افزایش عجیب هزینه شارژ گاز کولر خودرو

افزایش عجیب هزینه شارژ گاز کولر خودرو در سال ۱۴۰۳

سال ۱۴۰۳ شاهد افزایش عجیب و سرسام‌آور هزینه شارژ گاز کولر خودرو در کشور هستیم که مردم را در این تابستان گرم به‌دردسر انداخته است.

افزایش قیمت خودروها روی بازار خدمات، تعمیرات و لوازم جانبی خودرو نیز تاثیر قابل توجهی داشته است. در همین خصوص و بنابر جدیدترین اخبار خودرو، گزارشی منتشر شده که از افزایش عجیب هزینه شارژ گاز کولر خودرو حکایت دارد.

هزینه سرسام‌آور شارژ گاز کولر خودرو در سال ۱۴۰۳

در حال حاضر و در بازار، هزینه شارژ گاز کولر خودروهای داخلی از 400 یا 500 هزار تومان شروع می‌شود و بالاتر هم می‌رود. هزینه شارژ گاز کولر عموم خودروهای خارجی نیز تا 1 میلیون تومان می‌رسد.

شارژ کردن گاز کولر خودرو

البته در مواردی برای خودروهای تویوتا و هیوندای این رقم تا 2 میلیون تومان هم عنوان شده است. علاوه بر این ارقام، معمولا در ازای شارژ گاز کولر خودرو، هزینه تست و اجرت هم دریافت می‌شود که هزینه تمام شده را بالاتر می‌برد.

از طرفی در صورتی که خدمات شارژ گاز کولر به شکل سیار و در محل مدنظر شما انجام شود، هزینه نهایی این فرآیند می‌تواند بیشتر از حد رایج هم باشد.

ویدیو مرتبط:
از دست ندهید:
ورود دادستانی تهران به موضوع استانداردسازی محصولات زامیاد؛ ضرب‌الاجل تعیین شد شرایط فروش اقساطی دایون Y7 با تحویل 90 روز در تیر ماه 1403 اعلام شد شرایط فروش تیگارد X35 ویژه تیر 1403 با 100 میلیون تومان افزایش قیمت نخستین شاسی بلند ایرانی مجوز استاندارد گرفت؛ ری را در یک قدمی عرضه به بازار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*