اتوبوس VIP

امکانات اتوبوس VIP

سفر با اتوبوس به‌خصوص در سفرهای طولانی می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. تحمل چندین ساعت نشستن در فضای تنگ و بسته اتوبوس برای بسیاری افراد آزاردهنده و دشوار است. خوشبختانه در چند سال اخیر مسافران می‌توانند با خرید بلیط اتوبوس VIP سفری راحت را تجربه کنند. این اتوبوس‌ها از امکانات بسیار بهتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی برخوردار هستند و می‌توانند سفر طولانی شما را تبدیل به تجربه‌ای لذت‌بخش کنند.

مهم‌ترین امکانات اتوبوس‌های VIP

اتوبوس‌های VIP توانسته‌اند در سال‌های اخیر جای خود را در سفرهای بین شهری باز کنند. مهم‌ترین تفاوت این نوع اتوبوس‌ها با انواع معمولی، تعداد صندلی‌های آن‌ها است. هر اتوبوس VIP حدود 20 تا 25 صندلی دارد. همین امر باعث می‌شود مسافران فضای بیشتری برای نشستن در اتوبوس داشته باشند و در نتیجه، احساس راحتی کنند. شما امروزه می‌توانید در انواع مسیرها مثلا برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران، نوع VIP را انتخاب کنید.

صندلی‌های تخت خوابشو

مهم‌ترین مزیت اتوبوس‌های VIP، نوع صندلی‌های آن‌ها است. صندلی برخی از این اتوبوس‌ها توانایی تبدیل به تخت خواب را دارد. در برخی دیگر نیز صندلی‌ها نیمه تخت خوابشو هستند. به همین دلیل، در طول مسیر مسافران می‌توانند به راحتی استراحت کنند. راحتی این صندلی‌ها باعث می‌شود مسافران دچار کوفتگی نشوند.

مانیتور اختصاصی

یکی از کارهایی که می‌تواند از زمان سفر در ذهن شما بکاهد، تماشای فیلم است. در اتوبوس‌های VIP پشت هر صندلی یک مانیتور اختصاصی کار گذاشته شده است. هر مسافر می‌تواند به انتخاب خود موسیقی یا فیلم در مانیتورها تماشا کند. بدین ترتیب می‌توانید با خرید بلیط مسیرهای طولانی مانند خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان خود را سرگرم کنید. توجه داشته باشید که تماشای تلویزیون در این مانیتورها امکان‌پذیر نیست.

اتوبوس VIP

اینترنت وای فای

یکی دیگر از امکانات مهم که در برخی از اتوبوس‌های VIP دیده می‌شود، اینترنت وای فای است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در طول سفر به اینترنت دسترسی داشته باشید.

شارژر تلفن

همیشه در طول سفر با اتوبوس یکی از نگرانی‌ها، شارژ گوشی یا لپ تاپ است. به همین دلیل، بسیاری از مسافران تلاش می‌کنند با خود پاور بانک داشته باشند. خوشبختانه هنگام استفاده از اتوبوس‌های VIP نیازی به حمل پاور بانک نیست. در این اتوبوس‌ها با داشتن شارژر می‌توانید گوشی را شارژ کنید.

پذیرایی در اتوبوس

یکی دیگر از امکانات اتوبوس‌های VIP دریافت بسته‌های پذیرایی است. با توجه به زمان سفر، بسته‌های غذایی به عنوان صبحانه، ناهار و شام به مسافران ارائه می‌شوند. علاوه بر این، در اتوبوس یخچال نیز برای خنک کردن آب وجود دارد.

سروصدای کمتر

هنگام سفر با اتوبوس‌های VIP یک نکته دیگر جلب توجه می‌کند و آن، سروصدای کمتر است. در این نوع اتوبوس‌ها، به دلیل عایق‌کاری مناسب بدنه، فضای درون اتوبوس آرام‌تر از انواع معمولی است. علاوه بر این، مسافران تکان‌های شدید را نیز تجربه نمی‌کنند.

