پیکاپ لکسوس

لکسوس هم می‌خواهد پیکاپ بسازد

رئیس لکسوس اعلام کرد این شرکت در صورت وجود تقاضای مناسب طرح ساخت یک پیکاپ الکتریکی را آغاز خواهد کرد، اما آیا پیکاپ لکسوس ساخته خواهد شد؟

تاکاشی واتانابه، رئیس لکسوس به تازگی در یک کنفرانس خبری در ژاپن اعلام کرد اگر برای یک وانت پیکاپ لوکس و کاربردی از سوی مشتریان تقاضای مناسبی شکل بگیرد، ما نیز طرح ساخت یک پیکاپ برقی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد که البته با تمام وانت پیکاپ‌های تویوتا متفاوت خواهد بود.

پیکاپ لکسوس در راه است

طبق گفته‌های رئیس Lexus، پیکاپ این شرکت کاملا با پیکاپ‌های تویوتا نظیر تاندرا، تاکوما و هایلوکس متفاوت خواهد بود؛ زیرا برنامه لکسوس تولید یک پیکاپ الکتریکی است و به همین دلیل آن را بر پایه پیکاپ‌های درون‌سوز فعلی تویوتا توسعه نخواهد داد. همچنین پیکاپ لکسوس برای پاسخ به نیاز مشتریان مختلف طراحی خواهد شد و اگر برای این محصول تقاضای کافی وجود داشته باشد، طرح ساخت آن نیز در دستور کار خواهد گرفت.

پیکاپ لکسوس

از آنجایی که شرکت Lexus به عنوان برند لوکس تویوتا فقط روی محصولات سواری تمرکز دارد، تولید یک پیکاپ اقدام عجیبی محسوب می‌‌شود. البته این شرکت در سال 2019 با معرفی مینی ون LM نشان داد که می‌تواند چنین خودروهای کاربری را نیز در سبد محصولات خود جای دهد.

مینی ون LM به عنوان یک خودرو لوکس و گران قیمت در ابتدا فقط در بازار چین عرضه شده بود، از ابتدای سال 2023 در نسل دوم خود به بیش از 60 کشور جهان از جمله ژاپن، استرالیا و برخی از کشورهای اروپای نیز  راه پیدا کرد.

گفتنی است تاکنون هیچ یک از برندهای لوکس نتوانستند در بازار پیکاپ‌ها ظاهر شوند؛ برای مثال شرکت لینکلن با پیکاپ بلک‌وود و برند کادیلاک با پیکاپ اسکالید EXT به موفقیتی دست پیدا نکردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*