تکنو فانتوم ویژن V

تکنو فانتوم ویژن V ، عجیب‌ترین گوشی کانسپت جهان را به تصویر می‌کشد

گوشی تکنو فانتوم ویژن وی – Phantom Vision V در جیب جا می‌شود؛ اما پتانسیل آن را دارد که تبلت‌ها را از صحنه روزگار، محو کند.

کمپانی Tecno با نوآوری در دنیای موبایل بیگانه نیست و اخیرا این را در گوشی فانتوم X2 Pro با دوربین جمع شونده دیده بودیم. این‌بار اما از یک گوشی کانسپت با صفحه نمایش رولی-کشویی رونمایی کرده: تکنو فانتوم ویژن V که تقریبا هم‌سایز گوشی‌های هوشمند متداول است، ولی وقتی کاملا باز شود به‌اندازه یک تبلت سایز متوسط درمی‌آید.

تکنو فانتوم ویژن V

اگر در حالت تاشده به آن نگاه کنید، یک صفحه نمایش در جلو می‌بینید و یک دوربین سه‌گانه در پشت. البته پنل عقب یک نمایشگر کاور هم دارد که می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها، یادآورها و ساعت را به‌سبک always-on نمایش دهد.

ولی وقتی گوشی را باز کنید، با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر داخلی روبه‌رو می‌شوید؛ مشابه گلکسی زد فولد 4، شیائومی میکس فولد 2 و ویوو ایکس فولد پلاس!

چیزی که تفاوت را رقم می‌زند، این است که صفحه نمایش به‌صورت کشویی بیرون می‌آید و بزرگ‌تر می‌شود. حالا یک دستگاه 10.1 اینچی دارید!

این صفحه نمایش، از 11 لایه فانکشنال ساخته شده تا هم دوام بالا داشته باشد و هم انعطاف‌پذیری. قاب گوشی هم از تیتانیوم مورد استفاده در صنعت هوانوردی ساخته شده است تا بر سر استحکام آن، هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

تکنو درباره احتمال تبدیل این گوشی مفهومی به یک محصول تجاری، اطلاعاتی بروز نداده است؛ اما اگر چنین شود، احتمالا با استقبال کاربران گوشی‌های هوشمند مواجه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*