برترین اتوبوس‌های VIP در کشور

شرکت‌های مسافربری زیادی در کشور فعالیت دارند که مسافران خود را با اتوبوس‌های VIP جابه‌جا می‌کنند. بلیط این اتوبوس‌ها را می‌توان به‌راحتی به صورت آنلاین تهیه کرد. یکی از روش‌های خرید بلیط اتوبوس VIP مانند بلیط اتوبوس اصفهان به تهران مراجعه به وب‌سایت اسنپ تریپ است. در این سامانه، امکان انتخاب صندلی در اتوبوس نیز وجود دارد.

اتوبوس باگی

در اتوبوس‌های باگی Bugie به دلیل سه محوره بودن، فشار کمتری به مسافران صندلی‌های عقب وارد می‌شود. این نوع اتوبوس‌ها نسبت به سایرین کمی کشیده‌تر هستند. ابعاد بزرگ‌تر باعث شده است 50 صندلی در آن‌ها کار گذاشته شود. سفر با اتوبوس‌های باگی به دلیل فضای بیشتری که در اختیار مسافران قرار داده شده، بسیار راحت و بی دردسر است.

اتوبوس‌های ولوو

یکی از برترین برندهای اتوبوس‌های VIP، ولوو است. این نوع اتوبوس‌ها در ایران بیشتر در مسیرهای طولانی مانند مسیرهای به مقصد اهواز، مشهد و … فعالیت می‌کنند. سفر با اتوبوس‌های VIP ولوو نیز بسیار راحت و لذت‌بخش است. از انواع اتوبوس‌های ولوو VIP در ایران می‌توان به MK2,B7R و MK3 اشاره کرد.

اتوبوس VIP

اتوبوس‌های مان

اتوبوس‌های آلمانی برند مان یکی دیگر از انواع اتوبوس VIP در ایران هستند. این برند خوش‌نام آلمانی همواره به تولید ماشین‌آلات باکیفیت شهرت دارد. این اتوبوس‌ها 47 صندلی و دو یخچال (در جلو و عقب) دارند. مزایای دیگر آن‌ها، سیستم تهویه مناسب و راحتی فضای درون اتوبوس برای مسافران هستند. چنانچه هنگام رزرو بلیط اتوبوس تهران به اصفهان یا بلیط سایر مسیرهای طولانی، با این نوع اتوبوس مواجه شدید، در انتخاب آن شک نکنید.

اتوبوس‌های بنز

برند بنز را همه می‌شناسند. این اتوبوس‌ها از نظر قیمت به‌مراتب گران‌تر از سایرین هستند. به همین دلیل، کمتر شاهد حضور این نوع اتوبوس‌ در کشور هستیم. اتوبوس بنز مدل C457 قدرت بیشتری نسبت به برند ولوو و اسکانیا دارد؛ اما به ‌دلیل قیمت زیاد و استهلاک بالا، کمتر راننده‌ای برای خرید آن اقدام می‌کند. البته از نظر امکانات رفاهی، بنز تفاوتی با برندهای دیگر ندارد.

شاید بتوان گفت مسافران در مسیرهای کوتاه نیاز چندانی به اتوبوس‌های VIP ندارند، اما در مسیرهای طولانی ماجرا فرق می‌کند. سفر جاده‌ای در مسیرهای طولانی می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد. به همین دلیل، به این دسته از مسافران توصیه می‌شود برای خرید بلیط اتوبوس VIP این مسیرها مانند خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران به اسنپ تریپ مراجعه کنند. البته هستند افرادی که در مسیرهای کوتاه نیز نوع وی آی پی را ترجیح می‌دهند.

جمع‌بندی

عمده سفرهای بین شهری در کشور با اتوبوس انجام می‌شوند. یکی از مشقات سفر با اتوبوس، پیمودن مسیرهای طولانی است. چندین ساعت نشستن روی صندلی اتوبوس می‌تواند باعث کلافه شدن مسافران شود. به همین دلیل، توصیه می‌شود دست‌کم در سفرهای طولانی از اتوبوس‌های VIP استفاده کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای خرید بلیط‌های VIP مانند بلیط اتوبوس تهران به اصفهان مراجعه به وب‌سایت اسنپ تریپ است. هنگام خرید بلیط اتوبوس وی آی پی به مشخصات اتوبوس و امکانات آن توجه داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.