لپ تاپ Acemagic X1

لپ تاپ Acemagic X1 با نمایشگر یک تاشو افقی و ۳۶۰ درجه‌ای رونمایی شد

لپ تاپ Acemagic X1 دستگاهی منحصربفرد است که از دو صفحه نمایش فول اچ دی با قابلیت تاشدن 360 درجه‌ای افقی بهره می‌برد. جزئیات بیشتر این دستگاه را در ادامه مطالعه فرمایید.

کمپانی Acemagic در رویداد کامپیوتکس امسال لپ تاپ عجیبی تحت نام Acemagic X1 را به معرض نمایش گذاشت که از دو صفحه نمایش که قابلیت تاشدن به‌صورت افقی را دارند بهره می‌برد.

در شرایطی که در اکثر لپ تاپ های دارای صفحه نمایش تاشو نمایشگرها به‌صورت عمودی قادر به چرخیدن هستند، در محصول جدید Acemagic صفحه نمایش‌ها کنار یکدیگر قرار دارند. بنابراین علاوه بر این که کاربر می‌تواند به دو صفحه نمایش کنار یکدیگر دسترسی داشته باشد، با تا کردن صفحه نمایش می‌توان آن را در معرض دید فردی که روبروی کاربر نشسته قرار داد.

طراحی خلاقانه لپ تاپ

چنین ویژگی می‌تواند کاربری‌هایی مانند تماشای فیلم و سریال یا ارائه محتوا را ارتقا دهد.

سایر مشخصات لپ تاپ Acemagic X1

به‌جز این ویژگی جذاب طراحی، لپ تاپ جدید ایس مجیک همچنین از پردازنده نسل دوازدهم Core i7-1255U بهره برده و به دو صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن مجهز است. این پردازنده البته عملکرد چندان سریع و قدرتمندی ندارد؛ اما در مقایسه با نمونه‌های به کار رفته در بسیاری لپ تاپ های اقتصادی مدرن توانمندتر است.

لپ تاپ Acemagic X1

این دستگاه همچنین از 16 گیگ حافظه رم بهره برده و یک ترابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، در بخش اتصالات نیز شاهد حضور دو درگاه USB-C (یکی فقط مخصوص شارژ)، یک درگاه USB-A و یک درگاه HDMI هستیم. لپ تاپ جدید ایس مجیک همچنین از وای فای 6 و بلوتوث 5.2 بهره می‌برد و به یک باتری 70.4 وات ساعتی مجهز است.

به جز اطلاعات گفته‌شده، فعلا هیچ جزئیات دیگری در خصوص لپ تاپ Acemagic X1 در دست نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
تمامی سخت‌افزارهای جدید معرفی شده بر پایه هوش مصنوعی در مراسم کامپیوتکس ۲۰۲۴ بهترین گجت‌های معرفی شده در نمایشگاه Computex 2024 ال جی گرم فولد به عنوان اولین لپ تاپ تاشو LG معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*