کپی بی ام و از هیوندای در خودروهای جدید خود

بی ام و در ساخت خودروهای جدید خود از هیوندای کپی می‌کند

بی ام و دو قابلیت جذاب هاچ بک جدید هیوندای را در خودروهای آینده خود به کار می‌گیرد؛ ولی مشتریان BMW دقیقاً باید انتظار چه چیزی را داشته باشند؟

هیوندای آیونیک 5 N یکی از جذاب‌ترین خودروهای برقی است که طی چند سال اخیر پا به بازار گذاشته است. این کراس اوور گذشته از ویژگی‌های برجسته متعدد، همچنین از صدای مصنوعی موتور و سیستم تعویض دنده الکترونیکی بهره می‌برد که حس و حال خودروهای بنزین‌سوز با گیربکس دوکلاچه را شبیه‌سازی می‌کنند. اخبار خودرو نشان می‌دهند بی ام و هم که این ابتکار هیوندای را پسندیده است، در آینده قابلیت‌هایی مشابه در محصولات خود پیاده‌سازی خواهد کرد.

بی ام و از هیوندای الهام می‌گیرد

کپی بی ام و از هیوندای در خودروهای جدید خود

«فرانک ون میل» (Frank van Meel)، مدیرعامل بی ام و ام در گفتگو با تاپ گیر علاقه خود به رویکرد هیوندای N نسبت به خودروهای الکتریکی عملکرد محور خود را ابراز کرد.

این‌که یکی از مقامات ارشد بی ام و از ابتکار هیوندای در ارائه تعویض دنده و صدای موتور مصنوعی تعریف و تمجید کند، جای‌ توجه دارد. پیش‌تر «فرانک وبر» (Frank Weber)، مدیر بخش تحقیق و توسعه بی ام و احتمال اضافه شدن صدای موتور یا اگزوز به‌صورت مصنوعی و شبیه‌سازی شده به خودروهای برقی آینده این شرکت را رد کرد. با توجه به گفته‌های او، پیاده‌سازی قابلیت تعویض دنده مصنوعی هم در اولویت‌های این شرکت جایی نداشت.

حالا به نظر می‌رسد مدیرعامل بی ام و ام دیدگاه متفاوتی نسبت به این موضوع دارد. او حتی در گفته‌های خود روی اهمیت صدای تولیدی موتور، خصوصاً در رانندگی پرسرعت یا حین رانندگی در پیست تاکید کرد. همان‌طور که او اشاره کرد، راننده در ماشین‌های برقی بدون نگاه کردن به صفحه آمپر نمی‌تواند متوجه شود که دقیقاً با چه سرعتی حرکات می‌کند و تعویض دنده مصنوعی می‌تواند این مشکل را رفع کند.

مدیرعامل بی ام و نهایتاً ذکر کرد که در حال حاضر روی تعویض دنده مصنوعی و صدای شبیه‌سازی موتور برای محصولات خود کار می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
بی ام و M5 مدل 2025 با طراحی تهاجمی جذاب و پیشرانه پلاگین هیبرید جدید معرفی شد بی ام و X3 M با تیونینگ منهارت، یک اسب وحشی 650 اسب بخاری است + عکس نسل جدید بی ام و X3 با طراحی بحث‌برانگیز رسماً معرفی شد بی ام و سری ۲ جدید با پیشرانه ۴۷۳ اسب بخاری از راه رسید بی ام و سری ۱ نسل جدید معرفی شد؛ کپی واضح از هاچ بک کیا؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*