وبسایت جدید پنتاگون

وبسایت جدید پنتاگون برای شکار یوفوها راه اندازی شد

وزارت دفاع آمریکا از راه‌اندازی وبسایت جدید پنتاگون خبر داد که برای انتشار اخبار مربوط به شکار یوفوها احداث شده است.

وبسایت جدید پنتاگون به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به يوفاها که از حالت محرمانه خارج شده‌اند را مشاهده کنید. عامه مردم می‌توانند گزارش‌های خود از پدیده‌های غیرعادی ناشناس (UAP) که با عنوان یوفو شناخته می‌شوند را ارسال کنند.

بشقاب پرنده‌ها یا اشیاء پرنده ناشناس اصطلاحی است که بیشتر مردم برای موجودات غیرعادی که در آسمان مشاهده می‌شوند استفاده می‌کنند. اما از نظر دولت، این موارد مرموز به عنوان UAP یا پدیده‌های ناهنجار ناشناس شناخته می‌شوند. کلمه ناهنجار به معنای متفاوت بودن نسبت به پدیده‌های معمول است.

پنتاگون تمام اخبار یوفوها را در این وبسایت قرار می‌دهد

اکنون، وزارت دفاع ایالات متحده وب سایتی را راه‌اندازی کرده است که اطلاعات عمومی و طبقه‌بندی شده در مورد UAPها را جمع‌آوری می‌کند. در حال حاضر، عموم مردم می‌توانند اطلاعات ارسال شده را مطالعه کنند. 510 مورد یوفو در نتیجه مشارکت نهادهای مختلف و واحدهای ارتش ایالات متحده طبقه‌بندی شده است.

وبسایت جدید پنتاگون

به زودی، کارمندان دولت ایالات متحده، پیمانکاران و نظامیان ایالات متحده می‌توانند مشاهدات خود را گزارش دهند. در آینده‌ای نزدیک عامه مردم نیز قادر خواهند بود مشاهدات خود را گزارش کنند. این وزارتخانه در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد گفت:

وبسایت جدید پنتاگون اطلاعاتی از جمله عکس‌ها و ویدیوها را در مورد پرونده‌های حل‌وفصل‌شده UAP ارائه می‌کند، زیرا آنها از حالت طبقه‌بندی خارج شده و برای انتشار عمومی تأیید شده‌اند. محتوای دیگر این وب‌سایت شامل روندهای گزارش و بخش سؤالات متداول و همچنین پیوندهایی به گزارش‌های رسمی، رونوشت‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی و سایر منابعی است که احتمالاً برای عموم مفید باشد، مانند قوانین قابل اجرا و سایت‌های ردیابی بالن و ماهواره.

وب سایت جدید پنتاگون

هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت کاهش غافلگیری عمومی در مواجهه با پدیده‌های غیرعادی ناشناس در زمینه‌های مرتبط با امنیت ملی عنوان شده است. وبسایت جدید پنتاگون که با همکاری دفتر حل و فصل ناهنجاری‌های میدانی وزارتخانه (AARO) راه‌اندازی شده، اکنون در aaro.mil فعال است.

ابزار گزارش‌دهی برای کارمندان دولت، پیمانکاران و اعضای خدمات در پاییز فعال خواهد شد. اگر در یکی از این گروه‌های خاص قرار نمی‌گیرید، بازهم به تماشای آسمان‌ برای مشاهده پدیده‌های عجیب ادامه دهید، زیرا مکانیزمی برای گزارش‌دهی اعضای عمومی در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری عجیب سناتور آمریکایی درباره ارتباط مقامات ارشد آمریکا با یوفوها و موجودات فضایی

در حال حاضر، یکی از جالب‌ترین بخش‌های سایت بخش گرایش‌های آن است. ظاهراً اکثر UAPهای گزارش شده گرد، سفید، نقره‌ای یا نیمه شفاف هستند، در ارتفاعات حدود 10 هزار تا 30 هزار فوتی و اندازه 1-4 متر دیده می‌شوند و اگزوز حرارتی منتشر نمی‌کنند.

مکان‌های مهم مشاهده‌ی این اشیاء شامل سواحل شرقی و غربی ایالات متحده می‌شود. همچنین بخش کوچکی از ویدئوها با نام‌هایی مانند DVIDS Video – Unresolved Case: Navy 2021 Flyby و UAP Video: Middle East Object وجود دارد که کاربران می‌توانند نظرات خود را در مورد ویدیوها بنویسند. در مورد ویدیوی Middle East Object، یک کاربر نوشت: «اشیاء عجیب دیگر سایه دارند، اما این شیء سایه‌ای از خود به‌جا نگذاشته است.»

وبسایت جدید پنتاگون

البته در سال 2021 به دلیل گزارش‌های اشتباه، این خبر منتشر شد که تمام اشیا غیرقابل توضیح که در آسمان مشاهده می‌شوند را نمی‌توان به یوفوها نسبت داد. گاهی ممکن است آنها هواپیماهای بدون سرنشین، پرندگان، رویدادهای آب و هوایی یا زباله‌های موجود در هوا مانند کیسه‌های پلاستیکی باشند. بنابراین هر رویداد غیرطبیعی که در آسمان مشاهده می‌شود یک بیگانه فضایی نیست.