گوشی تاشو Phantom V Flip

گوشی تاشو Tecno Phantom V Flip ، اولین گوشی منعطف تکنو معرفی شد

کمپانی تکنو لحظاتی پیش از جدیدترین محصول خود یعنی گوشی تاشو فانتوم وی فلیپ – Tecno Phantom V Flip رونمایی کرد که نخستین گوشی هوشمند تاشوی این شرکت محسوب می‌شود.

اولین گوشی تاشو شرکت تکنو که Phantom V Fold نام دارد، از چیپست Mediatek Dimensity 8050 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس 3.0 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم قابل ارتقا معرفی شد.

دو لنز دوربین در اطراف نمایشگر کاور این تلفن هوشمند تاشو وجود دارد. دوربین اصلی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دوم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. گوشی تاشو فانتوم وی فلیپ به صفحه نمایش OLED بیرونی دایره‌ای با دو دوربین و فلاش LED در حلقه اطراف مجهز شده است. داخل این گوشی نیز یک صفحه نمایش LTPO AMOLED تاشو 6.9 اینچی قرار دارد.

گوشی تاشو Phantom V Flip

پنل گوشی تاشو Phantom V Flip از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و به روشنایی 1000 نیت می‌رسد. صفحه نمایش بیرونی 1.32 اینچی چندین ویجت و اعلان‌ها را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از آن به عنوان منظره‌یاب برای سلفی گرفتن با دوربین‌های توانمندتر استفاده کنند.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.73 اینچی، لنز دیافراگم f/1.7 و PDAF از دیگر ویژگی‌های گوشی تاشو Phantom V Flip به شمار می‌روند. دوربین دیگر این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض است که فوکوس خودکار نیز دارد. دوربین داخلی این گوشیِ تاشو داخل یک سوراخ پانچ قرار دارد و دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است.

گوشی تاشو Phantom V Flip

پس از باز شدن، این دستگاه 171 میلی‌متر ارتفاع و کمتر از 7 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. کمپانی تکنو یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در Phantom V Flip تعبیه کرده است. این گوشی جذاب از شارژ سیمی 45 واتی با آداپتور در جعبه‌ی خود پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا کرده که 15 دقیقه برای پر شدن باتری تا 50 درصد کافی خواهد بود.

تکنو فانتوم وی فلیپ

گوشی تاشو Phantom V Flip دارای یک دستیار شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که ویژگی‌های هوشمند را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد و به‌عنوان پاسخ تکنو به دستیارهای سیری، گوگل اسیستنت و بیکس‌بای قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی جدید تکنو مانند کاغذ رول می‌شود + ویدیو

تکنو نخستین گوشی تاشوی خود را در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه می‌کند. گزارش‌های به دست رسیده از رویداد تکنو در سنگاپور خبر می‌دهند که قیمت این گوشی برای بازارهای اروپایی 700 یورو خواهد بود، در حالی که سایر مناطق می‌توانند آن را با مبلغی معادل 650 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*