نیسان سانی ۲۰۲۳

نیسان سانی ۲۰۲۳، سدان اقتصادی ژاپنی وارد کشور شد

نیسان سانی ۲۰۲۳، جدیدترین سدان وارداتی این خودروساز ژاپنی به ایران است که با قیمتی اقتصادی می‌تواند به گزینه‌ای جذاب برای خرید تبدیل شود.

نیسان سانی، خودرویی تازه‌وارد در بازار ایران است که مدتی پیش و با اتاق N17 توسط شرکت جهان نوین آریا در کشورمان عرضه شد. حال بر اساس آخرین اخبار خودرو، محموله جدیدی از نیسان سانی ۲۰۲۳ با مالکیت معین خودرو اروند در نسخه فیس لیفت اتاق جدید به‌منظور طی کردن مراحل نهایی تست برای عرضه در بازار خودرو کشور به ایران وارد شده است. در ادامه با معرفی این سدان تازه‌وارد همراه ما باشید.

معرفی سدان اقتصادی نیسان سانی ۲۰۲۳

نمای جلو نیسان سانی ۲۰۲۳

طبق اعلام برخی منابع، نیسان سانی ۲۰۲۳ در سه تریم S، SV و SL به بازار ایران عرضه خواهد شد. هر کدام از این مدل‌ها دارای آپشن‌ها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. در بخش طراحی، نیسان سانی 2023 دارای ظاهری جذاب و عامه‌پسند است. جلوپنجره V شکل کرومی با بهره‌گیری از سبک طراحی «V Motion» محصولات نیسان و چراغ‌های LED جلو با ابرویی LED در کنار گرافیک زیبای پیکان مانند چراغ‌های عقب و آینه‌های بغل برقی با چراغ راهنمای LED از جمله ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند که می‌تواند همه سلایق را به خود جذب نماید.

نیسان سانی 2023 در دو نوع بدنه سدان و هاچبک عرضه می‌شود. همچنین این خودرو که در ژاپن، هند، چین و مکزیک تولید می‌شود.

مشخصات فنی Nissan Sunny 2023

نمای عقب نیسان سانی ۲۰۲۳

در بخش فنی این سدان کامپکت با یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز به سیستم کنترل پیوسته تایمینگ سوپاپ متغیر روی سوپاپ هوا و دود (CVTCS) با حداکثر قدرت 118 اسب بخار و گشتاور 149 نیوتن‌متر عرضه شده است که می‌تواند با گیربکس دستی پنج سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT با تکنولوژی Xtronic نیسان جفت شود. همچنین مصرف سوخت این خودرو حدود 6.4 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است. بنابراین با یک خودرو کم‌استهلاک و مناسب طرف هستیم.

امکانات رفاهی و ایمنی نیسان سانی وارداتی

نمای داخل نیسان سانی ۲۰۲۳

نسخه فول (SL) این خودرو با امکاناتی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی، کروز کنترل، ترمز اضطراری هوشمند، هشدار برخورد به جلو، اخطار نقطه کور (BSW)، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، کنترل پایداری خودرو (VDS)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سنسور چراغ‌ها (روشن و خاموش شدن اتوماتیک)، سیستم چراغ‌های مشایعت تا منزل، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، خروجی برق 12 ولت DC، مانیتور لمسی 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم هشدار فشار باد تایرها، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) و کیسه هوای سرنشینان جلو عرضه شده است.

نیسان سانی در بازار جهانی با قیمتی اقتصادی (زیر 15 هزار دلار) عرضه شده و به همین منظور با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. البته قیمت نهایی این خودرو در بازار کشورمان به عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز، تعرفه‌های گمرکی و هزینه‌های واردات بستگی خواهد داشت. با این حال، طبق پیش‌بینی‌ها نیسان سانی 2023 می‌تواند در بازه قیمتی خودروهای اقتصادی وارداتی قرار گیرد و رقیبی جدی برای سایر خودروهای این کلاس باشد.

از دیگر محصولات وارداتی نیسان به داخل کشورمان می‌توان به نیسان کیکس، ایکس تریل و سیلفی اشاره کرد که توسط شرکت نامی خودرو عرضه شده‌اند.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مشخصات رسمی نیسان سیلفی e-PRO، وارداتی جدید بازار ایران منتشر شد + کاتالوگ نیسان قشقایی وارداتی با این مشخصات فنی و آپشن ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ رسمی نیسان لیف ۲۰۲۵ معرفی شد + عکس و مشخصات فنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*