شیائومی MIX Fold 2

شیائومی MIX Fold 2 به عنوان رقیب اصلی گلکسی زد فولد 4 معرفی شد

شرکت شیائومی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، از شیائومی MIX Fold 2 به عنوان رقیب اصلی گلکسی زد فولد 4 رونمایی کرد.

شیائومی MIX Fold 2 در کشور چین معرفی شد. ضمنا شیائومی از چندین از محصول دیگر از جمله گوشی ردمی K50 Extreme Edition، تبلت Pad 5 Pro 12.4، ساعت Watch S1 Pro و هدفون Buds S1 Pro رونمایی کرد. میکس فولد 2، نسل دوم از گوشی‌های هوشمند تاشو شیائومی است. این گوشی به عنوان جانشین Mix Fold که سال گذشته عرضه شده بود، معرفی و تبلیغ شده است. جدیدترین تلفن تاشو شیائومی به رقابت مستقیم با گوشی تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی فولد 4 و سایر محصولات موجود در بازار می‌پردازد.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی MIX Fold 2

شیائومی MIX Fold 2 دارای طراحی جدیدی در پنل عقبی است که نسبت به مدل قبلی متفاوت است. این گوشی شامل یک ستاپ افقی برای دوربین می‌شود که سه سنسور برند لایکا را در خود جا داده است. این ستاپ شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2X می‌شود. این دستگاه قابلیت ضبط ویدیوهای 8K را دارد و همچنین از ضبط با فرمت Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند. میکس فولد 2 دارای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست است. دکمه پاور می‌تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت هم عمل کند که توسط Goodix ساخته شده است.

شیائومی MIX Fold 2 ضخامتی معادل 5.4 میلی متر در حالت باز دارد و وقتی تا شود، ضخامت به 11.2 میلی متر کاهش می‌یابد. وزن دستگاه هم به حدود 262 گرم می‌رسد.

تصاویر گوشی تاشو Xiaomi

صفحه نمایش بیرونی شیائومی میکس فولد 2 دارای پنل 6.5 اینچی AMOLED سامسونگ E5 با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است. ضمنا نمایشگر با گلس معتبر Corning Gorilla Victus محافظت شده است. هنگامی که دستگاه باز می‌شود، نمایشگر داخلی Eco OLED با اندازه 8.2 اینچی خودنمایی می‌کند که کیفیت 2.5K و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز را ارائه می‌دهد. نمایشگر داخلی نیز شامل گلس بسیار نازکی می‌شود و دوربین زیر نمایشگر قرار دارد. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از Dolby Vision، حداکثر روشنایی 1000 نیت و فناوری «TrueColour» پشتیبانی می‌کنند.

از حیث سخت افزاری شیائومی MIX Fold 2 به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود که با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت شده است. این گوشی تاشو توسط از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با فست شارژ 67 واتی تغذیه می‌شود. از نظر نرم‌افزاری هم این محصول با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 اجرا می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه

شیائومی MIX Fold 2 در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود. این محصول دارای برچسب قیمت 8999 یوان (معادل 1335 دلار آمریکا) برای نسخه 256 گیگابایتی است. گزینه‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به ترتیب با قیمت‌های 9999 یوان (1483 دلار) و 11999 یوان (1780 دلار) در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. این گوشی جذاب از امروز قابل پیش خرید است و فروش رسمی آن از 16 آگوست استارت می‌خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*