گوشی رولی جدید تکنو

گوشی جدید تکنو مانند کاغذ رول می‌شود + ویدیو

کمپانی تکنو – Tecno از یک گوشی جدید رول شونده به‌نام Phantom Ultimate رونمایی کرد که سایز صفحه نمایش آن در یک ثانیه، از 6.55 به 7.11 اینچ می‌رسد.

چندی پیش تکنو از گوشی رول شونده فانتوم Vision V رونمایی کرده بود و حالا مدل جدید Phantom Ultimate، دومین گوشی کانسپت این کمپانی با چنین مکانیسمی است.

این گوشی، یک سیستم رولی موتوری دارد که با فشردن دکمه‌ای در سمت راست لبه فوقانی، فعال می‌شود و سایز نمایشگر را افزایش می‌دهد. جالب اینکه در حالت عادی، این قسمت اضافه شده به صفحه نمایش اصلی، در پشت گوشی قرار دارد و به‌عنوان صفحه Always-On ایفای نقش می‌کند. همچنین دارای یک گلس محافظ است.

از مشخصات آن باید به پنل LTPO AMOLED با اندازه کامل 7.11 اینچ، رزولوشن 2296 در 1596 پیکسل و تراکم پیکسلی 388PPI اشاره کنیم. ظاهرا 100 درصد دامنه رنگ DCI-P3 را هم پوشش می‌دهد؛ هر چند که بررسی صحت و سقم این اعداد در یک گوشی کانسپت، کار ساده‌ای نیست.

ضخامت فانتوم آلتیمیت 9.933 میلی‌متر است که به‌ادعای تکنو، به‌راحتی می‌توانید آن را با یک دست نگه دارید. طراحی پشت دستگاه هم برای در دست گرفتن ساده‌تر و سُر نخوردن گوشی، بافت‌دار است.

البته فعلا منتظر ورود چنین گوشی موبایلی به بازار نباشید؛ چرا که Phantom Ultimate صرفا یک مدل مفهومی است و تکنو قصدی برای فروش آن ندارد. اما در آینده دور یا نزدیک، شاید با غلبه بر چالش‌های فنی و کاهش هزینه ساخت، چنین دستگاه‌هایی در بازار فراگیر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*