تراشه مدیاتک گلکسی S25

باورنکردنی: سامسونگ به‌دنبال استفاده از تراشه مدیاتک در خانواده گلکسی S25

شایعات جدید حاکی از آن هستند که سامسونگ در کنار چیپست‌های کوالکام و اگزینوس قصد استفاده از تراشه های مدیاتک در خانواده گلکسی S25 خود را دارد.

تا کنون شایعات فراوانی در خصوص خانواده پرچمدار گلکسی S25 منتشر شده که برخی باورپذیر و برخی دیگر چندان واقعی به نظر نمی‌رسند. یکی از عجیب‌ترین شایعه‌های اخیر در خصوص سری گلکسی S25 استفاده از تراشه مدیاتک در برخی مدل‌های این گوشی است.

این گزارش‌ها توسط رسانه The Financial News منتشر شده و ادعا کرده برخی مناطق دنیا گوشی‌های گلکسی اس 25 خود را مجهز به تراشه‌های دایمنسیتی مدیاتک دریافت خواهند کرد. این مساله اما چقدر به واقعیت نزدیک است؟

گوشی گلکسی S25 با تراشه مدیاتک؛ باور پذیر یا دور از ذهن؟

طی سال‌های گذشته، تنها شریک سامسونگ در بخش تراشه‌های گوشی‌های پرچمدارش، کمپانی کوالکام بوده؛ به‌طوری که تمامی محصولات پرچمدار و میان‌رده این کمپانی کره‌ای در کنار تراشه‌های اگزینوس به چیپست‌های کوالکام مجهز می‌شد.

برای مثال، در سال جاری شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در برخی مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس هستیم؛ درحالیکه سایر مدل‌های این دو گوشی در دیگر مناطق دنیا به چیپست اگزینوس 2400 مجهز هستند.

گلکسی S24 اولترا

در عین حال گزارش‌ها حاکی از آن هستند که قیمت بیش از حد بالای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 باعث شده که سامسونگ تصمیم به استفاده ترکیبی از تراشه های اگزینوس، کوالکام و مدیاتک در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا سری گلکسی S25 بگیرد.

از سوی دیگر اما برخی تحلیلگران سرشناس بازار مثل مینگ چی کو نیز ادعا کرده‌اند که کوالکام تنها تامین‌کننده تراشه برای سری گلکسی S25 سامسونگ خواهد بود. بنابراین ضمن این که تنور شایعات در خصوص این گوشی‌های سامسونگ بسیار داغ است، هیچ‌گونه اطلاعات موثقی در خصوص آن‌ها در دست نیست و باید منتظر درز اطلاعات تکمیلی ماند.

تراشه مدیاتک گلکسی S25

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات درز کرده از نسل بعدی پرچمداران سامسونگ، تنها تغییر مهمی که در حال حاضر از آن اطلاع داریم، پیشرفت‌های چشمگیر سیستم دوربین Galaxy S25 Ultra است و سایر اطلاعاتمان در خصوص این سری گوشی های پرچمدار صرفا در حد حدس و گمان است.

در گجت نیوز بخوانید:
۳ شایعه در خصوص گلکسی اس ۲۵ که امیدواریم صحت داشته باشند ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ لو رفت هرآنچه از گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ انتظار داریم حافظه های جدید گلکسی S25 آن‌ها را به سریعترین گوشی تاریخ تبدیل خواهد کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*