گوشی نوبیا برای عاشقان موسیقی

گوشی منحصر به فرد جدید نوبیا برای عاشقان موسیقی ساخته شده است

برند Nubia این گوشی را با طراحی و امکانات خاص برای عاشقان موسیقی ساخته است؛ اسم مختصر و مفیدی هم دارد: نوبیا موزیک!

نوبیا در کنگره جهانی موبایل (MWC 2024)، از یک گوشی موسیقی-محور به‌نام Nubia Music رونمایی کرد. ماژول دوربین و اسپیکر گوشی نوبیا موزیک، طوری طراحی شده که یادآور گرامافون‌های قدیمی باشد و در یک نگاه، عاشقان موسیقی را جذب خود کند. ناگفته پیداست که جک 3.5 میلی‌متر هدفون هم باید بخش جدایی ناپذیر چنین دستگاهی باشد.

گوشی نوبیا برای عاشقان موسیقی

در قلب این گوشی، یک سیستم صوتی قدرتمند تعبیه شده؛ اسپیکرهایی که سطح صدای آن‌ها 600 درصد بالاتر از سایر گوشی های موبایل است. نوبیا همچنین از یک الگوریتم صوتی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده تا مدیریت بهنیه فرکانس‌های تریبل و بیس را تضمین کند. پشتیبانی از افکت‌های صوتی DTS:X Ultra را هم نباید از قلم بیندازیم.

خروجی همه این‌ها، صدای باکیفیتی است که نوبیا امید دارد عاشقان موسیقی را مشتری این گوشی کند.

سایر مشخصات و قیمت گوشی نوبیا موزیک

اینجا با یک گوشی 6.6 اینچی روبه‌رو هستیم که محتوا را با پنل LCD اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند افکت‌های نوری خاصی هم هنگام پخش موزیک، روی آن ببینند.

بار عملکردهای پردازشی گوشی بر دوش یکی از تراشه‌های UNISOC گذاشته شده که از حمایت رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی برخوردار است.

نوبیا موزیک، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که می‌تواند انرژی لازم را برای کارکرد دستگاه، بدون نیاز به شارژ کردن‌‎های پرتکرار تامین کند.

قیمت گوشی نوبیا موزیک، 149 دلار اعلام شده که با توجه به امکانات و طراحی خاص آن، منصفانه به‌نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید:
گوشی باربی هم از راه رسید گوشی کانسپت جدید سامسونگ، حتی دور مچ هم بسته می‌شود! این گوشی انرجایزر بزرگ‌ترین باتری جهان را دارد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*