بهترین تلویزیون های خمیده

بهترین تلویزیون های خمیده بازار در سال 2023

اگر قصد خرید یک تلویزیون منحنی جدید را دارید، فهرست بهترین تلویزیون های خمیده بازار در سال 2023 را از دست ندهید.

در طول سال‌ها، تلویزیون‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین عضو خانه‌ براساس فناوری صفحه‌نمایش، دقت، کیفیت رنگ و فرم بهبود یافته‌اند. در حالی که اکثر تلویزیون‌ها از یک صفحه‌نمایش تخت بهره می‌برند، برخی از این ابزار سرگرمی دارای صفحه منحنی (خمیده) هستند.

تلوزیون‌های دارای ‌صفحه نمایش خمیده به دلیل زاویه دید منحصربه‌فرد خود، یکی از بهترین تلویزیون‌هایی هستند که می‌توانید برای برآورده کردن بسیاری از نیازهای خود خریداری کنید. سامسونگ مفتخر بود که نام خود را به عنوان اولین تولید کننده تلویزیون OLED خمیده جهان ثبت کند. البته کمپانی ال‌جی را نیز نباید از قلم انداخت که با فاصله چند ساعت از محصول خمیده جدید خود در سال 2013 در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) رونمایی کرد.

قبل از خرید یک تلویزیون صفحه منحنی، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بهترین تلویزیون های منحنی

حال این سوال مطرح می‌شود که با وجود تعدد برندها و مدل‌های موجود، بهترین تلویزیون های خمیده بازار کدام‌اند؟ در پاسخ باید گفت انتخاب بهترین مدل تاحد زیادی به فاکتورهای شما هنگام انتخاب بستگی دارد.

هنگامی که به دنبال خرید بهترین تلویزیون برای خانه خود هستید، باید به وضوح، نرخ نوسازی و کیفیت تصویر محصول توجه زیادی داشته باشید. همچنین باید حداقل روی رزولوشن 4K یا UHD سرمایه‌گذاری کنید، زیرا رزولوشن 1080p در حال حاضر قدیمی است و 4K/UHD به طور فزاینده‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود.

نرخ تازه‌سازی تلویزیون نیز باید بین 60 تا 120 هرتز باشد. وقتی صحبت از کیفیت تصویر می‌شود، باید به نحوه کنترل کنتراست، روشنایی و دقت رنگ تلویزیون توجه کنید. قبل از خرید بهتر است شخصاً به صفحه‌نمایش مدل مورد نظر خود نگاه کرده و کیفیت تصویر را از نزدیک تجزیه و تحلیل کنید.

این سوال که آیا تلویزیون های منحنی ارزش خرید دارند یا خیر، واقعاً به ترجیحات شخصی و نیازهای خاص شما بستگی دارد. برخی از افراد طراحی منحنی را از نظر زیبایی‌شناسی دلپذیر می‌دانند و از تجربه تماشای همه جانبه لذت می‌برند. برخی دیگر ممکن است طراحی صفحه‌نمایش خمیده را برای تماشا راحت یا طبیعی ندانند.

از نظر ویژگی‌های فنی، تلویزیون‌های منحنی ممکن است مزایایی نسبت به مدل‌های صفحه تخت سنتی داشته باشند. طراحی منحنی بازتاب و تابش خیره‌کننده را کاهش می‌دهد که در اتاق‌هایی با نور طبیعی زیاد یا دارای پنجره مفید است. علاوه‌براین، برخی از تلویزیون‌های منحنی زاویه دید وسیع‌تری نسبت به تلویزیون‌های صفحه تخت دارند که می‌تواند برای اتاق‌های بزرگتر یا هنگام مشاهده برنامه‌ مورد علاقه‌ خود با مهمانان مفید باشد.

با این حال، تلویزیون‌های منحنی نیز می‌توانند معایبی داشته باشند. آنها نسبت به تلویزیون‌های صفحه تخت گران‌تر هستند و طراحی منحنی نصب آنها را روی دیوار یا قرار دادن آنها در مراکز تفریحی خاص را دشوار می‌کند. علاوه‌براین، طراحی منحنی ممکن است باعث ایجاد اعوجاج در تصویر شود، به‌ویژه زمانی که از زوایای خارج از مرکز به آن نگاه کنید.

