آرتا بان موتورز وارد کننده جدید خودروهای GAC به ایران شد

آرتا بان موتورز وارد کننده جدید خودروهای GAC به ایران شد

به نظر می‌رسد که بعد از راسا موتور خاورمیانه، شرکت آرتا بان موتورز قصد دارد وارد کننده جدید خودروهای GAC نظیر گک امکو، گک امکو و… به ایران باشد.

در جدیدترین اخبار خودرو مشخص شده که شرکتی جدید با نام آرتا بان موتورز قصد دارد به وارد کننده جدید خودروهای GAC در ایران بدل شود.

این در حالی است که از حدود یک سال پیش، شرکت راسا موتور خاورمیانه ضمن اعلام برنامه خود برای واردات خودروهای GAC، جهت واردات محصولاتی مانند گک امکو، گک امپو و GS3 EMZOOM از این شرکت چینی اقدام کرده و تا امروز نیز با عمل به تعهدات خود، این خودروها را به مشتریان تحویل داده است.

وارد کننده جدید خودروهای GAC به ایران مشخص شد

به لطف تغییرات قانونی جدید در زمینه واردات خودرو که امکان واردات از یک برند توسط چند شرکت را مجاز شمرده، شرکت آرتا بان موتورز قصد دارد به دومین وارد کننده خودروهای GAC در ایران بدل شود.

گک امکو

البته که قبل از این شرکت، فردا موتورز نیز مدتی قصد واردات خودروهای گک را داشت اما با توجه به تمرکز این شرکت بر واردات خودروهای ام جی، به نظر می‌رسد که فعلا برنامه واردات خودروهای گک توسط فردا موتورز متوقف شده باشد.

خوب است بدانید، آرتا بان موتورز بنابر اطلاعاتی که در سامانه جامع گارانتی ثبت کرده، در حال حاضر با 5 مرکز خدمات پس از فروش در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مازندران و کرمانشاه وارد همکاری شده تا خدمات خودروهای وارداتی خود را از طریق این مراکز به مشتریان ارائه کند. جزئیات مربوط به مراکز خدمات پس از فروش آرتا بان موتورز را در جدول زیر ببینید:

عنوان مرکزاستان/شهرشماره تماسآدرس
شرکت خدمات خودرو بزرگ روشنمازندران/بابل0113518بابل، کمربندی امیرکلا، جنب پمپ بنزین
امیرحسین هادی زادهخراسان رضوی/مشهد05135593900مشهد، ابتدای جاده شاندیز، نبش خیابان جردن، پلاک 270
مسعود مکریکرمانشاه/کرمانشاه02191555591کرمانشاه، دولت آباد، خیابان 100، خیابان 45 متری، دوم علافها
شرکت تلاش خودرو ایرانیانتهران/تهران02144261283تهران، صادقیه، 20 متری سازمان آب، پلاک 163
شرکت تلاش خودرو ایرانیانآذربایجان شرقی/تبریز04136374480تبریز، سه راهی اهر به سمت تبریز، جنب کارخانه آناتا

ویدیو مرتبط:
همچنین بخوانید:
خودرو ایکس پنگ مونا M03؛ رقیب چینی تسلا مدل Y با طراحی فراری و هوش مصنوعی پاگانی هوایرا اپیتوم، هیولای ۸۵۰ اسب بخاری با گیربکس دستی به‌نمایش گذاشته شد تفاوت قیمت و حاشیه سود عجیب خودروهای داخلی بین بازار و کارخانه کیا تاسمان؛ پیکاپ کره‌ای برای رقابت با هایلوکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*