سامسونگ محصولات جدید

تصاویر تمام محصولات جدید سامسونگ قبل از مراسم گلکسی آنپکد لو رفت

در فاصله کوتاه باقی مانده تا رونمایی محصولات جدید سامسونگ در رویداد آنپکد تمامی تصاویر رسمی آن‌ها در رنگ‌های مختلف افشا شد. این تصاویر را در ادامه مشاهده فرمایید.

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی مانده، افشاگران تصاویر واضح و کاملی از تمام محصولات جدید این کمپانی را در اینترنت منتشر کرده‌اند. این تصاویر ظاهر دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در رنگ‌های مختلف در کنار دیگر گجت های 2024 سامسونگ مانند گلکسی واچ اولترا، گلکسی واچ 7 و گلکسی بادز 3 به تصویر می‌کشند.

در ادامه با بخش اخبار تکنولوژی در گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر این تصاویر رسمی بپردازیم.

تصاویر تمامی محصولات جدید سامسونگ که در رویداد آنپکد معرفی خواهند شد

نخستین مجموعه تصاویر از گجت‌های جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 را در سه رنگ خاکستری، سرمه‌ای و صورتی به معرض نمایش درمی‌آورد.

از طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ 6، دیگر گوشی تاشو پرچمدار سامسونگ نیز در این تصاویر در  رنگ‌های خاکستری، آبی، زرد و سبز به تصویر کشیده شده است. همان‌طور که از این تصاویر پیداست، حلقه دور لنزهای دوربین نیز در این گوشی هم‌رنگ بدنه طراحی شده و همین مساله جلوه جذاب‌تری به این گوشی بخشیده است.

از سوی دیگر، تصاویر ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 سامسونگ نیز آن را در سه رنگ مختلف کرمی، نقره‌ای و سبز تیره نمایش می‌دهد. بند تمامی مدل‌های این ساعت هوشمند همچنین از طرح‌هایی آبی و نارنجی بهره خواهد برد که به بهبود جلوه بصری آن‌ها کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، گلکسی واچ اولترا نیز در این تصاویر در رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای و نارنجی نمایش داده می‌شود.

پایان‌بخش تصاویر افشاشده از محصولات آینده سامسونگ نیز عکس‌هایی از گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو هستند که آن‌ها را در دو رنگ سفید و نقره‌ای نمایش می‌دهند. گلکسی بادز 3 پرو از نوک‌های سیلیکونی بهره خواهد برد؛ درحالیکه در بادز 3 شاهد طراحی Open-Ear هستیم.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با این ۷ تغییر مهم بازار تاشوها را متحول خواهد کرد نخستین بنچمارک های گلکسی زد فولد 6 منتشر شد؛ قدرتمندتر از S24 اولترا سامسونگ گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۶ را در دو مدل پایه و اولترا عرضه می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*