با این وجود، اگر شما نیز در میان افرادی هستید که قصد خرید یک محصول خارق‌العاده برای منزل خود دارند، در ادامه با معرفی و بررسی ویژگی‌های 10 مورد از بهترین تلویزیون های خمیده در سال 2023 با ما همراه باشید.

1. تلویزیون 65 اینچی 4K سامسونگ مدل TU8300

بهترین تلویزیون های خمیده - سامسونگ TU8300

اکثر مردم مدل 65 اینچی TU8300 را بهترین تلویزیون سامسونگ با نمایشگر منحنی موجود در بازار می‌دانند. به دلیل فناوری صفحه خمیده و تولید تصویر با کیفیت، توسعه‌ی تلویزیون صفحه منحنی سخت‌تر از تلویزیون صفحه تخت قلمداد می‌شود. سامسونگ تا به امروز تکنیک‌های خود را با چندین مدل منحنی اصلاح کرده و دو مورد از تلویزیون‌های سامسونگ در این لیست بهترین تلویزیون‌هایی هستند که این شرکت تا به حال به بازار عرضه کرده است.

نرخ تازه‌سازی این محصول جذاب کمتر از چیزی است که ما می‌خواهیم در فرکانس 60 هرتز ببینیم، اما این تلویزیون از وضوح خیره‌کننده 4K، HDR 10+ و صفحه نمایش LED روشن و لبه‌ای بهره می‌برد. بعلاوه، مدل TU8300 دارای فناوری افزایش عمق خودکار است که کنتراست را در مناطق مختلف داخل تصویر بهینه می‌کند تا تجربه تماشای همه‌جانبه‌تری ایجاد کند.

تلویزیون منحنی 65 اینچی سامسونگ TU8300 مجهز به تکنولوژی Micro Dimming از نوع UHD Dimming است که به کمک آن نور پس‌زمینه صفحه‌نمایش را کنترل می‌کند. این تلویزیون به پلتفرم هوشمند اختصاصی تایزن سامسونگ، سه ورودی HDMI، دو پورت USB، یک ورودی ویدیوی کامپوزیت، یک ورودی DVI، یک ورودی آنتن RF و پشتیبانی از دستیار گوگل و آمازون الکسا مجهز شده است.

این محصول همچنین با استفاده از تکنولوژی‌های Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را افزایش می‌دهد. برخی از ویژگی‌های این مورد از بهترین تلویزیون های خمیده بازار در سال 2023 مخصوص گیمینگ طراحی شده و آن را به یک تلویزیون مناسب برای گیمرها تبدیل کرده است. شما می‌توانید همین حالا تلویزیون 65 اینچی TU8300 سامسونگ را از Best Buy با قیمت 649.99 دلار خریداری کنید.

2. تلویزیون 42 اینچی ال‌جی مدل اولد فلکس

بهترین تلویزیون های خمیده - ال جی

ال‌جی یکی دیگر از برندهای تولیدکننده تلویزیون با صفحه نمایش منحنی است که تعادل عالی بین فناوری با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه را به کاربران هدیه می‌دهد. این تلویزیون منحنی که ما از ال‌جی برای فهرست خود انتخاب کرده‌ایم، از فناوری نمایشگر OLED خیره‌کننده و واضح بهره می‌برد، بنابراین تصویر نهایی آن فوق‌العاده است.

نمایشگر OLED آن را به یک سرمایه‌گذاری پرهزینه تبدیل می‌کند، اما برای گیمرهایی که می‌خواهند همه‌جانبه‌ترین تجربه را داشته باشند، انتخابی عالی است. البته باید گفت اگر به دنبال یک تلویزیون منحنی برای گیم هستید، ممکن است بخواهید به جای آن یک مانیتور بازی مقرون‌به‌صرفه را بررسی کنید. یک مانیتور منحنی می‌تواند کوچکتر از یک تلویزیون خمیده باشد که آن را برای یک میز یا کنسول کوچک مناسب می‌کند.

همه چیز در طراحی تلویزیون 42 اینچی Flex ال‌جی تجمل را فریاد می‌زند. با توجه به قیمت بالای این محصول، شما پس از خرید آن قابلیت‌هایی همچون فناوری نمایشگر OLED زیبا، وضوح 4K، نرخ نوسازی سریع 120 هرتز و چندین فرمت HDR از جمله Dolby Vision، HDR10 و Hybrid Log-Gamma (HLG) را دریافت خواهید کرد.

