رکورد گینس همستر کامبت

همستر کامبت رکورد گینس به نام خودش ثبت می‌کند

توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی همستر کامبت با توجه به رشد قابل توجه شمار کاربران این بازی و کانال یوتیوب آن، خواستار ثبت رکورد جهانی گینس شده‌اند.

بازی همستر کامبت با وجود این‌که شاید یک موج زودگذر تصور می‌شد، اما همچنان در اوج است و به رشد خود ادامه می‌دهد. این بازی حالا به رکورد قابل توجه بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر جهان رسیده و شمار دنبال‌کنندگان کانال یوتیوبش نیز افزایش قابل توجهی داشته است. این موضوع سبب شده تا در جدیدترین اخبار ارز دیجیتال، توسعه‌دهندگان همستر کامبت خواستار ثبت رکورد جهانی گینس به نام این بازی شوند.

ثبت رکورد گینس به نام همستر کامبت

اگر هنوز اهمیت رسیدن همستر کامبت به تعداد 150 میلیون کاربر را درک نکرده‌اید، باید بگوییم که در جهان فناوری، جذب این تعداد کاربر یک نقطه عطف کلیدی محسوب می‌شود و تنها موفق‌ترین پلتفرم‌ها موفق به ثبت چنین رکوردهایی شده‌اند.

برای مقایسه بد نیست بدانید بازی موبایلی واقعیت مجازی پوکمون گو در سال 2016، ظرف مدت 33 روز 150 میلیون کاربر جذب کرد و این رکورد را تا سال 2023، یعنی زمانی که اپلیکیشن تردز اینستاگرام ظرف مدت شش روز موفق به جذب این تعداد کاربر شد، در اختیار داشت.

اگرچه هنوز هم این رکورد متعلق به تردز است، اما توسعه‌دهندگان همستر کامبت می‌گویند سومین اپلیکیشن تاریخ هستند که در بازه زمانی کوتاهی موفق به جذب 150 میلیون کاربر شده‌اند.

همستر کامبت

در همین رابطه، سباستین بورژه، یکی از بنیانگذاران متاورس سندباکس در گفتگویی با کوین تلگراف، گفته رشد شگفت‌انگیز بازی های تلگرامی مانند همستر کامبت، حاکی از سرعت پیشرفت نوآوری است و چنین بازی‌هایی، رویکردهای پیشین نسبت به بازی‌های کلیکی برای کسب درآمد را تغییر داده‌اند.

از سویی، مکانیزم‌های کسب سکه بیشتر در بازی همستر کامبت، وابستگی خاصی به پیگیری محتوای کانال یوتیوب و دیگر اکانت‌های این بازی در شبکه‌های اجتماعی دارد و در نتیجه این مهم، شمار دنبال‌کنندگان کانال یوتیوب همستر کامبت از شمار دنبال‌کنندگان مستر بیست که بیشترین دنبال‌کنندگان یوتیوب را داشت، بیشتر شده است.

حالا همستر کامبت خواستار ثبت رکورد جهانی گینس به نام این بازی به‌عنوان اولین کانال یوتیوبی شده که در مدت هفت روز موفق به جذب 10 میلیون کاربر شده است. یک کارشناس یوتیوب در این‌باره به کوین تلگراف گفته همستر کامبت در حال حاضر به‌ازای هر هزار بازدید کانال خود، 11 دلار درآمد تبلیغاتی از یوتیوب به‌دست می‌آورد.

خوب است بدانید از زمان آغاز فعالیت همستر کامبت در یوتیوب به تاریخ 24 می 2024 تا 26 ژوئن، کانال یوتیوب این بازی موفق به ثبت 473 میلیون و 709 هزار و 858 بازدید شده و این یعنی حداقل 5.2 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. از طرفی، درآمد تبلیغاتی این کانال یوتیوبی در یک ماه گذشته به‌طرز چشمگیری افزایش یافته و از 100 هزار دلار فراتر رفته است.

بنا بر بررسی‌های سوشیال بلید، کانال یوتیوب بازی تلگرامی همستر کامبت در حال حاضر با میانگین 21 میلیون بازدید در 14 روز گذشته، در این بازه زمانی موفق به کسب 230 هزار دلار درآمد تبلیغاتی شده است.

حتما بخوانید:
همستر کامبت همچنان در مسیر رشد با ثبت رکوردی جدید آگهی های عجیب فروش همستر کامبت در دیوار و سایر پلتفرم‌های خرید و فروش‌ آنلاین چگونه در ایران سکه‌های همستر کمبات را به پول تبدیل کنیم؟ چهره پشت پرده بازی همستر کامبت لو رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*