میتسوبیشی پاجرو

میتسوبیشی پاجرو دوست داشتنی در قالبی مدرن به بازار برمی‌گردد

ژاپنی‌ها برنامه دارند تا سال 2027 میلادی، میتسوبیشی پاجرو دوست داشتنی را در قالب مدرن راهی بازار کنند. مشخصات احتمالی این شاسی بلند چیست؟

بازار ما به خودروهای ژاپنی روی خوش نشان می‌دهد؛ چرا که کیفیت و دوام بالای محصولات تولیدی خودروسازان این کشور برای مصرف کنندگان داخلی ثابت شده است. برند میتسوبیشی سابقه طولانی در بازار ایران دارد و طرفداران زیادی چشم انتظار واردات خودروهای این برند جهانی هستند.

میتسوبیشی پاجرو دوست داشتنی دوباره به بازار می‌آید

در اخبار خودرو خواندیم که در اواخر مرداد سال جاری تصاویر جدیدی از میتسوبیشی پاجرو جدید منتشر شد و حالا صحبت از ورود این خودروی دوست‌داشتنی به بازارهای جهانی است. آن‌طور که برخی از منابع خبری گفته‌اند، پاجرو قرار است در قالب یک کراس اوور پلاگین هیبریدی روانه بازارهای جهانی شود و یک ژاپنی کم مصرف باشد.

به‌نظر می‌رسد میتسوبیشی با احیای نام پاجرو به‌دنبال زنده نگه داشتن آوازه خود است و البته که این اتفاق مهمی خواهد بود. اگرچه شرکت میتسوبیشی هنوز رسما ورود این خودرو جذاب را تأیید نکرده، اما شواهد و قرائن حاکی از بازگشت آن است. کارشناسان معتقد بودند که پاجرو روی شاسی تریتون سوار خواهد شد؛ ولی به‌نظر می‌رسد این شاسی نمی‌تواند راحتی و آسایش سرنشینان را تضمین کند.

میتسوبیشی پاجرو

با این اوصاف انتظار داریم پاجرو بر مبنای پلتفرم الکتریکی رنو-نیسان-میتسوبیشی طراحی و تولید شود که اشتراکاتی با اوتلندر دارد. اگر برند میتسوبیشی از این پلتفرم بهره کافی ببرد، بی‌شک پاجرو با وضعیت پلاگین هیبریدی بودنش می‌تواند تبدیل به یک کراس اوور پرفروش شود.

از آنجایی که ورود این خودرو قطعی نشده، مشخصاتی از پیشرانه آن در دسترس نیست؛ ولی می‌توان حدس زد که ژاپنی‌ها برای آن از پیشرانه اوتلندر استفاده کنند. در حال حاضر اوتلندر پلاگین هیبریدی مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپه است و پاجرو قطعا با تفاوتی محسوس از سیستم چهار چرخ متحرک بهره‌مند خواهد شد.

میتسوبیشی پاجرو با طول 4900 میلی‌متر، عرض 1900 میلی‌متری و ارتفاع 1850 میلی‌متری، یک شاسی بلند دوست‌داشتنی و جذاب است که ابعاد بزرگتری در قیاس با اوتلندر دارد. قیمت این خودرو حوالی 53 هزار دلار تخمین زده شده و قرار است تا سال 2027 میلادی راهی بازار شود.

پیشینه خبر:
اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید منتشر شد خط تولید میتسوبیشی پاجرو به کارخانه ساخت دستمال توالت تبدیل می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*