شرایط فروش اقساطی FMC 511

شرایط فروش اقساطی FMC 511، اولین سدان تولیدی خودروسازی فردا

شرکت فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش ویژه اقساطی سدان FMC 511 در تیر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع‌رسانی کرد.

سدان اف ام سی ۵۱۱، یکی از پرفروش‌ترین محصولات فردا موتورز است که در سال ۱۴۰۰ به خط مونتاژ این شرکت پیوست و پس از یک دوره فروش موفق و البته مدتی توقف عرضه، اکنون دوباره به خط تولید این شرکت بازگشته و شرایط فروش ویژه به مدت محدود این خودرو نیز به‌تازگی اعلام شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جزئیات شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی FMC 511

طبق اعلام فردا موتورز، FMC 511 با شرایط فروش اقساطی ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه ماهه عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر مرکزی فردا موتورز و عاملیت‌های فروش آن در سراسر کشور مراجعه کنند.

معرفی اجمالی سدان اف ام سی ۵۱۱

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد. انتقال قدرت موتور FMC511 توسط یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر (WDCT) انجام می‌شود. استفاده از این نوع گیربکس، هم عملکردی سریع به خودرو می‌بخشد و هم باعث بهینه‌تر شدن مصرف سوخت می‌شود. هرچند ظرفیت مخزن سوخت این خودرو ۴۰ لیتر است، اما مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، آن را در دسته خودروهایی با مصرف سوخت بهینه و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌دهد.

از امکانات این خودرو می‌توان به سانروف برقی قابل تنظیم، دوربین دنده عقب، خطوط راهنمای پارک، آینه‌های جانبی برقی، سیستم مدیریت پیمایش، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESP)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، ترمز ضد قفل (ABS)، چراغ بدرقه، اتولایت، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS)، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، اتصال بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن ‌همراه روی نمایشگر خودرو، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و سنسور نمایش دمای خارج خودرو اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: