رنگبندی گلکسی S24 FE

رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

افشاگران، رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ را فاش کردند. گلکسی اس ۲۴ اف ای، یک پرچمدار اقتصادی اندرویدی با طراحی مشابه S24 معمولی است.

براساس گزارش جدیدی که راس یانگ، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگرها منتشر کرده، سامسونگ همچنان در حال کار بر روی گلکسی S24 FE است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری عرضه شود. رنگبندی گلکسی S24 FE نیز شامل نسخه‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد خواهد بود. البته یانگ در این گزارش به نام تجاری انحصاری هر یک از این رنگ‌ها (که معمولا در گوشی‌های سامسونگ شاهدشان هستیم) اشاره‌ای نکرده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ شما رو شوکه خواهد کرد

رنگبندی گلکسی S24 FE

از بین این مدل‌ها، به‌نظر می‌رسد که رنگ مشکی پرفروش‌ترین نسخه باشد. البته رنگ خاکستری هم می‌تواند گزینه جدید و جذابی برای مشتریان اشد. خاکستری مناسب کسانی است که به رنگ‌های تیره علاقه دارند، ولی در عین حال رنگ مشکی را هم نمی‌پسندند. در مقایسه با این مدل، گلکسی S23 FE در رنگ‌های سبز نعنایی، کرم، بنفش، نیلی، گرافیتی و پرتغالی عرضه می‌شد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

هر روز نزدیک‌تر به معرفی گلکسی S24 FE

ماه گذشته شاهد حضور گلکسی اس ۲۴ اف ای با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و ۸ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench بودیم. هرچند احتمال می‌دهیم که یک نسخه قوی‌تر با ۱۲ گیگابایت رم نیز وجود داشته باشد. از دیگر امکانات این تلفن هوشمند باید به نمایشگر ۶.۱ اینچی امولد، دوربین‌های مشابه با سری گلکسی S24، حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*