ایر فرایر جدید شیائومی

ایر فرایر جدید شیائومی حتی از یک هدفون بیسیم هم ارزان‌تر است

ایر فرایر جدید میجیا شیائومی با قیمتی بسیار ارزان ضمن ارائه محفظه‌ای بزرگ، از فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای برای پخت متنوع‌تر و باکیفیت‌تر بهره‌مند است.

زیربرند میجیا شیائومی به‌تازگی از یک ایر فرایر جدید تحت نام MIJIA Air Fryer N1 5L رونمایی کرده که قیمتی مناسب و عملکردی بسیار خوب دارد. این دستگاه از یک محفظه داخلی حجیم بهره‌مند است که به‌راحتی توانایی پخت یک مرغ کامل را دارد. قاب داخلی این دستگاه همچنین از جنس فلز طراحی شده و ضمن آن‌که قادر به تحمل دماهای بالاست، به‌سادگی هم تمیز شده و در برابر خوردگی نیز مقاومتی عالی دارد.

هواپز MIJIA

مشخصات ایر فرایر جدید میجیا شیائومی

هواپز جدید و 5 لیتری MIJIA برای حفظ سلامت و کیفیت غذاهای پخته‌شده در قاب داخلی از ساختارهایی نچسب و سازگار با پخت با دمای بالا بهره می‌برد. این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری چرخش سه‌بعدی حرارت پختی بهینه و یکنواخت را ارائه کرده و از یک فن دولایه در کنار سبدی با حفره‌های مهندسی‌شده بهره می‌برد که چرخش هوای داغ در تمامی سبد را امکان‌پذیر می‌سازد.

هواپز Xiaomi

این طراحی هوشمندانه باعث شده که حرارت به‌سادگی به مرکز غذا انتقال پیدا کند؛ به‌طوری که بدون نیاز به چرخاندن، پخت به‌صورت کاملا یکنواخت انجام خواهد شد.

ایر فرایر جدید شیائومی همچنین از دو دستگیره برای تنظیم دمای پخت، زمان و سایر پارامترها بهره می‌برد. دمای این دستگاه بین 80 تا 200 درجه قابل تغییر بوده و به کمک آن می‌توان انواع و اقسام غذاهای مختلف را طبخ کرد.

ایر فرایر جدید شیائومی

ایرفرایر MIJIA N1 همچنین می‌تواند سطح غذاهای در حال پخت را کریسپی کند؛ ضمن آن که فناوری جدید بخارزنی در ابعاد ریز در این دستگاه با پاشش قطرات ریز آب در محفظه، لایه‌ای از بخار را روی سطح غذای در حال پخت قرار می‌دهد تا غذای خروجی نهایی آب‌دار و تازه باشد.

قیمت هواپز جدید شیائومی عدد باورنکردنی 27 دلار است.

در گجت نیوز بخوانید:
هواپز هوشمند شیائومی با گوشی کنترل می‌شود و فقط ۳ میلیون تومان قیمت دارد هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت ۳۰ لیتر معرفی شد هواپز هوشمند شیائومی میجیا با ظرفیت ۳۰ لیتر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*