ورود به بازار شد.

خانواده Realme 12 با معرفی آخرین عضو خود، یعنی گوشی ریلمی ۱۲، اکنون به یک گروه چهار نفره تبدیل شده است. مدل پایه سری ۱۲ با همراهی تراشه Dimensity 6100 Plus، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم درون حسگر ۳ برابر و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ وات، وارد بازار شده است.

مشخصات فنی و امکانات ریلمی ۱۲

مشخصات فنی و امکانات ریلمی ۱۲

Realme 12 حول محور یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز ساخته شده است. این پنل دارای حداکثر روشنایی 950 نیت و همچنین میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. یکی از امکانات جالب توجه این گوشی، دکمه‌ای به‌نام Dynamic Button است که عملکردی شبیه به اکشن باتن اپل دارد. شما می‌توانید این دکمه را شخصی‌سازی کنید و از آن برای تنظیمات مختلفی مثل اسکرین شات گرفتن، قطع صدای نوتیفیکیشن‌ها، حالت پرواز و غیره استفاده کنید.

ریلمی در بخش پشتی گوشی از یک سیستم دوربین دوگانه با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 (با دیافراگم f/1.75 و ادغام پیکسل ۹ به ۱) استفاده کرده است که زوم درون حسگر ۳ برابری را ارائه می‌دهد. سنسور دیگر در پشت، یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی کمکی است.

مشخصات فنی و امکانات ریلمی ۱۲

در قلب این گوشی، تراشه Dimensity 6100 Plus مدیاتک به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق درگاه کارت microSD قابل ارتقا است، قرار دارد. این همچنین اولین گوشی ریلمی با دکمه پویای این برند است. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند و می‌تواند با فشار طولانی بین ۷ عملکرد مانند راه‌اندازی برنامه دوربین و فعال کردن حالت مزاحم نشوید، جابه‌جا شود.

گوشی ریلمی با رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می شود و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ وات بهره می‌برد. سایر ویژگی های قابل توجه این گوشی شامل بلندگوهای استریو و جک هدفون می شود.

قیمت گوشی Realme 12

ریلمی ۱۲ در رنگ‌های بنفش گرگ و سبز جنگلی عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی قبل از اعمال تخفیفات، حدود ۲۰۵ دلار است. نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۲ دلار بیشتر به فروش می‌رسد. فروش عمومی این گوشی از امروز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
این گوشی ریلمی را از راه دور و با حرکات دست خود کنترل کنید! بررسی ریلمی ۱۲ پرو؛‌ طراحی زیبا و نمایشگر عالی در یک گوشی میان‌رده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*