لپ تاپ ال جی گرم فولد

ال جی گرم فولد به عنوان اولین لپ تاپ تاشو LG معرفی شد

ال جی گرم فولد – LG Gram Fold یک لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو است که در حالت باز شده، سایز 17 اینچی و در حالت تا شده، سایز 12 اینچی دارد.

در سال‌های اخیر، لپتاپ های تاشو کمپانی‌هایی نظیر ایسوس و لنوو را دیده بودیم؛ حالا LG هم با رونمایی از Gram Fold به این جمع پیوسته است. لپ تاپ ال جی گرم فولد یک نمایشگر اولد 17 اینچی با رزولوشن 2560 در 1920 پیکسل و نسبت تصویر 4 به 3 دارد که با تا کردن، سایز آن به 12 اینچ می‌رسد. در این حالت، یک کیبورد مجازی در نیمه پایینی صفحه ظاهر می‌شود؛ اما اگر حس و حال سنتی‌تری می‌خواهید، می‌توانید به‌جای آن از یک کیبورد بلوتوثی استفاده کنید.

لپتاپ تاشو ال جی Gram Fold

به‌ادعای ال جی، لولای این دستگاه از 30 هزار بار تست تا شدن، به سلامت گذشته است. شاید این خیلی کمتر از رقم اعلام شده برای گوشی‌های تاشو باشد؛ اما احتمالا یک کاربر در استفاده روزمره، صفحه نمایش لپتاپ را به‌تعداد دفعات کمتری از گوشی باز و بسته خواهد کرد. به‌هرحال، همین رقم هم به‌معنای روزانه 20 بار تا کردن صفحه نمایش به‌مدت 4 سال است.

کمپانی سازنده می‌گوید Gram Fold در حالت باز شده می‌تواند نقش مانیتور، کتابخوان الکترونیکی یا یک تبلت بزرگ را ایفا کنید. مانند خیلی از تبلت‌های گران‌قیمت، از قلم دیجیتالی هم پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ ال جی گرم فولد

از مشخصات فنی آن باید به پردازنده نسل سیزدهم Core i5-1335U اینتل، کارت گرافیک Iris Xe، رم 16 گیگ، اس‌اس‌دی 512 گیگ و یک باتری 72 وات ساعتی با سرعت شارژ 65 وات اشاره کنیم.

با 1250 گرم وزن و حداکثر 9.4 میلی‌متر ضخامت، این لپ تاپ سه اسپیکر و دو درگاه تایپ C دارد. از بلوتوث 5.1 و وای-فای 6E هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ تاشو ال جی گرم فولد

ال جی از فروش محدود این محصول در کره جنوبی خبر داده و فعلا صحبتی از عرضه جهانی نیست. قیمت اصلی گرم فولد، 4.99 میلیون وون (حدود 3720 دلار) اعلام شده؛ ولی دویست خریدار نخست، یک میلیون وون (حدود 750 دلار) تخفیف ویژه خواهند داشت.

بد نیست بدانید ایسوس زنبوک 17 فولد (ASUS Zenbook 17 Fold)، برچسب قیمت 3500 دلاری دارد. اتفاقا در گجت نیوز، آن لپ تاپ را هم معرفی کرده‌ایم و می‌توانید مشخصات این دو را با هم مقایسه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*