پتنت گلکسی زد فولد با یک کیبورد فیزیکی جداشدنی

گوشی تاشو گلکسی زد فولد سامسونگ صاحب کیبورد فیزیکی می‌شود + عکس

تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال طراحی گوشی تاشو گلکسی زد فولد با کیبورد فیزیکی جداشدنی است که بیشتر شبیه یک تبلت است تا گوشی.

به نظر می‌رسد که دوران صفحه کلیدهای لمسی به سر رسیده و قرار است شاهد بازگشت نسل جدیدی از صفحه کلیدها باشیم: صفحه کلیدهای جداشدنی! ظاهرا سامسونگ در حال کار روی یک کیبورد فیزیکی برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد خودش است. این خبر بر اساس یافته‌های عجیب و غریبی از سوی CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) منتشر شده است.

همانطور که در این گزارش آمده، سامسونگ برای یک دستگاه تاشو که شامل یک صفحه کلید جداشدنی می‌شود، در CNIPA درخواست ثبت اختراع داده است. در این درخواست، طرح‌هایی از این دستگاه از زوایای مختلف وجود دارد که آن را هم با صفحه کلید و هم بدون صفحه کلید نشان می‌دهد.

تصاویر گلکسی زد فولد با یک کیبورد فیزیکی جداشدنی

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

همانطور که از طرح‌های ثبت اختراع پیداست، این دستگاه دارای نمایشگری بزرگ با یک لولا در بخش پایین است که امکان تا شدن آن به سمت داخل را فراهم می‌کند.

صفحه کلید جداشدنی که در موردش بحث می‌کنیم، می‌تواند به صورت مغناطیسی به بخش پایین دستگاه متصل شود و به همراه بخش پایینی نمایشگر به سمت داخل تا شود. ترکیب نمایشگر تاشو و صفحه‌کلید جداشدنی می‌تواند این دستگاه را بسیار جمع‌وجورتر و قابل حمل‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل برعکس شدن عکس سلفی در سامسونگ، شیائومی و دیگر گوشی‌ها

اگر این برنامه‌ی سامسونگ برای گلکسی زد فولد 7 سال آینده باشد، یعنی این شرکت در حال آماده‌سازی برای یک بازطراحی کامل سری محبوب گوشی‌های تاشو خود به سبک کتابی در سال ۲۰۲۵ است.

با نگاهی به تصویری که در گزارش وجود دارد، این دستگاه شباهت بیشتری به یک گوشی با نمایشگر سه‌طرفه تاشو دارد تا شکل و شمایل پنج نسل قبلی گلکسی زد فولد. البته احتمالا با محصولی کاملا جدید از غول فناوری کره‌ی جنوبی روبرو هستیم که عرضه آن به آینده‌ای دوردست‌تر موکول شده است.

شاید شاهد نزدیک شدن به یک تبلت تاشو از سری گلکسی باشیم؟ نظر شما چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*