یوفوها آمریکا

افشاگری عجیب سناتور آمریکایی درباره ارتباط مقامات ارشد آمریکا با یوفوها و موجودات فضایی

آمریکایی‌ها دهه‌هاست درباره یوفوها و موجودات فضایی صحبت می‌کنند و در سال‌های اخیر اکثر گزارش‌های ثبت شده از مشاهده یوفو‌ها، از این کشور بوده است. حالا یک سناتور ایالات متحده آمریکا، صحبت‌های عجیبی در رابطه با یوفوها و موجودات فضایی داشته است.

گزارش‌ها درباره یوفوها و موجودات فضایی همیشه برای مردم جذاب بوده‌اند؛ اما بیشتر سیاست‌مدارها از صحبت در این رابطه خودداری کرده‌اند. با این حال حالا مارک روبیو، سناتور آمریکایی صحبت‌هایی جالب و ترسناک درباره یوفوها و موجودات فضایی داشته که خواندنشان خالی از لطف نیست.

سناتور مجلس و کهنه‌سرباز آمریکایی از یوفوها و موجودات فضایی می‌گویند!

مارکو روبیو یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس ایالات متحده است. او به‌تازگی در گفتگویی اطلاعاتی مهم درباره یوفوها افشا کرده است. او باور دارد در پنتاگون افراد زیادی حاضر هستند که اطلاعات حساسی درباره این اشیا پرنده دارند. به‌گفته این سناتور، برخی از مقامات بالارده کشور دانش یا ادعاهایی درست در این رابطه دارند که با عموم مردم به‌اشتراک نمی‌گذارند.

نکته قابل توجه این است که چندی پیش یکی از افسران سابق ارتش آمریکا که در نیروی هوایی فعال بود هم درباره موجودات فضایی و یوفوها صحبت کرده بود. دیوید گروش اعلام کرده بود که وسایل مربوط به بیگانگان و اجساد آن‌ها توسط مقامات ایالات متحده پیدا شده است. ظاهرا این کشور روی موجودات فضایی تحقیقات گسترده‌ای دارد و در تلاش است تا روی آن‌ها مهندسی معکوس انجام دهد.

یوفو واقعی

تصویری که برخی از رسانه‌ها از آن با عنوان تصویری واقعی از یک یوفو که توسط ارتش ایالات متحده ثبت شده یاد می‌کنند

آن‌طور که گروش اعلام کرده، این موجودات در طبقه‌بندی سری قرار گرفته‌اند و ایالات متحده از آن‌ها با عنوان هوش‌های غیرانسانی یاد می‌کند. ظاهرا دانشمندان آمریکایی هم به‌صورت دقیق منشا این موجودات را نمی‌دانند.

آن‌طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، گروش به‌دلیل تحقیقات خود درباره یوفوها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و حتی به‌صورت قانونی با او برخورد شده است. این ادعاها که ماه گذشته سر و صدای زیادی بر پا کردند، حالا با سخنان سناتور جمهوری خواه همراه شده‌اند تا موجی جدید از اما و اگرها درباره موجودات فضایی را به‌وجود آوردند.

تهدیدها علیه کسانی که درباره یوفوها تحقیق می‌کنند ادامه دارد

سناتور روبیو یکی از نمایندگان مهم مجلس آمریکا محسوب می‌شود و به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته اطلاعات سنا فعالیت می‌کند. او باور دارد که تهدیدهای زیادی علیه شاهدان ناشناس در جریان است که زندگی، معیشت و آینده آن‌ها را به‌خطر می‌اندازد. او اعلام کرده که بسیاری از شاهدان حتی از این که تجربه خود را به اشتراک بگذارند هم می‌ترسند و ممکن است کسی شغل آن‌ها را تهدید کند یا حتی به آن‌ها آسیب برساند.

در کنگره ایالات متحده بسیاری از نمایندگان تلاش می‌کنند تا از افشاگران یوفوها حمایت کنند. حمایت‌های سناتورهای آمریکایی و مخصوصا جمهوری‌خواه‌ها به‌لطف یک اصلاحیه در قانون دفاع ملی، به افشاگران کمک کرد؛ اما همچنان این افراد فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند.

یوفوها

هفته گذشته کمیته‌ای با اتفاق آرا یک ماده مهم را تصویب کرد که بودجه سازمان‌های مختلف را که برنامه‌های مخفی مهندسی معکوس یوفوها را انجام می‌دهند به‌صورت کامل قطع شود. کمیته اطلاعات سنای آمریکا در تلاش است تا این برنامه‌های مخفی را به پایان برساند، اما سازمان‌ها و اشخاص مهمی از این برنامه‌ها پشتیبانی می‌کنند و این مورد باعث سخت شدن کار سناتورهای آمریکایی می‌شود.

آن‌طور که از سخنان این سناتور آمریکایی برداشت می‌شود، افراد ناشناس زیادی از یوفوها باخبر هستند و در دل دولت ایالات متحده آمریکا هم شخصیت‌های مهمی از برنامه‌های این کشور برای مطالعه روی یوفوها اطلاعات دارند.

نظر شما درباره سخنان این سناتور و کهنه‌سرباز آمریکایی درباره یوفوها و موجودات فضایی چیست؟ آیا ایالات متحده در حال پنهان کردن واقعیتی ترسناک از تمام بشر است؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*