این تلویزیون دارای پلتفرم هوشمند webOS و بلندگوهای داخلی Dolby Atmos است، از بلوتوث 5.0 و اتصالات اترنت پشتیبانی می‌کند و با دستیار هوشمند Google Assistant، Amazon Alexa و Apple HomeKit کار می‌کند.

ورودی‌های زیادی در این دستگاه جذاب وجود دارد، از جمله چهار ورودی HDMI 2.1، یک کانال HDMI ARC، سه پورت USB (دو پورت USB 2.0)، یک ورودی آنتن RF و یک خروجی صوتی نوری دیجیتال. شما می‌توانید تلویزیون ال‌جی فلکس اولد را از Best Buy یا وب‌سایت ال‌جی با قیمت 2499.99 دلار خریداری کنید یا آن را با حدود 150 دلار کمتر در آمازون بخرید.

3. تلویزیون 55 اینچی 4K سامسونگ مدل TU8300

بهترین تلویزیون های خمیده

در میان تولیدکنندگان بزرگ، سامسونگ تنها شرکتی است که به طور فعال تلویزیون‌های منحنی تولید می‌کند. اگر به دنبال تلویزیون منحنی کوچکتر یا ارزان‌ترین گزینه‌ای هستید که می‌توانید بخرید، سامسونگ برای شما یک پیشنهاد جذاب دارد. با خرید نسخه 55 اینچی تلویزیون TU8300 سامسونگ، شما همان مزایای عالی نسخه 65 اینچی را خواهید داشت، فقط در اندازه‌ای کوچکتر.

با تلویزیون TU8300 مدل 55 اینچی، وضوح 4K، فناوری HDR10+ و افزایش خودکار عمق را برای ایجاد تصویری فراگیرتر با کنتراست بهینه‌شده تجربه خواهید کرد. این تلویزیون به پلتفرم هوشمند اختصاصی تایزن سامسونگ، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، یک ورودی آنتن RF، یک ورودی ویدیوی کامپوزیت و یک ورودی DVI مجهز شده است. همچنین دارای پشتیبانی داخلی دستیار الکسا و گوگل اسیستنت است.

با وجود سیستم عامل Tizen 5.5 در این دستگاه، کاربران می‌توانند از این طریق امکانات هوشمند بسیاری را در اختیار داشته باشند. این محصول به دو صورت درگاه کابلی اترنت LAN و به‌صورت بی‌سیم به اینترنت وصل می‌شود.

ویژگی جذاب Tap View در این محصول به کاربران اجازه می‌دهد با زدن یک ضربه‌ی کوچک با گوشی موبایل خود به بدنه تلویزیون، از تماشای محتوای نمایشگر موبایل بر نمایشگر تلویزیون لذت ببرند. با خرید تلویزیون 55 اینچی منحنی 4K سامسونگ TU8300 شما قادر خواهید بود از طریق مرورگر موجود به وب‌گردی بپردازید و از حالت گالری بهره ببرید. دستیار صوتی Bixby و نرم افزار Smart Things را می‌توان از دیگر ویژگی‌های هوشمند دانست.

اگر به دنبال بهترین تلویزیون های خمیده بازار هستید، در خرید این محصول شک نکنید و همین حالا تلویزیون منحنی 55 اینچی سامسونگ مدل TU8300 را از Best Buy یا Amazon به قیمت 500 دلار خریداری کنید.

4. تلویزیون QLED خمیده 55 اینچی سامسونگ مدل Q7CN

بهترین تلویزیون های خمیده - مدل Q7CN

این مورد از بهترین تلویزیون های خمیده از نقاط کوانتومی برای رنگ‌های روشن و کنتراست فوق‌العاده استفاده می‌کند و به دلیل کنترل حرکت عالی، گزینه‌ای عالی برای گیمرهاست. Q7CN از نرم‌افزار Smart Hub سامسونگ استفاده می‌کند که طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله محبوب‌ترین خدمات پخش ویدیو و صدا را ارائه می‌دهد.

