لپ تاپ ThinkPad X12 Detachable Gen 2 لنوو

لنوو با لپ‌تاپ هیبرید ThinkPad X12، هوش مصنوعی را به شما هدیه می‌دهد

لنوو در نمایشگاه MWC 2024 از لپ تاپ جذاب ThinkPad X12 رونمایی کرده که قرار است با ویژگی‌های هوش مصنوعی خود به رقابت با دیگر برندها برود.

لنوو امسال برای مراسم MWC با دست پر آمده و پس از شگفت‌زده کردن بازدیدکنندگان با لپ تاپ شفاف خود، در نوبت بعد از نسل دوم لپ تاپ ThinkPad X12 رونمایی کرده است. طبق ادعاها این لپ تاپ قابلیت‌های مختلف تقویت شده مبتنی بر هوش مصنوعی را دارد و قرار است به یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ های تجاری این برند تبدیل شود. در این بخش از اخبار تکنولوژی سایت گجت نیوز، به معرفی این لپ تاپ خواهیم پرداخت.

مشخصات لپ تاپ تینک پد ایکس 12 لنوو

لپ تاپ ThinkPad X12 Detachable Gen 2 لنوو

لپ تاپ تینک پد ایکس 12، به آخرین نسل تراشه‌های Core Ultra اینتل مجهز شده که به گفته مدیران لنوو، این لپ تاپ با دستیار هوش مصنوعی داخلی Copilot برای مشتریان ارسال خواهد شد. به گفته مایکروسافت نیز کلید Copilot در کیبورد این لپ تاپ قرار گرفته تا استفاده از این دستیار هوش مصنوعی آسان‌تر شود. این کلید موردی است که در تمام لپ تاپ های ویندوزی آینده وجود خواهد داشت.

در کنار این لپ تاپ جداشدنی، یک قلم مغناطیسی نیز وجود دارد که به‌طور موثری با نمایشگر لپ تاپ سازگار شده است. کیبورد تینک پد ایکس 12 دارای نور پس‌زمینه است که با توجه به طراحی آن، استفاده از آن راحت‌تر می‌کند. همچنین وزن لپ تاپ نیز سبک بوده تا کاربر در مورد حمل آن نگرانی نداشته باشد.

نسل دوم لپ تاپ های ThinkPad X12 لنوو با پردازنده تازه نفس و قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی، یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های مایکروسافت سرفیس پرو به‌شمار می‌رود. هر دو لپ تاپ، مشخصات و ویژگی‌های نسبتا یکسانی دارند و با توجه به قیمت نزدیک آن‌ها به یکدیگر باید منتظر ماند تا بدانیم کاربران کدام یک را بیشتر می‌پسندند.

این لپ تاپ می‌تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان و افرادی که برای کارهای معمولی به دنبال یک لپ تاپ هیبریدی سبک وزن هستند، باشد.

از دست ندهید:
لنوو از لپ تاپ جدید ThinkPad T14 با قیمت زیر هزار دلار رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*