تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید

اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید منتشر شد

اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید منتشر شد. Mitsubishi Pajero Sport یک شاسی بلند میدسایز شبیه به پیکاپ L200 ترایتون خواهد بود.

میتسوبیشی به‌تازگی از خودرو پیکاپ جدید L200 ترایتون خود رونمایی کرده است. بنابراین به‌زودی باید منتظر رونمایی از نسل جدید شاسی بلند پاچرو اسپرت که بر پایه پلتفرم آن تولید می‌شود نیز باشیم. نسل اول این خودرو در سال 1996 وارد بازار شد و تا سال 2010 نیز تولید آن ادامه پیدا کرد. این نسل، بر پایه پلتفرم پاجرو معمولی تولید می‌شد. اما دومین نسل آن از سال 2015 و بر پایه پلتفرم پیکاپ میتسوبیشی L200 تولید شد و این روند تا سال 2019 که فیس لیفت تازه‌ای از آن به‌بیرون آمد هم ادامه داشت.

حالا با توجه به رونمایی از نسل جدید L200، همه منتظر رونمایی از مدل جدید پاجرو اسپرت هستند. این دو خودرو تا حد زیادی شبیه به یکدیگر خواهند بود. اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید که به‌تازگی منتشر شده هم می‌تواند همین قضیه را تایید کند.

تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید

تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید

انتظار داریم که هم در قسمت جلو و هم از درب‌ها تا ستون B شباهت‌هایی بین طراحی این دو وجود داشته باشد. و گرچه باید فاصله بین دو محور این خودرو به‌قدری کافی باشد که سه ردیف صندلی را در خودش جای بدهد، اما نسبت به نسخه پیکاپ پاجرو اسپرت کمتر خواهد بود.

تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید

زیر کاپوت پیکاپ L200 از یک موتور 4 سیلندر توربو دیزل با حجم 2.3 لیتری استفاده شده که خروجی‌های متفاوتی را ارائه می‌کند. یک مدل 150 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن‌متر، دیگری 184 اسب بخار و 430 نیوتن‌متر و سومین مدل هم 204 اسب بخار و 470 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این توان از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک با سیستم دیفرانسیل عقب یا چهر چرخ محرک، به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

آیا خودروساز ژاپنی از همین گزینه‌ها برای مدل شاسی‌بلند استفاده خواهد کرد، یا گزینه‌های موتور آن متفاوت است؟ به‌زودی مشخص خواهد شد.