کنترل شیک و کابل اتصال نامرئی ویژگی‌های کلیدی سری Q7CN را کامل می‌کند. این تلویزیون در دو نسخه 55 و 65 اینچی موجود است. سامسونگ Q7CN بهترین تلویزیون 4k QLED موجود در بازار است که کیفیت تصویر مناسب و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد. Q7CN از طراحی جذاب و کیفیت ساخت عالی برخوردار است و تاخیر ورودی پایینی دارد و با داشتن ویژگی‌های عالی گیمینگ برای گیمرها احساس خوبی به ارمغان می‌آورد.

نرم‌افزار تلویزیون سامسونگ از دستیار صوتی Bixby و برنامه هوشمند SmartThings تشکیل شده است. این ویژگی‌ها به‌علاوه‌ی قابلیت وب‌گردی و ورود به فضای مجازی، سبب لذت بردن کاربران از تماشای برنامه‌ها با این محصول می‌شوند. از دیگر جذابیت‌های مدل Q7CN می‌توان به این ا‌شاره کرد که طرح‌های اطراف روی نمایشگر تلویزیون انعکاس داده می‌شوند و کاربران نمایشگر را مانند یک قاب هنری مشاهده خواهند کرد.

سامسونگ در طراحی این دستگاه، آن را با لایه نور کیولد (Quantum Dot Color) ارتقا داده است تا با ویژگی رسانا بودن به نور، برنامه‌ها را فوق‌العاده شفاف به معرض نمایش قرار دهد. تنها مشکل اینجاست که صفحه‌نمایش این محصول هنگامی که از یک جهت زاویه‌دار مشاهده می‌شود، اعواج ناخوشایندی دارد و تنها کسانی که مستقیماً در جلوی آن نشسته‌اند از بهترین کیفیت تصویر برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

رده بندی بهترین تلویزیون های دنیا

5. تلویزیون 55 اینچی 4K UHD سامسونگ مدل RU7300

بهترین تلویزیون های خمیده

سری RU7300 سامسونگ نشان می‌دهد که لازم نیست تمام پس‌انداز خود را برای خرید یک تلویزیون خمیده خرج کنید. RU7300 با کیفیت تصویر مناسب، ارتقاء مقیاس UHD و اتصال به پلتفرم‌های پخش جریانی محبوب مانند Netflix، Amazon Prime، و Hulu و غیره، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک تی‌وی مقرون‌به‌صرفه هستند.

در هر سناریویی، RU7300 ارزان‌ترین تلویزیونی است که می‌توانید با این ویژگی‌ها پیدا کنید. Samsung RU7300 صفحه نمایش مناسبی برای اکثر برنامه‌هاست که در رنگ مشکی تولید می‌شود، اما فاقد ویژگی تیره شدن موضعی است.

این محصول برای اتاق‌هایی با نور متوسط ​​عالی است و هندلینگ شفاف خوبی دارد. سامسونگ RU7300 از نسبت کنتراست بومی بسیار عالی بهره می‌برد که برای تماشای فیلم‌ها در اتاق تاریک خارق‌العاده است. این دستگاه تاخیر ورودی پایینی دارد، اما به عملکردهای پیشرفته بازی مانند FreeSync کمک نمی‌کند و نمی‌تواند به اندازه‌ای روشن باشد که HDR آنطور که باید برجسته شود. این محصول همچنین نمی‌تواند طیف رنگی وسیعی را نمایش دهد.

پایه RU7300 به خوبی وزن تلویزیون را تحمل می‌کند، اما با یک برخورد کوچک کمی تکان می‌خورد. ازآنجایی که پایه‌های این محصول دور از هم نصب شده‌اند، در صورت نصب نشدن بر دیوار می‌توان آن را روی یک میز کوچک قرار داد.

6. تلویزیون 55 اینچی سامسونگ NU8500

بهترین تلویزیون های خمیده - مدل NU8500

سامسونگ NU8500 را می‌توان یکی از به‌روزترین تلویزیون‌های سری 8 دانست که در سال 2018 روانه بازار شد. داشتن تلویزیونی با یک صفحه نمایش 55 اینچی، به دلیل فناوری فوق‌العاده 4k تقریباً در هر فضایی مناسب است. با سامسونگ NU8500 نه تنها می‌توانید کارایی بهتری داشته باشید، بلکه انعطاف‌پذیری بیشتری نیز به دست می‌آورید و این محصول چیدمان اتاق شما را جذاب‌تر از قبل می‌کند.

طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در صفحه‌نمایش این محصول دیده می‌شود و صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن تصویر 3840×2160، بهترین تصویر خروجی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با وجود فناوری نمایش رنگ انقلابی در این دستگاه، رنگ‌های عمیق‌تر و زنده‌تر و تن‌های بیشتری را نسبت به آنچه که تا به حال دیده‌اید احساس خواهید کرد. سامسونگ NU8500 مجموعه فوق باریک کنتراست هارمونیک‌تری را بین نقاط تاریک و روشن فراهم می‌کند و نقاط روشن را زنده‌تر و نواحی تاریک را تیره‌تر و عمیق‌تر نگه می‌دارد.

با ارائه بالاترین نرخ نوسازی در بازار، با خرید این محصول شما از تماشای بازی تیم ورزشی مورد علاقه خود با تصویری شفاف لذت خواهید برد. مهم نیست که صحنه‌ها روی صفحه‌نمایش چگونه اجرا می‌شود، نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی این دستگاه تصویر را فوق‌العاده صاف و واضح نگه‌می‌دارد. این تلویزیون قابلیت پخش برنامه Netflix و پخش برنامه یوتیوب را دارد و می‌تواند 8.3 پیکسل را در یک تصویر به نمایش درآورد، این یعنی شما قادر خواهید بود حتی کوچکترین جزئیات را نیز مشاهده نمایید.

7. تلویزیون 65 اینچی سامسونگ الکترونیکس مدل UN65MU8500

بهترین تلویزیون های منحنی در سال 2023

کیفیت تصویر این مورد از بهترین تلویزیون های خمیده بازار در سال 2023 به‌خودی خود خیره کننده است، اما با وضوح 4K سطحی، این محصول جذاب جزئیاتی را ارائه می‌دهد که نمی‌شود از آن چشم بردا‌شت. طراحی منحنی این دستگاه، جذابیت منحصر‌به‌فردی را به تجربه تماشا می‌افزاید و باعث می‌شود احساس کنید که بخشی از یک فیلم اکشن هستید.

بازتولید رنگ در مدل UN65MU8500 عالی است و با یک میلیارد سایه بیشتر از استاندارد 4K UHD، هر صحنه‌ای را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. ویژگی مشکی سه‌گانه در این محصول تضمین می‌کند که حتی تاریک‌ترین صحنه‌ها نیز به وضوح قابل مشاهده هستند و به لطف Motion Rate 240 به خوبی محتوای با حرکت سریع را مدیریت می‌کند.

ویژگی‌های تعبیه شده در این تلویزیون هوشمند بسیار کاربرپسند هستند و دسترسی سریع به محتوای پخش مورد علاقه کاربران را فراهم می‌کنند. به طور کلی، این تلویزیون تجربه سرگرمی خانگی افراد زیادی را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است. قابلیت اتصال وای‌فای، پورت HDMI و 3 پورت USB، جعبه اتصال برای مدیریت آسان، کابل OneRemote با ناوبری صوتی، پشتیبانی از یوتیوب و سایر خدمات اینترنتی از دیگر مزایای این محصول به‌حساب می‌آیند.

8. تلویزیون 55 اینچی Spectre 4K Ultra HD

بهترین تلویزیون های خمیده - Spectre

اگر به دنبال یک تلویزیون منحنی با قیمت مناسب هستید، Scepter بهترین گزینه‌ای است که باید در نظر بگیرید. با خرید این محصول شما نسبت کنتراست خیره‌کننده‌ای نخواهید داشت و حتی ممکن است از قابلیت‌های تلویزیون هوشمند هم بهره‌مند نباشید، اما با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید محصولی بسیار باکیفیت دریافت خواهید کرد.

تلویزیون‌های Scepter عمدتاً در چین تولید می‌شوند. با تلویزیون 55 اینچی LED 4K Ultra HD (U550CV-U)، سرگرمی به یک ماجراجویی حماسی تبدیل می‌شود. این تلویزیون به شما کمک می‌کند از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها لذت ببرید. با میلیون‌ها رنگ با سایه‌های مختلف، یک تصویر پر جنب و جوش خیره‌کننده دریافت می‌کنید که تماشای تلویزیون را سرگرم‌کننده‌تر از همیشه می‌کند.

