بررسی یوفوها

ناسا رسما یک تیم تحقیقاتی را مامور بررسی یوفوها کرد؛ اسرار بشقاب پرنده ها فاش می‌شود؟

ناسا به صورت رسمی یک تیم تحقیقاتی متشکل از 16 محقق را مامور بررسی یوفوها کرد تا طی یک ماموریت 9 ماهه اسرار بشقاب پرنده ها را برملا کنند.

ناسا سرانجام برای بررسی یوفوها و فاش کردن اسرار اشیا ناشناسی که در آسمان‌ها مشاهده می‌شوند یک تیم تحقیقاتی ویژه را تشکیل داد. این تیم ویژه متشکل از 16 محقق از تاریخ 24 اکتبر 2022 برابر با 2 آبان 1401 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد تا طی یک ماموریت 9 ماهه بتوانند اسرار بشقاب پرنده ها را برملا سازند.

جزئیات تیم تحقیقاتی ناسا بررسی یوفوها

ناسا برای بررسی یوفوها 16 محقق در حوزه‌های هوش مصنوعی، ایمنی هوافضا، علوم و داده‌ها را انتخاب کرده است و دیوید اسپرگل، اخترفیزیکدان آمریکایی نیز رهبری آنها را بر عهده خواهد داشت. همچنین شلی رایت (دانشیار فیزیک دانشگاه کالیفرنیا)، پائولا بونتمپی (اقیانوس شناس) و اسکات کلی (فضانورد سابق ناسا) نیز به عنوان برخی از اعضای سرشناس این تیم تحقیقاتی محسوب می‌شوند.

این تیم ویژه باید طی ماموریت 9 ماهه خود آن دسته از داده‌های جمع‌آوری شده توسط نهادهای دولتی غیرنظامی، نهادهای تجاری و سایر منابع که هنوز طبقه‌بندی نشده‌اند را مورد بررسی قرار دهند. همچنین نتایج این تحقیقات برای کشف پدیده‌های هوایی ناشناس قرار است در اواسط سال 2023 به شکل عمومی منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*