نوبیا فلیپ 5G

نوبیا Flip 5G ، ارزان قیمت ترین گوشی تاشو جهان معرفی شد

اگر قیمت نوبیا فلیپ فایوجی- nubia Flip 5G را بشنوید، باور نمی‌کنید که یک گوشی هوشمند تاشو می‌تواند این‌قدر ارزان باشد. این ارزان‌ترین گوشی منعطف دنیاست.

گوشی‌های منعطف، دیگر پدیده نوظهوری در بازار موبایل نیستند. حالا برندهای پرشماری در این بازار فعالیت دارند که می‌توانیم از سامسونگ، هواوی، موتورولا، وان پلاس، ویوو، تکنو، اوپو و تازه‌ترین آن‌ها، نوبیا نام ببریم. شاید این برند دیر به ضیافت پیوسته باشد؛ ولی نوبیا Flip 5G از لحاظ ارزان قیمت بودن، حرف اول را بین گوشی های تاشو می‌زند.

چند ماه پیش، یک رقیب ارزان دیگر به‌نام تکنو Phantom V Flip با قیمتی معادل 603 دلار در هند عرضه شده بود. نوبیا Flip 5G اما با برچسب قیمت 599 دلار، از آن هم ارزان‌تر است.

نوبیا فلیپ فایوجی

البته این را نباید یک گوشی کاملا جدید بدانیم؛ زیرا در واقع همان ZTE Libero Flip است که چند روز قبل در ژاپن رونمایی شد و حالا برای ورود به بازارهای بین‌المللی، با نامی جدید در کنگره جهانی موبایل حضور یافته است. نوبیا در MWC 2024، از یک گوشی منحصر به فرد برای عاشقان موسیقی هم رونمایی کرد.

مشخصات گوشی نوبیا Flip 5G

کمپانی سازنده در ساخت این گوشی، از تراشه میان رده اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده کرده؛ چیزی که در پایین نگه داشتن هزینه تولید آن، تاثیر بسزایی داشته است.

در جلوی دستگاه، یک پنل اولد 6.9 اینچی را می‌بینید که رزولوشن 1188 در 2790 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. در نوبیا فلیپ 5G یک نمایشگر مدور خارجی با سایز 1.43 اینچ و رزولوشن 466 در 466 پیکسل هم یافت می‌شود. این صفحه ثانویه امکانات به‌دردبخوری دارد که می‌توانیم به نمایش کنترل‌گرهای موسیقی، تماس‌های ورودی و تصویر افراد هنگام گرفتن عکس‌های سلفی اشاره کنیم.

دوربین سلفی گوشی تاشو نوبیا، 16 مگاپیکسلی است؛ اما یک مجموعه دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هم دارد. باتری 4310 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ، از دیگر مشخصات سخت افزاری آن محسوب می‌شوند.

ناگفته نماند که این موبایل تاشو،  یک لولای دو-ریلی دارد که به‌ادعای نوبیا تا 200 هزار بار خم و راست شدن را تاب می‌آورد. پس درباره کیفیت ساخت آن، نباید جای نگرانی وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*