طراحی 55 اینچی به شما کمک می‌کند جزئیات بیشتری را در هر صحنه و هر تصویر مشاهده کنید. به لطف فناوری فوق اچ دی آن، شما 4 برابر بیشتر از HD استاندارد معمولی پیکسل دریافت می‌کنید. با چنین تراکم پیکسلی بالایی، حتی کوچکترین جزئیات نیز برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

از آنجایی که این تلویزیون منحنی دارای 4 درگاه HDMI است، می‌توانید حداکثر 4 دستگاه را به‌طور همزمان به آن وصل کنید. 2 پورت دیگر HDMI 2.0 که به طور خاص برای کیفیت 4K در این مدل طراحی شده است، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی محتوای 4K را استریم کنید و تجربه‌ای مسحورکننده و جذاب را به دست آورید.

شما قادر هستید تلفن هوشمند خود را با استفاده از درگاه MHL به تلویزیون متصل کنید تا بتوانید به راحتی به رسانه موبایل و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

9. اسمارت تی‌وی سامسونگ الکترونیکس مدل QN65Q60AAFXZA

بهترین تلویزیون های منحنی

اگر شما یکی از افرادی هستید که از داشتن یک صفحه نمایش رنگی چشمگیر لذت می‌برید، این محصول برایتان بسیار جذاب خواهد بود. با یک صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی، این اسمارت تی‌وی تجربه تماشای شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد.

پخش کننده ویدیوی یوتیوب که به فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) مجهز است، رنگ‌های بیشتر و کنتراست بیشتری را نسبت به تلویزیون‌های معمولی 4K ارائه می‌دهد. روشنایی این محصول نیز بسیار بیشتر از تلویزیون‌های منحنی مشابه است. فناوری HDR یک ویژگی کلیدی در این تی‌وی محسوب می‌شود که رنگ‌های بیشتری را به صفحه نمایش شما اضافه می‌کند و آن را از نمونه‌های معمولی 4K ultra HD متمایز می‌کند.

قابلیت مشکی حرفه‌ای جزئیات بسیار بیشتری را برای صحنه‌های تاریک فراهم می‌آورد و شما می‌توانید لحظات کم نور را با حس کاملا متفاوتی از جزئیات تجربه کنید. اگرچه نرخ رفرش 120 هرتزی این دستگاه به اندازه 240 قوی نیست، اما در لذت بردن از تماشای تمام صحنه‌های اکشن و متحرک تأثیری چندانی ندارد.

10. سامسونگ الکترونیکس مدل QN65Q8C

بهترین تلویزیون های خمیده - مدل QN65Q8C

با خرید این مدل از بهترین تلویزیون های خمیده، دنیایی از حجم رنگ را کشف کنید که تفکر شما را در مورد تلویزیون تغییر خواهد داد. با رنگ‌های زنده Q8C و زوایای دید عالی، نیازی نیست حتما روبه‌روی تلویزیون باشید تا از تماشا لذت ببرید. موتور این محصول سریعتر از قبل است و محتوا را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بهترین کیفیت تصویر موجود را به شما ارائه دهد.

فناوری نوآورانه QLED این مدل تلویزیون منحنی رنگ‌های بیشتری را به خصوص در صحنه‌های تاریک ارائه می‌دهد. نمایشگر این دستگاه می‌تواند اطلاعاتی را نشان دهد که با فناوری‌های دیگر قابل مشاهده نیستند. این تلویزیون منحنی با قاب 65 اینچی خود، برای خانواده‌های پرجمعیت تجربه‌ای ایده‌آل را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون سامسونگ در بازار ایران (مرداد ۱۴۰۲)

با این صفحه نمایش بزرگ و فناوری 4K، اطلاعات را در سطح کاملاً جدید و چشمگیری تجربه خواهید کرد. نرخ نوسازی چشمگیر 240 هرتزی تضمین می‌کند که تصویر با بهترین کیفیت در تمام صحنه‌ها ارائه می‌شود و تاری دید تجربه نخواهد شد. تمام ویژگی‌های چشمگیر در این محصول کنار هم قرار گرفته‌اند تا اطمینان حاصل شود QN65Q8C بهترین تجربه‌ را برای کاربران فراهم می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*