آمریکا سفینه فضایی

افشاگری بزرگ درباره یوفوها؛ سفینه های فضایی بیگانه واقعی و در اختیار دولت‌ ها هستند

تعدای از افسران اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده‌اند که آمریکا و بسیاری از کشورها سفینه های فضایی واقعی دارند و آزمایش‌ها نیز منشاء غیر زمینی آنها را اثبات کرده‌اند. ادعای سفر موجودات فضایی به زمین واقعیت دارد؟

در ماجرای موجودات فضایی و تمدن‌ های بیگانه دو رویکرد کاملا مختلف وجود دارد. این دو رویکرد در طول دهه‌های گذشته با هم در تضاد بوده‌اند؛ اما وضعیت جدید باعث می‌شود که طرفداران وجود موجودات فضایی وضعیت بهتری داشته باشند.

رسوایی بزرگ دولت آمریکا درباره سفینه های فضایی واقعی

آمریکا سفینه فضایی

رویکرد اول مربوط به ناسا و دیگر سازمان‌های فضایی است که ادعا می‌کنند تاکنون تعداد زیادی کاوشگر به سیاره‌ها، قمرها و سیارک‌های گوناگون فرستاده‌اند؛ اما هیچ خبری از حیات بیگانه در آنها نیست. تلاش برای یافتن کوچکترین نشانه‌های حیات نیز توسط این افراد تاکنون به‌نتیجه نرسیده است. حتی تلسکوپ‌های قدرتمند فضایی همچون جیمز وب نیز در یافتن مولکول‌های ضروری برای وجود حیات در اتمسفر سیارات فراخورشیدی ناکام مانده‌اند.

رویکرد دوم مربوط به طرفداران تئوری‌های توطئه است که چندین دهه است ادعا می‌کنند موجودات فضایی از زمین بازدید کرده‌اند و حتی ممکن است روزی قصد حمله به آن را داشته باشند. این افراد داستان‌های مختلفی را از برخورد خود با موجودات فضایی روایت می‌کنند؛ اما تاکنون توانسته‌اند مدرکی علمی در اثبات آن بیان کنند.

آمریکا سفینه فضایی

به‌ادعای این افراد موجودات فضایی با سفینه های خاص خود به‌زمین می‌آیند و صدها گزارش مربوط به رویت آنها در آمریکا نیز به‌همین موضوع اشاره دارد. موضوع سفینه های فضایی چندان از طرف جوامع علمی جدی گرفته نمی‌شد تا اینکه پنتاگون بالاخره کارگروه مخصوصی را مسئول بررسی گزارش‌های یوفو توسط پرسنل ارتش آمریکا کرد.

البته این مورد نیز به‌خاطر لو رفتن چند فیلم نظامی بود که در آنها اتفاقاتی بسیار عجیب در آسمان رخ مي‌داد. پیرو این اتفاق، تعدادی از خلبانان نیروی دریایی آمریکا شهادت دادند که آنها بارها با هواگردهایی که به سفینه های فضایی شباهت دارند، روبرو شده‌ا‌ند.

مقامات پنتاگون در گزارش نهایی خود به‌کنگره آمریکا اعلام کردند که تاکنون بیش از ۶۰۰ مورد را بررسی کرده‌اند؛ اما در هیچکدام از آنها نشانی از موجودات فضایی دیده نمی‌شود. آنها اکثر موارد گزارش‌شده را بالن، هواپیما، پرنده و پدیده‌های طبیعی می‌دانستند. هرچند برخی از موارد نیز به‌دلیل کمبود اطلاعات بدون توضیح باقی ماندند.

یوفو

هرچند حالا یک افسر اطلاعاتی پیشین به‌نام David Grusch ادعا کرده است که آمریکا تعداد زیادی سفینه فضایی دست‌نخورده دارد. شاید با خودتان بگویید که پیشتر نیز افرادی از ارتش آمریکا مدعی چنین مواردی شده بودند؛ اما اینبار قضیه خیلی فرق دارد. بیایید ابتدا کمی به‌ پیشینه این افسر اطلاعاتی بپردازیم.

David Grusch پیشتر در جنگ افغانستان شرکت کرده و ۳۶ سال سن دارد. وی همچنین عضو اداره شناسایی ملی آمریکا بوده است و بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ نیز در کارگروه مخصوص پنتاگون برای بررسی پدیده‌های هوایی ناشناخته حضور داشت. علاوه بر اینها در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ وی به‌عنوان یکی از سرپرستان آژانس اطلاعاتی زمین‌مکانی آمریکا در کارگروه اشاره شده به‌بررسی گزارش‌های یوفو می‌پرداخت.

بنابراین برخلاف طرفداران تئوری‌های توطئه که کمی پس از مشاهده یک سایه گرد در آسمان سریع هیجان‌زده می‌شوند و ادعای مشاهده موجودات فضایی را مطرح می‌کنند، Grusch به اطلاعات سری دولت آمریکا دسترسی داشته و خود عضوی مهم در تیم مربوط به بررسی یوفوها بوده است. مسئله وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانید بسیاری از افسران اطلاعاتی شاغل یا بازنشسته آمریکا نیز ادعاهای Grusch در مورد پنهان‌کاری دولت‌ها پیرامون وجود سفینه های فضایی را تایید کرده‌اند.

