قیمت کارخانه ای محصولات سایپا

افزایش قیمت کارخانه ای محصولات سایپا در تیر ماه 1403 + لیست قیمت جدید

قیمت کارخانه ای محصولات گروه خودروسازی سایپا با افزایش قیمت در چند خودرو پرطرفدار این شرکت ویژه تیر ماه 1403 اعلام شد.

همزمان با آغاز هفته جاری شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت کارخانه ای خودروهای داخلی به گوش می‌رسید و شرکت سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور اولین واکنش را به این شایعات نشان داد و با انتشار لیست جدید قیمت کارخانه ای محصولات خود، از افزایش قیمت دو خودرو پرطرفدار این شرکت خبر داد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام قیمت‌ جدید محصولات سایپا همراه ما باشید.

لیست قیمت کارخانه ای محصولات سایپا – تیر ۱۴۰۳

نام خودروقیمت کارخانه ای
کوییک R تیپ S304 میلیون و 361 هزار تومان
ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه340 میلیون و 386 هزار تومان
کوییک GX-L374 میلیون و 727 هزار تومان
کوییک GRX-L با ترمز ESC386 میلیون و 481 هزار تومان
اطلس G412 میلیون و 147 هزار تومان
شاهین G اتوماتیک649 میلیون و 268 هزار تومان

بر اساس این لیست دو خودرو کوییک R تیپ S و کوییک GXR-L با ترمز ESC افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. قیمت جدید کوییک R تیپ S مبلغ ۳۰۴ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان و قیمت کوییک GXR-L با ترمز ESC مبلغ ۳۸۶ میلیون و ۴۸۱ هراز تومان اعلام شده است.
بدین ترتیب خودرو کوییک R تیپ S افزایش ۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تومانی و کوییک GXR-L با ترمز ESC افزایش ۶ میلیون و ۶۳۷ هزار تومانی را تجربه کرده است. شایان ذکر است کسانی که در پیش فروش محصولات شرکت سایپا شرکت کرده و قرارداد غیر قطعی دارند شامل افزایش قیمت این محصولات خواهند شد.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی سایپا اطلس آپشنال، به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سایپا که توسط تیم خودرو گجت نیوز تهیه شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا روانه بازار ایران می‌شود قیمت چانگان CS55 پلاس مدل 2024، شاسی بلند جدید سایپا اعلام شد (تیر 1403) سایپا به خریداران ولوو FH500، کشنده چینی تحویل می‌دهد