گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس

گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس به صدر جدول بنچمارک انتوتو رفت

گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس با کسب امتیاز فراتر از ۲ میلیونی، به صدر بنچمارک انتوتو رفت. Red Magic 9S Pro Plus قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان لقب خواهد گرفت.

گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro در تاریخ 3 جولای (12 تیر) در چین رونمایی خواهد شد. پیش از این، اطلاعاتی از یک گوشی Nubia با کد NX769S_V2A در AnTuTu منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با نام تجاری نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی، نسل جدید گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو است.

حضور قدرتمندانه نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس در بنچمارک انتوتو

آنطور که بنچمارک انتوتو نشان می‌دهد، گوشی جدید نوبیا از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. البته سازنده چینی خودش پیشتر تأیید کرده بود که از نسخه اورکلاک شده آن با پسوند “Leading Version” استفاده خواهد کرد. نسخه‌ای که چیپست قوی‌تری بوده و سرعت پردازش بالاتری دارد.

پیکربندی هسته‌های این چیپست را تک هسته قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳۹ گیگاهرتز، ۳ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز، ۲ هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A720 با فرکانس پایین‌تر ۱.۱ گیگاهرتزی تشکیل می‌دهند. در مقایسه با آن، نسخه معمولی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ حداکثر سرعت ۳.۳ گیگاهرتز و عملکرد GPU نسبتا کندتری را ارائه می‌کند.

گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس

فهرست بنچمارک انتوتو تأیید می‌کند که این دستگاه با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 به‌همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. این پیکربندی فقط در مدل پرو پلاس که بالارده‌ترین عضو خانواده Red Magic 9S است، ارائه می‌شود.

گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس در آزمون پردازنده، ۴۸۵،۴۶۳ امتیاز و در آزمون پردازشگر گرافیکی ۹۷۹،۹۰۸ امتیاز را کسب کرده است. علاوه بر این، در آزمون‌های حافظه و تجربه کاربری نیز به ترتیب ۵۰۷،۱۴۹ امتیاز و ۳۹۷،۱۲۲ امتیاز را به‌دست آورده است. امتیاز کلی این دستگاه نیز ۲ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۵۴۲ امتیاز بوده است.

بیشتر بخوانید:

نوبیا Flip 5G ، ارزان قیمت ترین گوشی تاشو جهان معرفی شد

اما علاوه بر این، گوشی جدید نوبیا با نسخه همین تراشه اورکلاک شده در آزمون‌های گیک‌بنچ ۶ نیز حاضر شده و به‌ترتیب ۲۳۱۹ و ۷۲۱۵ امتیاز را در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است.

گوشی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس

آنطور که افشاگر مطرح چینی، Digital Chat Station گزارش می‌دهد، گوشی جدید نوبیا از یک باتری غول پیکر ۶،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره‌مند خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی احتمالا مشابه رد مجیک ۹ معمولی خواهد بود. این گوشی که از ظهور رقیب جدیدی برای گوشی های سامسونگ و شیائومی خبر می‌دهد، ۳ جولای (۱۳ تیر ماه) در کنار لپ تاپ گیمینگ جدید برند نوبیا رونمایی خواهد شد.