شیائومی s1 pro واچ

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro برای رقابت با گلکسی واچ 5 به میدان آمد

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro با قاب 46 میلی‌متری، پردازنده 12 نانومتری جدید، سنسور اکسیژن خون و عمر بالای باتری معرفی شد.

شیائومی امروز از ساعت هوشمند جدید خود به نام S1 Pro در چین رونمایی کرد. این گجت در کنار تعدادی از دستگاه‌های دیگر این شرکت نظیر میکس فولد 2، پد 5 پرو 12.4 اینچ، بادز 4 پرو و ردمی کی 50 اکستریم ادیشن معرفی شد. آخرین ساعت هوشمند شیائومی، نسل جدید و ارتقا یافته سری Watch S1 محسوب می‌شود که پیش‌تر در دسامبر سال گذشته وارد بازار شده بود.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو دارای صفحه‌ مدور 46 میلی‌متری و بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ است. این گجت هم‌چنین به یک تاج دیجیتال و یک کلید تقریبا نامرئی که در سمت راست آن قرار گرفته، مجهز شده است. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت برخوردار است. اس 1 پرو هم‌چنین تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم خواهد بود.

شیائومی اس وان پرو

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro به قابلیت مانیتور 24 ساعته ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون SpO2 مجهز شده و می‌تواند الگوهای خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند. این گجت پوشیدنی علاوه بر ارائه بیش از 100 حالت تمرینی، از GPS داخلی برای ضبط فعالیت‌های خارج از منزل مانند دوچرخه سواری و دویدن، مستقل از گوشی هوشمند برخوردار است.

شیائومی اس 1 پرو از یک پردازنده 12 نانومتری بهره می‌برد که طبق ادعای این شرکت، عمر باتری فوق‌العاده بالایی را به همراه دارد. این ساعت هوشمند از امکان نصب برنامه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند و بر روی رابط کاربری MIUI قابلیت اجرایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به قابلیت پخش موسیقی، کنترل تلویزیون‌های شیائومی، چراغ قوه و دیگر موارد اشاره کرد. این ساعت هم‌چنین دارای اتصال بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از NFC است.

ساعت هوشمند s1 pro شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro نیروی خود را از یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که طبق ادعای سازنده، با یک بار شارژ کامل تا 15 روز دوام خواهد داشت. این گجت هم‌چنین از شارژ مغناطیسی و امکان شارژ معکوس با دستگاه سازگار نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت Xiaomi S1 Pro با برچسب قیمت 1499 یوان (222 دلار) و با بند چرمی عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند هم‌اکنون در چین قابل سفارش است.