هوشمندسازی صنایع ملی

انعقاد بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه هوشمندسازی صنایع ملی بین شرکت‌های تابعه شستا

در روز پایانی نمایشگاه الکامپ 1403، بزرگترین تفاهم‌نامه هوشمندسازی صنایع ملی بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا به امضا رسید.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و امروز به پایان می‌رسد. همزمان با روز پایانی این رویداد در 12 تیر 1403، مراسمی با حضور عارف نوروزی (مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا))، حسین ملازاده (مدیرعامل رایتل) و همچنین مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا برگزار شد. در این نشست، بزرگترین تفاهم‌نامه همکاری هوشمندسازی صنایع ملی بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا منعقد شد.

هوشمندسازی صنایع ملی

تامین سامانه‌های هوشمند مدیریت انرژی و آب، پیاده‌سازی سامانه‌های پایش و مدیریت نیروگاه‌های تجدیدپذیر و همچنین پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریت و پایش تصفیه آب از جمله اهداف امضای این تفاهم‌نامه بین رایتل و هلدینگ‌های تابعه شستا به‌شمار می‌روند. این مجموعه‌ها در راستای ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و همچنین در راستای سیاست‌های دولت برای جهش اقتصادی رقومی و سیاست‌های مندرج در برنامه هفتم توسعه و به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و افزایش بهره‌وری و شفافیت عملکرد شرکت‌های تابعه شستا، این تفاهم‌نامه را به اجرا درآورده‌اند.

شرکت رایتل به‌عنوان اپراتور سوم تلفن همراه کشور بر مبنای این تفاهم‌نامه، وظایفی چون ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به شرکت‌های توسعه انرژی تامین، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گروه مالی صبا تامین، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، سرمایه‌گذاری صدر تامین، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، کشت و دام و صنایع لبنی تامین، گروه صنعتی بارز، سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، شرکت سیمان فارس و خوزستان و افق تامین انرژی سبز را بر عهده خواهد داشت.

هوشمندسازی صنایع ملی

همچنین بخوانید:
رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور پیدا می‌کند بازدید وزیر ارتباطات از غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*