بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد. عیسی زارع پور در آغاز الکامپ 1403 در غرفه ایرانسل حضور پیدا کرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ 1403 امروز 9 تیرماه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا روز 12 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح نمایشگاه الکامپ 1403 در غرفه ایرانسل نیز حضور پیدا کرد. غرفه ایرانسل در سالن 38 نمایشگاه دایر شده و تا روز 12 تیر از ساعت 8 صبح تا 16 عصر از بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

جزئیات غرفه ایرانسل در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی به بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آمده است و جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های گفته شده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

حوزه‌های فعالیت ایرانسل شامل فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی‌سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، به نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان پاسخ می‌گویند. علاوه بر این، شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین نیز در کنار ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1403 حاضر شده‌اند.

ایرانسل همچنین با درک پتانسیل‌های هوش مصنوعی، جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه خود، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در این دوره از نمایشگاه ارائه می‌کند و با بخش‌های تحقیق و توسعه و امنیت شبکه، ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه هوش مصنوعی را دنبال می‌کند. معرفی و ارائه محصولات دیجیتال شامل نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب جت»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلو پل»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا» و سرویس «دانا شو»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» از دیگر برنامه‌های ایرانسل برای این رویداد محسوب می‌شوند.

همین‌طور شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل «شایا» که از خدمات جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصا در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. بخش کسب و کار سازمانی ایرانسل هم سرویس خودرو متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس شبکه امن اختصاصی، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» و سرویس خدمات ابری را به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می‌کنند.

گفتنی است، امکان پیش‌خرید محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت، گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم در غرفه ایرانسل فراهم شده و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان هم به سوالات کاربران درباره مسائل مختلف پاسخ می‌دهند.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*