موجودات فضایی

یکی از این افراد Jonathan Grey نام دارد که در حال حاضر در مرکز اطلاعات فضایی و هوایی ملی آمریکا خدمت می‌کند. او نیز در کارگروه مخصوص پنتاگون برای بررسی پدیده‌های ناشناخته هوایی حضور داشت. اما گراش دقیقا چه‌مواردی را مطرح کرده است؟

وی ادعا می‌کند که برای چندین دهه دولت آمریکا، متحدانش در سرتاسر جهان و شرکت‌های نظامی خصوصی در حال جمع‌آوری تکه‌های بازمانده از سفینه های فضایی و در مواردی حتی سفینه‌ های کاملا دست‌نخورده هستند. بررسی این سفینه ها نشان داده است که آنها به‌ کره زمین تعلق ندارند و توسط موجوداتی بسیار هوشمند ساخته شده‌اند.

تمدن بیگانه

وی همچنین تاکید کرد که اطلاعات وی بر اساس بررسی ریخت‌شناسی و مواد استفاده شده در این سفینه ها بوده است. این بررسی‌ها ساختار اتمی خاصی را نشان می‌دهند که برای بشر شناخته شده نیست. همچنین نشانه‌های رادیولوژیک به منشاء فرازمینی آنها اشاره دارند. وی خطاب به کنگره و بازپرس ارشد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که این اطلاعات تاکنون به‌صورت غیرقانونی از کنگره و دیگر نهادها پنهان شده بودند و وی نیز هم‌اکنون در خطر جدی قرار دارد.

برخی دیگر از افسران اطلاعاتی آمریکا نیز اعلام کردند که یافتن بازمانده سفینه های فضایی مختص به آمریکا نیست و در بسیاری از نقاط جهان مشاهده شده است. در واقع موجودات فضایی هوشمند وجود دارند و ما در این دنیا تنها نیستیم. پس از انتشار این گزارشات بود که برخی از رسانه‌ها سراغ همکاران پیشین گراش رفتند تا نگاهی به گذشته او بیندازند.  هرچند همه آنها او را به‌عنوان افسری لایق و درست‌کار تایید کردند.

شاید با خودتان بگویید اولین بار نیست که چنین ادعاهایی مطرح می‌شود؛ اما شرایط کنونی را هم نباید فراموش کرد. افراد عادی می‌توانند مزخرفاتی را به‌عنوان برخورد با موجودات فضایی، صحبت کردن و حتی باردار شدن از آنها مطرح کنند؛ اما ما با یک افسر اطلاعاتی پیشین طرف هستیم که این ادعاها را در برابر کنگره آمریکا مطرح کرده است. به‌بیانی دیگر او به‌خوبی می‌داند که اگر نتواند درستی ادعاهای خود را ثابت کند، با جریمه‌ای بسیار سنگین و زندان مواجه خواهد شد.

آمریکا سفینه فضایی

گراش در توضیح به کنگره اعلام کرد که حتی امروزه نیز برنامه پیدا کردن سفینه های فضایی در آمریکا و دیگر مناطق جهان در حال اجرا است و می‌تواند افرادی که الان یا پیشتر در این برنامه دخیل بوده‌اند را معرفی کند. وی اطلاعات خود را از مصاحبه‌های گسترده با افسران رده‌بالای اطلاعاتی آمریکا به‌دست آورده است و ادعا نمی‌کند که خود شخصا سفینه های فضایی را دیده یا از محل جمع‌آوری آنها اطلاعاتی دارد.

هرچند گراش پس از این ادعا بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفت و در نهایت پس از ۱۴ سال حضور در سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا استعفا داد. ادعای جنجالی این مامور اطلاعاتی سابق باعث شده که جنجالی در آمریکا شکل بگیرد و بسیاری از سازمان‌های مختلف توضیح بخواهند.

آمریکا سفینه فضایی

سخنگوی ناسا در مورد ادعای وجود سفینه های فضایی در آمریکا گفت که در این مورد اطلاعاتی ندارد و تاکنون نتوانسته‌اند نشانه‌ای از حیات فرازمینی پیدا کنند. وی همچنین تاکید کرد که ناسا اولویت اصلی خود را کاوش در فضا قرار داده و تاکنون با موجودات فضایی مواجه نشده است. اگر هم شواهد فیزیکی مربوط به سفینه های فضایی در آمریکا و دیگر مناطق جهان وجود دارند، در اختیار این سازمان قرار نگرفته‌اند.

با این همه مقامات آمریکایی تحت فشار قرار گرفته‌اند تا یکبار برای همیشه درباره وجود موجودات فضایی و بازدید آنها از زمین با شفافیت صحبت کنند.

نظر شما درباره ادعای دیوید گراش پیرامون پنهانکاری دولت‌ها چیست؟ آیا موجودات فضایی بارها از زمین بازدید کرده‌اند و سفینه های فضایی واقعی هستند؟